۵۹۱۰۲۷
۳ نظر
۵۱۳۴
۳ نظر
۵۱۳۴
پ

بهترین لپ تاپ‌های مخصوص دانش آموزان و دانشجویان

در این مطلب به معرفی ۷ مدل از لپ تاپ های سال ۲۰۱۷ می پردازیم که کارشناسان بارها و بارها خرید آنان را به دانشجویان و دانش آموزان پیشنهاد کرده اند .

برترین ها - ترجمه از سینا اشتری: اگر به دنبال خرید لپ تاپ برای یک دانشجو و یا یک دانش آموز بوده باشید می دانید که انتخاب یک مدل مناسب کار ساده ای نخواهد بود. طیف گسترده ای از لپ تاپ ها در بازار وجود دارند که می توانند انتخاب نهایی را برای شما پیچیده کنند.

برای رسیدن به گزینه نهایی، باید دقیقا مشخص شود که قصد داریم تا چه کارهایی را با یک لپ تاپ انجام دهیم ، سپس با در نظر گرفتن بودجه خود می توانیم تا محدوده لپ تاپ های در دسترس و مناسب بازار را کاهش دهیم و در نتیجه انتخاب نهایی برایمان ساده تر می شود. در ادامه به معرفی 7 مدل از لپ تاپ های سال 2017 می پردازیم که کارشناسان بارها و بارها خرید آنان را به دانشجویان و دانش آموزان پیشنهاد کرده اند .

۱- Asus ZenBook UX۳۳۰UA
بهترین لپ تاپ‌های مخصوص دانش آموزان و دانشجویان

اگر بحث ظاهری لپ تاپ از اهمیت بالایی برای شما برخوردار است و در عین حال قصد ندارید تا بودجه زیادی را به خرید یک لپ تاپ اختصاص دهید پیشنهاد ما به شما در نظر گرفتن لپ تاپ Asus ZenBook UX330UA است ، وبسایت های تخصصی ای مانند The Wirecutter و Laptop Mag این لپ تاپ را از بهترین گزینه های در دسترس یک دانشجو می دانند .

از کلیدی ترین نکات مثبت موجود در این ZenBook می توان به کیفیت بالای صفحه نمایش و عمرباتری طولانی در کنار طراحی ظاهری زیبا و ظرافت و سبکی اشاره کرد ، به لحاظ سخت افزاری نمونه های مختلفی از Asus ZenBook UX۳۳۰UA در بازار وجود دارد ، پایه ای ترین نمونه این لپ تاپ از یک پردازنده Core i۵ در کنار ۸ گیگابایت حافظه رم و نیز ۲۵۶ گیگابایت حافظه خشک SSD استفاده می کند و می توانید با پرداخت قیمت ۷۰۰ دلاری نسبت به خرید آن اقدام کنید .

2- Asus Chromebook Flip
بهترین لپ تاپ‌های مخصوص دانش آموزان و دانشجویان

برخی از دانشجویان به دلیل نیاز به استفاده مکرر از نرم افزار های مهندسی نمی توانند یک کروم بوک خریداری کنند ، اما اگر نیازی به نرم افزار های خاص که فقط با سیستم عامل هایی مثل ویندوز و مک سازگاری دارند ندارید پیشنهاد می کنیم Asus Chromebook Flip را نیز در میان دیگر انتخاب های خود قرار دهید ، بسیاری از وبسایت های تخصصی در زمینه نقد و بررسی لپ تاپ همچون PCMag ، Laptop Mag و Engadget این کروم بوک را بهترین گزینه در دسترس برای استفاده دانشجویی و دانش آموزی دانسته اند .

از شاخص ترین نکات مثبت این کروم بوک می توان به بهره گیری از صفحه نمایشی 12.5 با کیفیت فول اچ دی و لمسی ، عمر طولانی باتری و عملکرد سریع و روان اشاره کرد ، به علاوه همانطور که از نام این محصول مشخص است در مواقعی که نیاز به کیبورد ندارید می توانید از این کروم بوک به عنوان یک تبلت استفاده کنید .

۳- Acer Aspire E ۱۵
بهترین لپ تاپ‌های مخصوص دانش آموزان و دانشجویان

اگر قصد ندارید تا بودجه ای بیشتر از 500 دلار را به خرید لپ تاپ اختصاص دهید احتمالا بهتر است که وقت خود را تلف نکنید و فقط به بررسی کروم بوک ها بپردازید ، چون لپ تاپ های ویندوزی موجود در این بازه قیمتی چنگی به دل نمی زنند اما وبسایت Laptop Mag مثال نقضی را برای این قاعده پیدا کرده و آن Acer Aspire E 15 است. با خرید این لپ تاپ 350 دلاری کاربر می تواند به ویژگی هایی همچون صفحه نمایشی 15.6 اینچی با کیفیت Full HD و عمر طولانی باتری دسترسی پیدا کند .

۴- HP Spectre x۳۶۰
بهترین لپ تاپ‌های مخصوص دانش آموزان و دانشجویان

این لپ تاپ همانند لپ تاپ های سری Zenbook شرکت ایسوس از قیمت نسبتا بالایی برخوردار است و اگر بخواهید آخرین مدل و قوی ترین سخت افزار ها را در آن داشته باشید قیمت تمام شده آن بالاتر هم خواهد رفت ، اما پایه ای ترین مدل HP Spectre x360 نیز می تواند از پس انجام کار های روزانه یک دانشجو بر آید و هر کاربری نیاز به خرید یک لپ تاپ فوق العاده قدرتمند ندارد ، برای مثال با پرداخت هزینه ای کمتر از 1000 دلار می توانید نمونه ای از این لپ تاپ با کیفیت را انتخاب کنید که دارای یک صفحه نمایش 13.3 اینچی با کیفیت HD است ، 8 گیگابایت حافظه رم در آن به کار گرفته شده و نیز 256 گیگابایت حافظه خشک SSD را در اختیار شما قرار خواهد داد .

HP Spectre x۳۶۰ یک لپ تاپ Convertible است و هر زمان که نیاز به استفاده از یک تبلت داشتید می توانید با جدا سازی کیبورد ، آن را به تبلتی زیبا تبدیل کنید. وبسایت Cnet پس از بررسی تخصصی ، آن را لپ تاپی مناسب برای استفاده دانشجویی و دانش آموزی دانسته و در مقاله نوشته شده توسط این سایت به دانشجویان پیشنهاد شده تا به سراغ لپ تاپ هایی با دقت صفحه نمایش ۴K نروند ، دلیل اصلی عنوان شده برای این مبحث قیمت بالاتر و نیز مصرف بیشتر باتری در لپ تاپ های مجهز به صفحه نمایش با دقت ۴K است .

5- MacBook Pro 13 اینچی
بهترین لپ تاپ‌های مخصوص دانش آموزان و دانشجویان

زمانی که به سراغ خرید از خانواده مک بوک ها می روید متوجه خواهید شد که قیمت آنان به مراتب از لپ تاپ های مشابه و همرده بالاتر است ، البته اپل در مک بوک های خود ویژگی هایی غیر قابل انکار قرار داده که گاهی اوقات قیمت بالای این محصولات را منطقی تر جلوه می دهند. یکی از نکات مثبت موجود در مک بوک ها این است که با خرید یک مدل نسبتا پایه ای کاربر سال ها از خرید یک لپ تاپ جدید تر بی نیاز خواهد بود ، طول عمر و بازدهی یک مک بوک بسیار بیشتر از لپ تاپ های دیگر است .

وبسایت The Wirecutter مک بوک پرو ۱۳ اینچی را یک انتخاب کامل برای مصارف دانشجویی می داند ، این مدل در مقایسه با ارزان ترین مک بوک موجود در بازار و یا MacBook Air قیمت بالاتری دارد اما کیفیت خیره کننده صفحه نمایش Retina و طراحی به روز تر و زیبای آن ارزش این اختلاف قیمت را دارد .

6- Dell XPS 13
بهترین لپ تاپ‌های مخصوص دانش آموزان و دانشجویان

این مدل نیزهمانند لپ تاپ های سری MacBook Pro در دسته لپ تاپ های آخرین مدل و قدرتمند قرار می گیرد و با خرید آن نگرانی از بابت اجرای نرم افزار های سنگین مهندسی و نیز شبیه ساز ها نخواهید داشت ، اما قوی ترین ویژگی آن که مورد تحسین کارشناسان وبسایت Laptop Mag قرار گرفت عمر باتری ۱۴ ساعته آن است که با توجه به ماهیت نیاز های یک دانشجو رضایت هر کاربری را به دنبال خواهد داشت ، نکته مثبت دیگر موجود در این لپ تاپ وجود تنوع زیاد در درگاه های ارتباطی آن است .

7- Asus Chromebook C202SA
بهترین لپ تاپ‌های مخصوص دانش آموزان و دانشجویان

شاید به لحاظ سخت افزاری ، این کروم بوک مورد پسند درصد زیادی از دانشجویان نباشد اما برای دانش آموزان گزینه مناسبی است ، شاخص ترین نکته مثبت موجود در این کروم بوک طراحی جان سخت و ضد آب آن است که تا حدی خیال کاربر را نسبت به حمل و نقل و استفاده در محیط های نامناسب آسوده خواهد کرد .

بدیهی است که با پرداخت قیمت 200 دلاری نباید انتظار زیادی از قدرت سخت افزاری آن داشته باشیم و در مقایسه با Asus Chromebook Flip عملکردی کاملا ضعیف تر دارد ، صفحه نمایش کوچک تر و با دقت پایینتر و ظرفیت کمتر حافظه داخلی از نقاط ضعف این مدل در مقایسه با Asus Chromebook Flip است .
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اون زنبوک 330 خوبه، سبک هست خیلی

    • بدون نام

      تلگرام من خراب شده تو هر برنامه ی دیگه ای غیر از تلگرام که میرم دوباره صفحه تلگرام باز میشه که یه کانال رو نشون میده خسته شدم انقدر تبلیغ کانال برام میاد کسی هست بدونه مشکلش چیه

    • بدون نام

      آقا، مقاله هم مینویسید حداقل "ایرانیزش" کنید. یعنی قیمتها رو به پول داخلی بیان کنید و گزینه هایی رو مطرح کنید که تو بازار یافت میشه و مورد وصول هست.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج