جاباما
۵۹۲۶۴۳
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

اپل، آیفون Edition را هم معرفی می‌کند!

کمتر از دو هفته به معرفی آیفون‌های جدید شرکت اپل باقی مانده است و در این شرایط بعضی از منابع خبری در کشور چین که بسته‌بندی این مدل‌های جدید را دیده‌اند ادعا می‌کنند اپل قرار است سه آیفون جدید معرفی کند.

مجله دیجی کالا - اسماعیل دلخموش: کمتر از دو هفته به معرفی آیفون‌های جدید شرکت اپل باقی مانده است و در این شرایط بعضی از منابع خبری در کشور چین که بسته‌بندی این مدل‌های جدید را دیده‌اند ادعا می‌کنند اپل قرار است سه آیفون جدید معرفی کند. این آیفون‌ها شامل آیفون ۸ (جانشین آیفون ۷)، آیفون ۸ پلاس (جانشین آیفون ۷ پلاس) و آیفون Edition (مدلی که به شکل ویژه برای سالگرد ده سالگی آیفون به بازار می‌آید) می‌شود.


اپل، آیفون Edition را هم معرفی می‌کند!

ظاهرا شرکت‌هایی که برای آیفون قاب می‌سازند هم با همین اطلاعات مشغول به کار ساخت شده‌اند و همین موضوع هم باعث شده این اطلاعات جدی‌تر گرفته شود.

اپل آیفون Edition اولین آیفونی خواهد بود که پنل اولد دارد و از صفحه نمایش بدون حاشیه بهره می‌برد. در این گوشی به جای حسگر اثر انگشت از سیستم تشخیص سه‌بعدی صورت استفاده شده است. این مدل تراشه A11 دارد و از دیگر ویژگی‌های آن می‌توان به شارژر بی‌سیم اشاره کرد.

گوشی‌های آیفون ۸، آیفون ۸ پلاس و آیفون Edition در تاریخ ۱۲ سپتامبر (سه‌شنبه ۲۱ شهریور) معرفی خواهد شد. این رویداد در سالن استیو جابز برگزار می‌شود. انتظار داریم قیمت آیفون Edition بین ۱۰۰۰ تا ۱۴۰۰ دلار باشد. در عین حال احتمالا عرضه گوشی به بازار حدود ۱۰ روز پس از معرفی گوشی اتفاق بیفتد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج