۵۹۲۴۲۲
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

گوشی های پرچم‌دار جدید سونی معرفی شدند

در طول کنفرانس سونی در نمایشگاه IFA ۲۰۱۷‌ این شرکت از دو پرچم‌دار جدید خود رونمایی کرد. دو گوشی Xperia XZ۱ و Xperia XZ۱ Compact جایگزین دو گوشی XZ و X Compact می‌شوند که دقیقا سال گذشته عرضه شده بودند.

مجله دیجی کالا - امیرحسین میرزایی: در طول کنفرانس سونی در نمایشگاه IFA ۲۰۱۷‌ این شرکت از دو پرچم‌دار جدید خود رونمایی کرد. دو گوشی Xperia XZ۱ و Xperia XZ۱ Compact جایگزین دو گوشی XZ و X Compact می‌شوند که دقیقا سال گذشته عرضه شده بودند. سونی در پرچمدارهای جدید خود از چیپ‌ست اسنپ‌دراگون ۸۳۵ استفاده کرده و این گوشی‌ها هم‌چنین طراحی بهبود یافته‌ای دارند. هر دو گوشی XZ۱ اولین گوشی‌های هوشمندی هستند که با سیستم عامل اندروید ۸.۰ اوریو وارد بازار می‌شوند.
گوشی های پرچم‌دار جدید سونی معرفی شدند

از نظر کارایی و سخت‌افزار، دو گوشی Xperia XZ1 و Xperia XZ Compact تفاوتی با هم ندارند. هر دو گوشی یک دوربین اصلی ۱۹ مگا‍‍پیکسلی دارند که از تکنولوژی Motion Eye سونی که با گوشی XZ Premium معرفی شده بود استفاده می‌کنند. هر دو گوشی می‌توانند با سرعت ۹۶۰ فریم در ثانیه ویدیوی سوپراسلوموشن ضبط کنند. سیستم لرزشگیر نرم‌افزاری سونی یعنی Sony SteadyShot در دوربین XZ1 قرار دارد، ولی این گوشی‌ها لرزشگیر اپتیکال ندارند.
گوشی های پرچم‌دار جدید سونی معرفی شدند

دوربین سلفی Xperia XZ۱ هشت مگاپیکسل دقت دارد و یک لنز سوپر واید دارد. از طرف دیگر مدل XZ۱ Compact یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی سلفی دارد.

قابلیت جدیدی که سونی در دو پرچم‌دار خود معرفی کرده، امکان اسکن سه بعدی است. دوربین این دو گوشی می‌تواند یک شی را اسکن کند و از آن یک مدل سه بعدی با کیفیت بسازد. این تصویر سه بعدی را می‌توان ذخیره کرد و با استفاده از یک پرینتر سه بعدی آن را پرینت کرد. یک مدل سه بعدی استفاده‌های زیادی می‌تواند داشته باشد. سونی قرار است با شرکت‌های بازی‌سازی برای استفاده از این اسکنر سه بعدی همکاری کند.
گوشی های پرچم‌دار جدید سونی معرفی شدند

گوشی XZ1 یک صفحه نمایش ۵.۲ اینچی با وضوح تصویر Full HD دارد و گوشی XZ1 Compact هم از یک صفحه نمایش ۴.۶ اینچی با وضوح ۷۲۰p استفاده می‌کند. هر دو گوشی از گوریلا گلس ۵ استفاده می‌کنند و هم‌چنین با گواهی IP68 خود کاملا ضد آب هستند.

حجم باتری هر دو گوشی یکسان است و هر دو یک باتری با ظرفیت ۲۷۰۰ میلی‌آمپر ساعت دارند. گوشی XZ1 با ظرفیت ۶۴ گیگابایت عرضه می‌شود و گوشی XZ1 Compact هم با ظرفیت ۳۲ گیگابایت. می‌توان حافظه‌ی هر دو گوشی را با یک کارت microSD اضافه کرد یا در اسلات این کارت، یک سیم کارت دوم قرار داد.
گوشی های پرچم‌دار جدید سونی معرفی شدند

سونی در طراحی XZ۱ از فلز استفاده کرده و این گوشی بدنه‌ای کاملا فلزی دارد، ولی مدل Compact بدنه‌اش با استفاده از شیشه و پلاستیک ساخته شده.

هر دو گوشی سری XZ۱ با اندروید ۸.۰ عرضه خواهند شد؛ طوری که اگر Google Pixel و سری Nexus را کنار بگذاریم، گوشی‌های جدید سونی اولین گوشی‌هایی محسوب می‌شوند که اندروید ۸.۰ اوریو خواهند داشت.

قرار است XZ۱ با قیمت ۶۹۹ دلار از روز ۱۹ سپتامبر وارد بازار شود. گوشی XZ۱ Compact هم از روز ۴ اکتبر وارد بازار خواهد شد و ۵۹۹ دلار قیمت خواهد داشت. سونی رنگ‌های آبی، صورتی، نقره‌ای و مشکی را برای گوشی‌های خود در نظر گرفته است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج