۵۹۱۴۱
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

حرف های خروس پس از چند ماه تاخیر

امسال شبکه ۲ با سریال «خروس» به کارگردانی سعید آقاخانی مهمان خانه‌های مخاطبان است. این سریال قبل‌تر برای نمایش در ایام عید آماده شده بود اما خب به پخش نرسید و سریال «آب پریا» جایگزین آن شد.

حرف های خروس پس از چند ماه تاخیر
مجله زندگی ایده آل: امسال شبکه ۲ با سریال «خروس» به کارگردانی سعید آقاخانی مهمان خانه‌های مخاطبان است. این سریال قبل‌تر برای نمایش در ایام عید آماده شده بود اما خب به پخش نرسید و سریال «آب پریا» جایگزین آن شد. سعید آقاخانی در زمینه ساخت سریال تا حالا موفق عمل کرده و مطمئنا حالا هم می‌توانیم منتظر کاری خوش‌ساخت از او باشیم.

حرف های خروس پس از چند ماه تاخیر

شناسنامه «خروس»

فیلمنامه این سریال را مصطفی کیایی نوشته است؛ همان کسی که با نوشتن و ساختن «ضد گلوله» به سینمادوستان خودی نشان داد. علیرضا ابراهیمی‌دلیجانی تهیه‌کنندگی «خروس» را بر عهده دارد. حمید لولایی، جواد رضویان، یوسف تیموری، اکبر اکبری‌مبارکه، مرضیه صدرایی، سپند امیرسلیمانی، مهسا کریم‌زاده و ملیکا شریفی‌نیا در این سریال ایفای نقش کرده‌اند.

در «خروس» چه می‌گذرد...

این سریال روایتگر مشکل یک خانواده است که قرار است توسط یک خروس حل شود! تمام افراد خانواده برای حل مشکلی که برای پدر خانواده پیش آمده به تکاپو افتاده‌اند اما خب مشکل تنها به دست «خروس» حل می‌شود! داستان یک خطی که عوامل فیلم عقیده دارند اگر بیشتر در مورد داستان صحبت کنند، نمک داستان از بین می‌رود و برای مخاطبان جذابیتی نخواهد داشت.

حرف های خروس پس از چند ماه تاخیر

یوسف تیموری چه نقشی در سریال شبکه ۲ دارد؟

من، خروس‌ام!
یوسف تیموری این ماه 2 سریال برای ماه رمضان دارد، در یکی از آنها (بچه‌های نسبتا بد) نقش پررنگ‌تری دارد و در سریال «خروس» یک نقش کوتاه. او به واسطه همکاری‌های قبلی که با سعید آقاخانی داشته، بازی در این سریال را قبول کرده است و به نظرش آقاخانی کسی است که کمدی را می‌شناسد و می‌داند که در چه موقعیتی از آن استفاده کند. او در مورد این سریال به ایده‌آل می‌گوید: «سریال فضای خوبی داشت و من به خوبی توانستم با آن ارتباط برقرار کنم به خصوص اینکه سعید آقاخانی را می‌شناسم و تا به حال همکاری‌های خوبی با هم داشتیم. در این سریال من نقش کامران را بازی می‌کنم و کار اصلی‌ام پوشیدن لباس خروس و تبلیغ در یک رستوران است. کامران خودش علاقه ذاتی به خروس دارد و ارتباط خوبی با این حیوان برقرار می‌کند».

حرف های خروس پس از چند ماه تاخیر

محمد علیزاده از تیتراژی که برای «خروس» خوانده، می‌گوید:

یک یادگاری از من برای شبکه ۲

محمد علیزاده خواننده‌ای است که بیشتر او را با تیتراژ سریال‌های مختلف به خصوص سریال‌های ماه رمضان می‌شناسیم. خواننده تیتراژ برنامه‌هایی همچون «کوله پشتی» و «ماه عسل» این روزها درگیر خواندن تیتراژ سریال «خروس» است. او در این مورد به ایده‌آل می‌گوید: «علاقه شخصی خود من خواندن در سریال‌ها و برنامه‌های ماه رمضان است و دوست دارم که هر سال یک کار در تلویزیون داشته باشم و در ماهی که نزد من محبوبیت خاص دارد، کاری انجام دهم. امسال هم قرعه به نام «خروس» افتاد. کارهای سعید آقاخانی را همیشه دنبال مي‌كنم و دوست دارم و در جلسه‌ای که با هم گذاشتیم، قرار بر این شد که تیتراژ سریال را من بخوانم و از این تصمیم خیلی خوشحال و راضی هستم. تجربه خیلی خوبی شده است و قلبا از آن راضی هستم. تیتراژ با حال و هوای سریال همخوانی دارد و همکاری خوبی با سعید آقاخانی به دست آوردم. در طول مدتی که من با سریال‌های تلویزیونی همکاری می‌کنم، این برای بار اول است که در سریالی که برای شبکه ۲ تهیه شده است، همکاری داشتم و تجربه خوبی بود. دوستان خیلی به من لطف داشتند و حالا یک یادگاری از من در شبکه ۲ وجود دارد».

حرف های خروس پس از چند ماه تاخیر

سپند امیرسلیمانی و نقش متفاوتش در «خروس»

داماد دست و پاچلفتی

سپند امیرسلیمانی یکی دیگر از بازیگران سریال «خروس» است. او در این سریال در نقش داماد خوانده بازی می‌کند. او در مورد نقشش در این سریال می‌گوید: «این سریال داستان متفاوتی دارد و تا جایی که من شاهد بودم بازیگران این مجموعه بازی‌های متفاوتی از خود ارائه کرده‌اند، بنا بر این می‌توان انتظار داشت که با استقبال مردم رو به رو شود. در بیشتر سریال‌ها حتی سریال‌های طنز بیشتر نقش افراد جدی را بازی کرده‌ام اما در این سریال نقش متفاوتی از من خواهید دید، ناصر کاراکتر بسیار خنده‌داری دارد و با دست و پا چلفتی بازی‌هایی که در می‌آورد همیشه دردسر درست می‌کند. اما به شدت خوش قلب است و تا آخر داستان تلاش می‌کند خرابکاری‌هایش را جبران کند».
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج