۵۹۲۲۰۷
۸ نظر
۵۰۰۶
۸ نظر
۵۰۰۶
پ

قتل مرد جوان با ۶ گلوله در استودیو ضبط صدا

مرد جوانی با شلیک ۶ گلوله در یک استودیو ضبط صدا در جنوب پایتخت به قتل رسید.

خبرگزاری تسنیم: ساعت ۱۷:۴۵ روز گذشته (۹ شهریور) مأموران کلانتری ۱۵۳ شهرک ولیعصر خبر قتل مرد جوانی را در جنوب پایتخت به بازپرس کشیک قتل اعلام کردند.

دقایقی بعد از اعلام خبر، سجاد منافی‌آذر بازپرس امور جنایی تهران به همراه اکیپ تشخیص هویت آگاهی و کارشناسان پزشکی قانونی در صحنه جرم که یک استودیو ضبط صدا بود، حاضر شده و مشغول تحقیقات شدند.

تحقیقات اولیه حاکی از آن بود که مقتول مرد ۲۳ ساله‌ای است که با شلیک گلوله به قتل رسیده و حدود یک ساعت از زمان مرگش می‌گذرد.

یکی از دوستان مقتول که پلیس را در جریان قتل قرار داده بود، در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: برای دیدن دوستم به استودیو آمدم، اما با جسد بی‌جان و غرق در خون وی مواجه شده و پلیس را در جریان قرار دادم.

از آنجایی که صحنه جرم یک استودیوی ضبط صدا بود و با توجه به طراحی‌اش، صدا از آن خارج نمی‌شد، کسی صدای شلیک گلوله را نشنیده بود.

سرانجام با دستور سجاد منافی‌آذر بازپرس ویژه قتل پایتخت، جسد مقتول به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات برای شناسایی متهم یا متهمان این پرونده ادامه دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      نکته قاتل همین دوست مقتول بوده!! چون احتیاج به این جمله که (این سالن طوری است که صدا بیرون نمی رود) نبوده است!! برای چی این جمله را بر زبان آورده است!!!

      پاسخ ها

      • m.a

        رفیقمون شرلوک هولمزه

    • بدون نام

      شما اگه قضای بود تموم پروندها رو سریع حکم میکردی خخخخ

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بخند! بخند،! تا میتونی بخندی، اگه من نباشم و ارشادتون نکنم، آخه؟؟ چه بلایی بر سر تون میاد، کاری با این خنده ها انجام میدی که دیگه دخالت نکنم تا همه پرونده ها روی هم تلمبار بشن، آخه اگه من راهنمای شماها نباشم، کیفیت به شما اهمیت میده، حیف که دلم به حالتون میسوزد و الا میدونستم چکار کنم!! اینها نتیجه گیری حاصل چند میلیونیم ثانیه است که بخاطر شما ها ميگم و الا فکر کردی بیکارم که به این جنایت ها رسیدگی کنم، فقط بخاطر شما و شما، باز هی بخند!!

    • بدون نام

      قطعا مقتول به دست قاتل کشته شده و صدای گلوله هایی هم که نیامده مربوط به اسلحه قاتل بوده.

    • m.a

      این رفیقمون شرلوک هولمزه به نظر منم قطعا مقتول به دست قاتل کشته شده و قاتل و مقتول هر کدام شخصی جداگانه بودن وکشته شدن مقتول نشون میده که قاتل حتما مقتول کشته و وجودجسد ثابت کننده این نظریه است

      پاسخ ها

      • بدون نام

        08/16 و 10/01 به درستی تشریح کردن، اون اول هم که خوث من قاتل را پیدایش کرده بودم، باید در جیبم مقتول هم بگردید شاید گلوله ای باشد، این هم که شاهد از غیب رسید، آخه ششم گلوله برای یکی نفر! معلوم و واضح است که دست پاچه شده قاتل. خواسته مطمئن بشه که مقتول مقتول شده و گزارش قاتل را ندهد الانه قاتل ثر کنار مقتول داره گریه و زاری میکنه، گفته باشم من سر نخ که چیزی نیست! سرطناب راه نشون دادم خود دانید،

    • حسن

      قاتل چیه یا مقتول جیه
      مقتول همون سیم مقتول هستش یعنی به خاطر این صدا بیرون ناومده با سیم مقتول کشته

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج