۵۹۲۸۸۶
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

دنباله «کرید» سال ۲۰۱۸ مقابل دوربین می‌رود

سیلوستر استالونه از آغاز فیلمبرداری «کرید ۲» در سال ۲۰۱۸ خبر داده است.

وب سایت آی ‌سینما: سیلوستر استالونه از آغاز فیلمبرداری «کرید ۲» در سال ۲۰۱۸ خبر داده است. این پروژه سینمایی دنباله‌ای است بر داستان فیلم اصلی «کرید» که به کارگردانی رایان کوگلر و با بازی مایکل بی جردن و بازگشت استالونه در نقش راکی بالبوا در سال ۲۰۱۵ روی پرده رفت و نامزدی جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل را برای ستاره کهنه‌کار فیلم‌های «راکی» به ارمغان آورد. دیروز (جمعه)، استالونه با انتشار تصویری در صفحه ایسنتاگرامش که او و جردن را در نمایی از فیلم اول نشان می‌دهد به تولید دنباله «کرید» اشاره کرده است.
دنباله «کرید» سال 2018 مقابل دوربین می‌رود

استودیوی «متروگلدوین مایر» در واکنش به پست اینستاگرامی استالونه اعلام کرده است این پروژه سینمایی فعلا در مرحله پیش‌تولید به سر می‌برد. سخنگوی این استودیوی معروف در گفت‌وگو با «ورایتی» تاکید کرده است: «ما همچنان مشغول انجام مراحل پیش‌تولید دنباله «کرید» هستیم.»

مایکل بی جردن در این فیلم نقش پسر «آپولو کرید» حریف سرسخت راکی در گذشته را ایفا می‌کند. استالونه هم قرار است بار دیگر در نقش بوکسور محبوب تاریخ سینما مقابل دوربین برود. زمانی‌که «کرید» در سال ۲۰۱۵ روی پرده رفت، موفق شد بیش از ۱۷۳ میلیون دلار در گیشه سینماهای دنیا فروش کند.

استالونه هم اگرچه نتوانست افتخار برد جایزه اسکار را به کارنامه‌اش اضافه کند، اما به خاطر بازگشت موفقیت‌آمیزش جایزه گلدن گلوب سال ۲۰۱۶ را از آن خود کرد. او پیش از این در سال ۱۹۷۶، با اولین فیلم «راکی» نامزدی جایزه اسکار بهترین بازیگر و بهترین فیلمنامه را دریافت کرد.

حدود دو ماه پیش، استالونه با انتشار تصویر نسخه دست‌نویس فیلمنامه «کرید ۲» در صفحه اینستاگرامش اعلام کرد نگارش ۱۲۰ صفحه از فیلمنامه ۴۳۹ صفحه‌ای دنباله این فیلم را به پایان برده است. او همچنین از بازگشت شخصیت «ایوان دراگو» (با بازی دولف لاندگرن) خبر داد. این شخصیت در فیلم چهارم «راکی» حضور داشت و باعث مرگ آپولو کرید شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج