جاباما
۵۹۱۳۵۶
۱ نظر
۵۰۰۹
۱ نظر
۵۰۰۹
پ

افزایش زائران فوت شده ایرانی در حج به ۱۰ نفر

معاون مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر اعلام کرد: با توجه به حضور زائران اهل سنت کشورمان از صبح امروز در سرزمین منا، با استقرار پزشکان متخصص، ارائه خدمات پزشکی و درمانی به حجاج کشورمان آغاز شده است.

خبرگزاری میزان: معاون مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر اعلام کرد: با توجه به حضور زائران اهل سنت کشورمان از صبح امروز در سرزمین منا، با استقرار پزشکان متخصص، ارائه خدمات پزشکی و درمانی به حجاج کشورمان آغاز شده است.

پیرحسین کولیوند با اشاره به اینکه امکانات لازم درعرفات نیز پیش بینی شده است، گفت: در مشعر با استقرار دو دستگاه آمبولانس و پزشک آماده ارائه خدمات هستیم و بیمارستان صحرایی منا نیز فعال است.

وی درخصوص زائران بستری در مراکز درمانی گفت: ۴۶ زائر دربیمارستان مرکز پزشکی درمکه و ۱۲ نفر دیگر در بیمارستان‌های سعودی بستری هستند و هیئت پزشکی تدابیر لازم را برای اینکه زائران بستری هم اعمال حج خود را انجام دهند، پیش بینی کرده است.

معاون مرکز پزشکی حج و زیارت به کاهش تعداد مراجعه کنندگان به مراکز درمانی کشورمان در مدینه منوره و مکه مکرمه درمقایسه با سال ۹۴ کمتر اشاره کرد و افزود: توصیه‌های لازم برای جلوگیری از گرمازدگی به زائران ارائه شده و مرکز پزشکی حج برای ارائه خدمات به حجاجی که دچار گرما زدگی شوند آمادگی دارد.

وی همچنین از فوت دو زائر دیگر خبر داد و گفت: آقایان ولی ا.. آهنگر ۷۹ ساله از کاروان ۳۰۰۷ استان مازندران و مختوم کمالی ۶۳ ساله از کاروان ۳۸۰۵۲ استان گلستان نیز بدلیل ایست قلبی فوت کردند.

برپایه این گزارش با فوت این دو نفر، تعداد زائران ایرانی که تاکنون درعملیات حج امسال دارفانی را وداع گفتند به ده نفر رسید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      وقتی عجل فرا رسد هر جا باشی باید رفت.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج