۵۹۱۹۲۱
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

آمریکا: پایبندی ایران به برجام، رویاست

نماینده آمریکا در سازمان ملل با بیان ادعاهای اثبات‌نشده مدعی شد که حمایت ایران از حماس نقض قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل متحد است.

خبرگزاری تسنیم: نیکی هیلی، نماینده آمریکا در سازمان ملل متحد روز پنجشنبه به بیانیه حماس برای از سرگیری روابط با ایران و اقدام تهران در ردخواست‌های بازرسی از امکان نظامی واکنش نشان داد.

وی در بیانیه‌ای با بیان اتهامات اثبات‌نشده گروه حماس را «تروریستی» توصیف کرد و مدعی شد که روابط ایران و حماس نقض قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل متحد در تأیید برجام است.

هیلی گفت: «ایران، یکبار دیگر چهره واقعی‌اش را نشان داد. این کشور بایستی تصمیم بگیرد که آیا می‌خواهد عضوی از جامعه ملل باشد که می‌خواهد به طور جدی به تعهدات بین‌المللی‌اش عمل کند و یا اینکه می‌خواهد رهبر یک جنبش تروریستی باشد.»

در این بیانیه آمده است: «ایران به موجب قطعنامه شماره ۲۲۳۱ شورای امنیت سازمان ملل از ارسال تمامی انواع سلاح بدون مجوز شورای امنیت منع شده است. همین قطعنامه است که توافق هسته‌ای ایران را به تأیید رسانده است.»

نماینده آمریکا در سازمان ملل متحد، همچنین در واکنش به اظهارات بهرام قاسمی که گفته بود درخواست بازرسی از اماکن نظامی ایران رویایی است که تعبیر نمی‌شود گفت: «اگر مطابق گفته ایرانی‌ها، درخواست بازرسی از سایت‌های نظامی ایران صرفاً رویا است، پایبندی ایران به برجام هم رویا است.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج