جاباما
۵۹۱۳۷۰
۱ نظر
۵۰۰۷
۱ نظر
۵۰۰۷
پ

سرطان و دیابت؛ بیماری های رایج در مازندران

معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران گفت: بیماری های قلبی، دیابت ، صعب العلاج و سرطلان را از جمله بیمارها رایج در استان مازندران برشمرد که به مرور روند صعودی را طی می کند.

خبرگزاری مهر: علیرضا یونسی عصر چهارشنبه در حاشیه افتتاح طرح های درمانی شهرستان نکا اظهار کرد : خوشبختانه در دولت تدبیر و امید تمام قول و برنامه های اجرایی حوزه بهداشت و درمان احیا و عملیاتی شد.

وی کاهش هزینه درمان مردم محروم در بخش سلامت را یکی از مهمترین اقدامات دولت کنونی یاد کرد و همچنین افزود: دولت با هدف ارتقای تخت های بیمارستانی و رفاه در بخش توزیع دارویی با تحت پوشش قرار دادن مردم در نظام تحول سلامت هزینه های درمانی را کاهش داده است .

معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران با بیان اینکه هیچ بیماری در بحث خدمات درمانی باز نمی ماند تصریح کرد: بیش از ۶۰ درصد جمعیت مازندران تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی قراردارند در این راستا نیز پوشش دادن سه میلیون و ۳۰۰ نفر در حوزه درمان کار بسیار سختی است اما خوشبختانه با وجود سختی این حوزه حتی یک بیمار از خدمات درمانی حوزه سلامت باز نمی ماند.

به گفته یونسی استان مازندران با وجود کمبود فضای درمانی به بیش از ۴۱ میلیون نفر شب خواب و گردشگر ارائه خدمات می دهد لذا باید به صورت اصولی پتانسیل های مورد توجه در اختیار فضای درمانی مازندران قرار گیرد.

این مسئول اضافه کرد: در خدمات رسانی و تخصیص اعتبار باید حوزه درمان کشور به جمعیت مورد توجه و گردشگران و مسافران به این استان اهمیت ویژه دهند.

یونسی بیماری های قلبی، دیابت ، صعب العلاج و سرطلان را از جمله بیمارها رایج در استان مازندران برشمرد که به مرور روند صعودی را طی می کند اما با توجه به هزینه بالای درمان تامین اجتماعی باید اقدامات ضروری از جمله آموزش و حمایت از این حوزه را در اولویت های خود قرار دهد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران گفت: باوجود خدمات ارزنده تامین اجتماعی در حوزه درمان همچنان درحوزه نظام آموزش و حوزه درمان تامین اجتماعی کمبود داریم که باید در این خصوص چاره اندیشی شود.

وی خاطرنشان کرد: شبکه سلامت در حوزه درمان و رسیدگی به بیماران در تمامی سطوح نیازمند آموزش گسترده است چرا که با روند ارتقای آموزش می تواند سطح بیماری ها را کاهش دهد.

گفتنی است هتلینگ بیمارستان بوعلی نکا با اعتبار بالغ بر ۶۰۰ میلیون تومان افتتاح و به بهره برداری رسید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • معین

      بهترین ابو هوارو دارن چطور مریض میشن؟ مریض ماهه خوزستانیم که همیشه در حال خاک خوردن هستیم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج