جاباما
۵۹۱۶۶۰
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

ب‌ام‌‌و i۳s؛ برادر قدرتمندتر i۳

“تا وقتی که ب‌ام‌و i۸ وجود دارد، چرا i۳؟” شاید این سوالی بود که اگر قبلا از دوستانتان می‌پرسیدید، با کلمه‌ی کوتاه و ساده‌ی “واقعا” مواجه می‌شدید، ولی حالا که نسخه‌ی اسپرت ب‌ام‌و ‌ i۳ رونمایی شده، آیا باز هم می‌توانیم جواب مشابهی به سوال قبل دهیم؟ جواب احتمالا منفی است!

مجله دیجی کالا - خشایار شاهسون: "تا وقتی که ب‌ام‌و i۸ وجود دارد، چرا i۳؟" شاید این سوالی بود که اگر قبلا از دوستانتان می‌پرسیدید، با کلمه‌ی کوتاه و ساده‌ی "واقعا" مواجه می‌شدید، ولی حالا که نسخه‌ی اسپرت ب‌ام‌و ‌ i۳ رونمایی شده، آیا باز هم می‌توانیم جواب مشابهی به سوال قبل دهیم؟ جواب احتمالا منفی است!
ب‌ام‌‌و i3s؛ برادر قدرتمندتر i3

سال ۲۰۱۳ ب‌ام‌و از محصول جدیدی به نام i۳ رونمایی کرد؛ خودروی ۵ در هاچ‌بک شهری که دو ویژگی مهم داشت: هیبریدی بود و از زبان طراحی متفاوت و مدرن نسبت به رقبای خود بهره می‌برد. درکنار این خودرو، ب‌ام‌و i۸ هم معرفی شد که به عنوان یک اتومبیل کوپه‌ی اسپرت با طراحی جنجالی لقب گرفت. این خودرو به قدری هیجان‌انگیز بود که کمتر کسی توجهش به برادر کوچک i۸ یعنی i۳ جلب می‌شد!
ب‌ام‌‌و i3s؛ برادر قدرتمندتر i3

اما حالا ب‌ام‌و دست‌ به کار شده و از نسخه‌ی اسپرت این کوچولوی دوست‌داشتنی به نام i۳s رونمایی کرده است. این کوچک آلمانی نه تنها ظاهر اسپرت دارد، بلکه به یک پیشرانه‌ی قوی‌تر هم مجهز شده تا قدرت بیشتری را از یک هاچ‌بک هیبریدی به نمایش بگذارد. ب‌ام‌و هم‌چنین در این نسخه، باتری‌های بهتری را هم تعبیه کرده است. ب‌ام‌و i۳s به اندازه‌ی ۴۰ میلی‌متر عریض‌تر شده و در نمای جلو شاهد به کار رفتن المان‌های جدید طراحی مثل ظاهر شکسته‌ی خطوط در سپر جلو و ترکیب رنگ مشکی در درب موتور و سقف هستیم. ب‌ام‌و هم‌چنین ادعا کرده که آیرودینامیک این اتومبیل بهتر از قبل شده است.
ب‌ام‌‌و i3s؛ برادر قدرتمندتر i3

این خودروساز آلمانی از یک پیشرانه‌ی مشابه اما با قدرت بیشتر در مدل جدید استفاده کرده است؛ موتوری که توانایی تولید ۱۸۴ اسب‌بخار و گشتاور ۲۶۹ نیوتون‌متر دارد. این درحالی است که توان موتور i۳ حدود ۱۷۰ اسب‌بخار و گشتاور آن ۲۴۹ نیوتون‌متر است. به لطف پیشرانه‌ی قدرتمندتر، صفر تا صدر این خودرو از ۷ ثانیه به ۶٫۸ ثانیه کاهش پیدا کرده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج