۵۹۲۱۲۳
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

تاکید فدراسیون به حضور بابلی‌ها در دربی مازندران

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ اعلام کرد:« در صورت رعایت نشدن قانون، بازی دو تیم نساجی مازندران و خونه به خونه بابل برگزار نخواهد شد.»

ورزش سه: رئیس هیات فوتبال مازندران گفت که شورای تامین قائمشهر برای جلوگیری از ازدحام تماشاگران و حفظ امنیت آنها ، پیشنهاد کرد تا بابلی ها شهرآورد مازنی ها به میزبانی نساجی را در خانه از طریق گیرنده به تماشا بنشینند.

با این وصف رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ اعلام کرد که چنین کاری مقدور نیست و اگر ورزشگاه شهید وطنی برای حضور تماشاگران تیم میهمان (خونه به خونه) مهیا نشود این بازی برگزار نخواهد شد.

حسن فتاحی مسئول کمیته مسابقات سازمن لیگ با بیان این موضوع گفت:« طبق قانون باید ده درصد از ظرفیت تماشاگران در اختیار تیم میزبان باشد. حالا اگر بخشی که متعلق به تیم میهمان در ورزشگاه وطنی دچار مشکل است و می تواند خطرناک باشد مسئولان باید با داربست هایی که می زنند اجازه حضور تماشاگران را در آن جایگاه ندهند و در جای دیگری از ورزشگاه بخشی را به طور مجزا برای تماشاگران میهمان درنظر بگیرند.»

فتاحی افزود:« اگر شورای تامین شهر قائمشهر بتواند با این شرایط که تماشاگران میهمان در جایگاه مجزا و تفکیک شده با تماشاگران میزبان بنشینند و ده درصد از کل ورزشگاه در اختیارشان باشد، موافقت کنند، بازی برگزار خواهد شد در غیر این صورت مطابق قانون بازی دو تیم انجام نمی شود.»

او همچنین گفت:« قطعا اگر پیش از این اتفاقی هم در ورزشگاه های این استان افتاده امروز مردم فهیم مازندران از آن ها درس گرفته اند و می توانند در یک فضای مثبت از تماشای این مسابقه فوتبال لذت ببرند.»

فتاحی درباره دربی گیلانی ها در جام حذفی هم گفت:« ما بازی سپیدرود و ملوان را هم در پیش داریم و به نظرم هواداران فوتبال در مازندران وگیلان و همه جای ایران حق دارند از مسابقات لذت ببرند. امیدوارم دربی های مازندران و گیلان دربی های پاکی باشند و علاقمندان فوتبال را راضی کنند.»

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ دررابطه با ورزشگاه سردارجنگل که قرار است میزبان دربی گیلان در جام حذفی هم باشد گفت:« ما چهارشنبه از ورزشگاه سردار جنگل دیدن کردیم. پیشرفت کارها خوب بوده و ما خیلی امیدوار هستیم که برای بازی جام حذفی بین سپیدرود و ملوان این ورزشگاه آماده شده و میزبان این مسابقه باشد.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج