۵۹۱۱۰۶
۶ نظر
۵۰۰۶
۶ نظر
۵۰۰۶
پ

نظر وزیر ارتباطات در خصوص «توییتر» و «یوتیوب»

محمدجواد آذری جهرمی؛ وزیر ارتباطات گفت: من خودم در توییتر فعالیت دارم و گاه با مخاطبین ارتباط برقرار می‌کنیم، فضای بسیار خوب و سازنده و صریحی هست هرچند در آن حرف‌های خیلی تندی می‌‌‌زنند ولی این حرف‌ها بالاخره برای یک مسئول شنیدش واجب است.

پایگاه خبری جماران: محمدجواد آذری جهرمی، جوانترین وزیر کابینه است. با این حال سابقه چند ساله او در شرکت ارتباطات زیرساخت و پشت معاونت وزیر در دولت قبل باعث شد تا با تجربه لازم بر صندلی صدارت تکیه بزند.
در اولین روزهای مدیریت او بر وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، با او در خصوص برنامه هایش در دولت دوازهم و مباحث روز این حوزه به گفت و گو نشستیم.
بخشی از اظهارات وزیر ارتباطات را در ادامه می خوانید:
* چون بازیگران عرصه‌ی شبکه‌ی ملی اطلاعات ما دارند یک‌بخش از بازار را از دست می‌دهند شبکه‌ ملی اطلاعات شکوفایی اقتصاد ما در فضای مجازی است. امروز نارضایتی از اپراتورهای تلفن همراه به‌ویژه در مناطق شهری بالا است و این هم دلیلش توسعه‌هایی است که این‌ها دارند هم‌زمان می‌دهند.

* من خودم در توییتر فعالیت دارم و گاه با مخاطبین ارتباط برقرار می‌کنیم، فضای بسیار خوب و سازنده و صریحی هست هرچند در آن حرف‌های خیلی تندی می‌‌‌زنند ولی این حرف‌ها بالاخره برای یک مسئول شنیدش واجب است. خیلی خوب هست که مسئولین حرف‌های مردم را بی‌پرده بشنوند حالا در فضایی که نمی‌شود رفت با تک‌تک مردم ارتباط گرفت ولی می‌شود در این فضا حرف‌ها را شنید حالا ممکن هست این حرف‌ها گزنده باشند ممکن هست که تند باشند.

* یک مطلبی به من دادند که من خواندم نوشته‌شده بود که مثلاً از دید بررسی در دنیا شبکه‌ی مثلاً یوتیوب سلامتش بسیار به‌مراتب بیشتر از اینستاگرام هست حالا در ایران یوتیوب بسته است و اینستاگرام باز است. یک‌دوستی می‌گفت که برویم اینستاگرام را ببندیم؛ واقعاً بایستی بنشینیم و فکری درباره معقولات این‌چنینی بکنیم تا بتوانیم از ظرفیت این شبکه‌ها استفاده بکنیم.

* امروز متوسط سرعت دانلود در ایران ما بنا بر آمارها بین ۶ تا ۸ مگابیت بر ثانیه است؛ و برنامه‌ای که ما دادیم گفتیم متوسط سرعت را در پایان چهار سال به ۲۰ مگابیت بر ثانیه می‌رسانیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ماكه با فيلتر شكن ميريم توشون لذتم مى بريم

    • احمد

      با شناختی که از قبل با ایشان داریم تقریبا مطمئنم که همه چیز به سمت فیلتر شدن و شنود پیش میره . ایشون عادت دارن برعکس حرفشون عمل کنن

    • بدون نام

      خنده داره مسولین با فیلترشکن میرن خوب فیلترش چیه دیگه

    • بدون نام

      آخه این چه وزیر بی‌سوادیه، میگه الان سرعت اینترنت 6 تا 8 مگ بر ثانیه و خیلی کمه و ما میخوایم بعد از 4 سال به 20 مگ بر ثانیه برسونیم.
      یعینی نمی‌فهمه که اون موقع با توجه به تغییر حجم محتوا 20 مگ خیلی کمه!؟

    • علی

      خوبه حالا انتقاد در تویتر و میپذیرید .

    • مصطفی

      اولشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج