جاباما
۵۹۱۴۵۱
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

اهدای انگشتر و چفیه رهبری به قاریان طرح اسوه

مراسم اختتامیه هفتمین دوره آموزشی، تربیتی اسوه برگزار و در پایان این مراسم انگشتر و چفیه رهبر معظم انقلاب به دو نفر از قاریان برگزیده طرح اهدا شد.

خبرگزاری فارس: تربیتی قاریان نوجوان قرآن کریم با عنوان اسوه با حضور اساتید، شرکت‌کنندگان و مسئولان برگزاری طرح در مجتمع امام خمینی(ره) تهران برگزار شد.

در ابتدای مراسم محمد‌تقی میرزا‌جانی مسئول طرح اسوه به ارائه گزارشی از این طرح پرداخت و گفت: در دوره هفتم طرح مثل دوره گذشته تلاوت‌های قاریان نوجوان ضبط شد و در این راستا ۱۰۰ تلاوت برای پخش از شبکه‌های مختلف ضبط شد.

وی از اجرای برنامه‌های این دوره در قالب سه گروه خبر داد و گفت: هر گروه ۴۸ ساعت و در مجموع همه گروه‌ها ۱۴۴ ساعت تحت آموزش قرار گرفتند. همچنین هفت محفل انس با قرآن در اماکنی چون حسنیه جماران، حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) و شورای عالی قرآن برگزار شد.

در ادامه این مراسم محمدعلی خواجه‌پیری، دبیر کارگروه قرآن بنیاد خاتم‌الاوصیاء(ص) گفت: در کشور اغلب برنامه‌های فرهنگی بلند‌مدت نیستند و هنگامی که ما طرح اسوه را پایه‌ریزی کردیم کمتر کسی باور می کرد که این طرح ۸ سال ادامه پیدا کند.

وی ادامه داد: به لطف خدا و با کمک خانواده‌ها طرح به خوبی پیش رفت، البته نوقصی هم در برنامه‌ها وجود داشت اما موفقیت‌های آن از نواقصش بسیار بیشتر است.

خواجه‌پیری به سرفصل‌های مطلوب آموزشی طرح اسوه اشاره کرد و گفت: قاریان نوجوان حاضر در طرح اسوه آموزش‌های بسیار خوبی دیده‌اند و از نظر معلومات با همسالان خود قابل قیاس نیستند. البته برنامه‌ ما از ابتدا این بود که قاری توسط یک نظام آموزشی تربیت شود تا هم از نظر آموزش و هم از نظر پرورش نوجوان تحت آموزش قرار گیرد.

وی از استقبال فرمانده کل سپاه از طرح اسوه خبر داد و گفت: سردار جعفری به تلاوت‌های قاریان طرح اسوه علاقه‌دارند و آن را گوش می‌دهند، همچنین ایشان خواهان عضو‌گیری بیشتر طرح اسوه هستند.

دبیر کارگروه قرآن بنیاد خاتم‌الاوصیاء(ص) تربیت قاری در طراز انقلاب اسلامی را هدف اصلی طرح اسوه دانست و گفت: در طرح اسوه به دنبال این هستیم که نسل جدید قاریان تربیت در طراز انقلاب اسلامی تربیت شوند و کسب رتبه در مسابقات برای ما چندان مهم نیست، البته حفظ کل قرآن برای ما مهم است و این موضوع را از شرکت کنندگان اسوه خواسته‌ایم.

در ادامه این مراسم انگشتر و چفیه رهبر معظم انقلاب به سیدمحمد حسینی‌پور نفر اول مسابقات بین‌المللی قرآن دانش‌آموزی و احمدرضا لطفی از قاریان موفق طرح اهدا شد. همچنین برگزیدگان هفتمین دوره طرح هم مورد تجلیل قرار گرفتند.

در پایان این مراسم از سایت رسمی طرح اسوه به نشانی www.osveh.valasr.net رونمایی شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج