۵۹۱۶۹۳
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

دستبند هوشمند Gear Fit ۲ Pro رونمایی کرد

چند روز قبل، برخی از وب‌سایت‌های متعلق به کمپانی سامسونگ، صفحه رسمی‌ مربوط به یکی از محصولات پوشیدنی جدید این شرکت یعنی Gear Fit ۲ Pro را قبل از رونمایی منتشر کردند و در حالی که همگان منتظر رونمایی از این گجت در کنفرانس Unpacked ۲۰۱۷ بودند، مشخص شد که این صفحه به اشتباه بارگذاری شد و طولی نکشید که اطلاعات درج شده به‌طور کامل برداشته شد.

وب سایت آی تی رسان - کیان یعقوبی: چند روز قبل، برخی از وب‌سایت‌های متعلق به کمپانی سامسونگ، صفحه رسمی‌ مربوط به یکی از محصولات پوشیدنی جدید این شرکت یعنی Gear Fit ۲ Pro را قبل از رونمایی منتشر کردند و در حالی که همگان منتظر رونمایی از این گجت در کنفرانس Unpacked ۲۰۱۷ بودند، مشخص شد که این صفحه به اشتباه بارگذاری شد و طولی نکشید که اطلاعات درج شده به‌طور کامل برداشته شد.
دستبند هوشمند Gear Fit 2 Pro رونمایی کرد

اما امروز این غول کره‌ای در جریان کنفرانس مطبوعاتی خود در نمایشگاه IFA به صورت رسمی ‌از گیر فیت ۲ پرو رونمایی کرد. محصولی که تغییرات محسوسی را در مقایسه با مدل قبلی به خود دیده و همین مسئله، سبب ارتقای قابلیت‌های به کار رفته در آن شده است.
دستبند هوشمند Gear Fit 2 Pro رونمایی کرد

اصلی‌ترین تفاوت میان گیر فیت ۲ و مدل جدید پرو، طراحی این دو محصول است. به گونه‌ای که نسخه جدید با دو مدل بند متفاوت و البته جذاب برای کاربران عرضه خواهد شد. یکی از این دو بند، با طراحی رنگ تمام‌مشکی تولید شده و مدل دیگر نیز با ترکیبی از رنگ مشکی و قرمز عرضه خواهد شد.
دستبند هوشمند Gear Fit 2 Pro رونمایی کرد

از دیگر ویژگی‌های بارز گیر فیت ۲ پرو که می‌تواند کاربران را به خود جذب کند، می‌توان به مقاومت بالاتر دستگاه در برابر نفوذ آب در مقایسه مدل سال قبل اشاره کرد. مدل جدید این دستبند به‌گونه‌ای طراحی شده که قادر است فشار ۵ اتمسفری آب را تحمل کند، بدین معنی که قادر است تا عمق ۵۰ متری آب نیز کار کند و از فشار وارده، جان سالم به در ببرد. بدین ترتیب، می‌توان گیر فیت ۲ پرو را گزینه‌ای مناسب برای علاقه‌مندان به ورزش‌های آبی دانست که در کنار اپلیکشین Speedo می‌تواند اطلاعات مفیدی را در حین شنا در اختیار کاربر قرار دهد.

اما ویژگی‌های مشترکی نیز میان این دو مدل مشاهده می‌شود که از جمله مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به نمایشگر ۱.۵ اینچی سوپر امولد، باتری ۲۰۰ میلی آمپری، پشتیبانی از GPS و سیستم عامل تایزن اشاره کرد. گفتنی است پیش فروش این دستبند هوشمند از فردا و با قیمت ۱۹۹ دلار آغاز خواهد شد که چیزی حدود ۲۰ دلار گران‌تر از مدل سال قبل است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج