جاباما
۵۹۲۵۰۸
۱ نظر
۵۰۰۶
۱ نظر
۵۰۰۶
پ

گوشی‌های جدید سونی ضدآب است، اما...

جمله‌ی معروفی می گوید که هر آنچه که قبل از کلمه "اما" گفته شود، ارزش خاصی ندارد. این بار این داستان به گوشی های جدید سونی مربوط می شود.

وب سایت سخت افزار: جمله‌ی معروفی می گوید که هر آنچه که قبل از کلمه "اما" گفته شود، ارزش خاصی ندارد. این بار این داستان به گوشی های جدید سونی مربوط می شود. سونی از دو گوشی بالارده و ضد آب خود رونمایی کرد، Xperia XZ۱ و Xperia XZ۱ Compact. اگرچه هر دوی این گوشی ها دارای گواهینامه IP۶۸ هستند (به طور معمول به این معنی است که می توانند به مدت ۳۰ دقیقه در عمق ۱.۵ متری آب سالم بمانند.)، اما سونی میگوید که شما نباید گوشی خود را کاملا در زیر آب قرار دهید. سونی در وبسایت خود به طور رسمی گفته است:

Xperia XZ۱ در برابر آب مقاوم است و در مقابل گرد و خاک محافظت شده است. بنابراین زماینکه در زیر باران گرفتار شدید و قصد داشتید خودتان را زیر دوش آب بشویید، نگران نباشید. اما به یاد داشته باشید که تمام پورت ها و کاورهای متصل باید کاملاً بسته باشند. شما نباید دستگاه را کاملاً زیر آب قرار دهید، و یا آن را در معرض آب شیرین، آب شور، آب کلردار یا مایعات دیگر مانند نوشیدنی ها قرار دهید. سو استفاده و استفاده نامناسب از دستگاه شامل گارانتی آن نمی شود. این دستگاه تحت حفاظت برای گواهینامه IP۶۸ تست شده است و می توانید اطلاعات بیشتر را وبسایت مشاهده کنید. توجه داشته باشید که XZ۱ دارای یک پورت USB برای اتصال و شارژ است. در زمان شارژ گوشی این USB باید کاملا خشک باشد.
گوشی‌های جدید سونی ضدآب است، اما...

به این صورت XZ1 و XZ1 کامپکت گوشی هایی هستند که برای مدتی در زیر آب دوام خواهند آورد، اما بهتر است که شما این موضوع را امتحان نکنید. این احتمالاً به دلیل اینست که در هنگام ثبت گواهینامه IP گوشی ها در محیط آزمایشگاهی کنترل شده ای تست می شوند که متفاوت از زندگی واقعی شما است. اگر به خاطر داشته باشید، سونی دقیقا چنین چیزی را در گوشی ضد آب قبلی خود، XZ پریمیوم نیز گفته بود که شما نباید آن را به طور کامل زیر آب قرار دهید. بنابراین این یک تغییر سیاست جدید از سونی نیست، و از آنجاکه کاربران اغلب مواردی که شامل گارانتی نمی شود را به دقت مطالعه نمی کنند، این موضوع جداگانه ذکر شده است.
گوشی‌های جدید سونی ضدآب است، اما...

البته بد نیست بدانید که شرکت های دیگر سازنده گوشی هوشمند، مانند سامسونگ و ال‌جی چنین تبصره ای برای گوشی های ضد آب خود (از جمله Galaxy Note ۸، Galaxy S۸، V۳۰ و G۶) ندارند. به گفته آنها این گوشی های می توانند به مدت ۳۰ دقیقه در عمق ۱.۵ متری آب به کار خود ادامه دهند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      از سونی‌کلا نامید شدم.بین الجی v30 و نوت 8 موندم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج