۵۹۱۰۵۶
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

طرح «سوال از رئیس‌ جمهور» مسکوت ماند

نماینده مردم زنجان در مجلس از مسکوت شدن سوال از رئیس‌جمهور درباره موسسات مالی خبر داد.

خبرگزاری تسنیم: علی وقف‌چی نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی از نشست نمایندگان خواهان طرح سوال از رئیس‌جمهور درباره وضعیت موسسات مالی با علی لاریجانی رئیس قوه مقننه خبر داد.
وی گفت: در این جلسه مقرر شد با توجه به اقدامات صورت گرفته برای حل مشکلات سپرده‌گذاران کاسپین فرصتی به رئیس‌جمهور داده شود و این موضوع با تعامل حل و فصل شود.

وی با بیان اینکه طرح سوال از رئیس‌جمهور منتفی نشده، ادامه داد: جمع‌بندی جلسه طراحان سوال از رئیس‌جمهور با رئیس مجلس بر این شد که فعلاً طرح سوال از رئیس‌جمهور مسکوت بماند تا نتایج اقدامات برای حل مشکلات سپرده‌گذاران در موسسه کاسپین مشخص شود.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس افزود: با توجه به اینکه پرونده موسسه مالی و اعتباری کاسپین به دلیل نظارت پایین بانک مرکزی به قوه قضائیه ارجاع شده، در جلسه اخیر نظر بر این شد که اقدامی صورت نگیرد که وضعیت نامناسبی پیش بیاید.

وقف‌چی با بیان اینکه سران قوا تاکنون جلساتی برای حل مشکل سپرده‌گذاران کاسپین داشته‌اند، اضافه کرد: در جلسات آتی که سران قوه درباره این موضوع خواهند داشت این موضوع تعیین تکلیف می‌‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سپرده گذار کاسپین

      انگار نه تجربه بانکداری در این کشور وجود دارد ونه علم اقتصاد وبانکداری تدریس می شود باسیاست های عجولانه و اشتباهات پی در پی کاهش شدید سودبانکی دستوری و یک شبه بدون توجه به سایر پارامترهای اقتصادی ؛اعطاء مجوز به موسسه کاسپین در اسفند 94می دهید بعد از گذشت یک سال از امضاء تان می گذرد بعد که بهمن عظیم عدم نظارتتان آوار می شود برسر مردم نگون بخت بدبخت ؛ تدبیر می فرمایید ! و دبه می فرمایید , که مجوز موسسه داده اید نه شعبه ! آقای سیف شما ومعاون هایتان اتوبوسی استعفا بدهید شما سرمایه های اجتماعی و محیط کسب کار رابه چالش که نه به نابودی کشیده اید حتی کودکان این مملکت نیز به بدی از شما یاد می کنند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج