۵۹۲۱۹۳
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

انتصاب فرمانده جدیدی برای ارتش چین

رسانه‌های دولتی چین امروز (جمعه) گزارش دادند، رهبران این کشور در راستای تغییرات در مناصب بلندپایه ارتش چین و همچنین در آستانه کنگره حزب کمونیست حاکم در ماه آینده میلادی اقدام به منصوب کردن یک فرمانده جدید برای ارتش کردند.

خبرگزاری ایسنا: رسانه‌های دولتی چین امروز (جمعه) گزارش دادند، رهبران این کشور در راستای تغییرات در مناصب بلندپایه ارتش چین و همچنین در آستانه کنگره حزب کمونیست حاکم در ماه آینده میلادی اقدام به منصوب کردن یک فرمانده جدید برای ارتش کردند.

به نقل از خبرگزاری رویترز، یک روزنامه دولتی چین گزارش داد: در همین راستا هان ویگوئو، به عنوان رئیس جدید ستاد کل مشترک ارتش آزادی بخش خلق چین جایگزین لی زوئوچنگ شده است. زوئوچنگ نیز ترفیع درجه پیدا کرده است.

هان کسی بود که مسئولیت فرماندهی یک رژه نظامی در ماه ژوئیه در منطقه مغولستان داخلی چین را که تحت نظارت شی جینپینگ، رئیس‌جمهور چین به مناسبت نودمین سالگرد تاسیس ارتش آزادی بخش خلق برگزار شد، به عهده داشت.

او همچنین تا پیش از این ریاست فرماندهی منطقه مرکزی چین را که شمال پکن و مناطق وسیعی از مرکز این کشور می‌شود، به عهده داشت.

همچنین لی نیز یکی از معدود افسران بلندپایه ارتش چین است که تجربه رزمی داشته و در سال ۱۹۷۹ در یک جنگ مختصر مرزی با ویتنام جنگیده است.

پیش از انتصاب لی مشخص نشد که فرماندهی قبل از او یعنی فانگ فنگهوی چه اتفاقی برایش افتاد.

روز پنجشنبه رن گوئوکیانگ در یک نشست خبری از اظهارنظر درباره فانگ که سال آینده میلادی ۶۴ ساله خواهد شد و مقام‌های چین معمولا در این سن بازنشسته می‌شود، خودداری کرد.

تغییرات اخیر در مناصب بالای ارتش چین در راستای برنامه دولت شی جینپینگ برای مدرنیزه سازی ارتش از جمله با اضافه کردن ناوهای هواپیمابر و جنگنده‌های رادار گریز جدید انجام می‌شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج