۵۹۱۳۰۶
۵۰۱۶
۵۰۱۶
پ

ستاره سریال «لاست» در نقش ابرقهرمان زن

اونجلین لی‌لی بازیگر کانادایی نامزد جایزه گلدن گلوب با انتشار پستی توییتری از اولین تصویرش در نقش شخصیت «زنبورک» در دنباله فیلم ابرقهرمانی «مرد مورچه‌ای» رونمایی کرد.

وب سایت آی ‌سینما: اونجلین لی‌لی بازیگر کانادایی نامزد جایزه گلدن گلوب با انتشار پستی توییتری از اولین تصویرش در نقش شخصیت «زنبورک» در دنباله فیلم ابرقهرمانی «مرد مورچه‌ای» رونمایی کرد. لی‌لی که با بازی در سریال پرطرفدار «لاست» و همچنین، سه‌گانه سینمایی «هابیت» به شهرت رسید، این‌بار در نقش ابرقهرمان زن کتاب‌های مصور مارول مقابل دوربین رفته است. این پروژه سینمایی با نام «مرد مورچه‌ای و زنبورک» از ششم ژوییه ۲۰۱۸ در سینماهای دنیا اکران می‌شود.
ستاره سریال «لاست» در نقش ابرقهرمان زن

لی‌لی که برای بازی در سریال «لاست» موفق به دریافت جایزه انجمن بازیگران امریکا شد، همزمان با انتشار تصویرش در توییتر، صدمین سالگرد تولد جک کربی را تبریک گفته است. کربی در کنار استن لی به عنوان یکی از معروف‌ترین هنرمندان جهان کتاب‌های مصور شناخته می‌شود و خالق بعضی از پرطرفدارترین شخصیت‌های مارول از جمله «مرد آهنی»، «هالک»، «ثور»، «چهار شگفت‌انگیز» و «مردان ایکس» به همراه «مرد مورچه‌ای» و «زنبورک» است. کربی در سال ۱۹۹۴ بر اثر حمله قلبی درگذشت.

خط اصلی داستان «مرد مورچه‌ای و زنبورک» (Ant-Man and the Wasp) در ادامه اتفاقات «کاپیتان امریکا: جنگ داخلی» رخ می‌دهد. پل راد هم بار دیگر در نقش اسکات لنگ / مرد مورچه‌ای بازگشته و مایکل داگلاس دوباره در نقش هنک پیم ظاهر شده است. ماه پیش، استودیوی مارول اعلام کرد میشل فایفر نقش همسر گمشده پیم را ایفا خواهد کرد.

پیتن رید که کارگردانی فیلم اول «مرد مورچه‌ای» را بر عهده داشت، این‌بار هم دنباله این فیلم ابرقهرمانی را مقابل دوربین برده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج