۵۹۱۹۵۷
۱ نظر
۵۰۰۹
۱ نظر
۵۰۰۹
پ

داعش، جنگ افزار آمریکایی می خرد

گروهی از تروریست های ضدسوری تسلیم شده اعلام کردند که نیروهای گروه موسوم به ارتش آزاد سوریه تحت حمایت آمریکا با اطلاع فرماندهان نیروهای این کشور انواع جنگ افزارها را به تروریست های داعشی فروخته اند.

خبرگزاری ایرنا: گروهی از تروریست های ضدسوری تسلیم شده اعلام کردند که نیروهای گروه موسوم به ارتش آزاد سوریه تحت حمایت آمریکا با اطلاع فرماندهان نیروهای این کشور انواع جنگ افزارها را به تروریست های داعشی فروخته اند.

تروریست ها که در پایگاه منطقه طنف در جنوب سوریه تحت فرماندهی نظامیان آمریکا آموزش دیده اند، چشم پوشی فرماندهان ارتش این کشور را از فروش تسلیحات به گروه تروریستی داعش فاش کردند.

شبکه دوم تلویزیون دولتی روسیه روز پنجشنبه گزارشی از خبرنگار اعزامی خود به دمشق را پخش کرد که در آن گروهی از نیروهای تسلیم شده ارتش آزاد در باره اقدامات این گروه و همکاری با داعش واقعیت هایی را بیان کردند.

خبرنگار روس خاطرنشان کرد: در یک هفته اخیر بیش از ۴۰ نیروی آموزش دیده ارتش آزاد با فرار از پایگاه آمریکایی در طنف، داوطلبانه خود را تسلیم نیروهای دولتی کرده و در اردوگاه ویژه پناهندگان ساکن شدند.

وی افزود: نیروهای آمریکایی در این پایگاه نزدیک مرز عراق غیرقانونی اقدام می کنند و حضور آنان در خاک سوریه نقض قوانین بین المللی است.

اسد السالم یک نیروی تسلیم شده که ریاست امور امنیتی پایگاه آمریکا در جنوب سوریه را برعهده داشته، به رسانه روسی گفت که افراد تحت فرماندهی قصد داشتند با داعش مبارزه کنند، اما نظامیان آمریکایی اهداف دیگری دارند.

السالم گفت: زمانی که اطلاع یافتیم، فرمانده گروهان ما تسلیحات دریافتی را به داعش می فروشد، موضوع را به فرماندهی آمریکایی پایگاه گزارش دادیم، اما هیچ توجهی نشد و حتی حمایت ها از این فرد افزایش یافت و با آزادی بیشتری جنگ افزارها را به تروریست های داعشی می فروخت که شامل انواع اسلحه های خودکار آمریکایی، ام-4، مسلسل ها، خمپاره اندازها و مهمات می شد.

شبکه دوم تلویزیون دولتی روسیه نیز گفت: با وجود اینکه نظامیان غربی هنگام آموزش به عوامل ضدسوری گفته بودند، آنان با داعش خواهند جنگید، اما نیروهای ارتش آزاد هیچگاه با این گروه تروریستی نجنگیدند.

رسانه روسی در پایان افزود: نیروهای آمریکایی از آنان برای تامین امنیت خود در سوریه استفاده کرده و علیه داعش یا سایر گروههای تروریستی بکار نگرفتند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ارتش ازاد سوریه یه ارتش مردمی هست و برای دفاع از ملت سوریه میجنگه شما نمیتونید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج