۵۹۲۸۸۹
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

روزهای پایانی فیلمبرداری «حاتمی‌کیا» در تهران

ابراهیم حاتمی کیا که از چند ماه پیش ساخت جدیدترین فیلم خود «به وقت شام» را آغاز کرده است، ظرف ۲۰ روز آینده فیلمبرداری آن را به پایان خواهد رساند.

خبرگزاری فارس: ابراهیم حاتمی کیا که از چند ماه پیش ساخت جدیدترین فیلم خود «به وقت شام» را آغاز کرده است، ظرف ۲۰ روز آینده فیلمبرداری آن را به پایان خواهد رساند. بنا بر جدیدترین اخبار منتشر شده از این پروژه، هنوز سکانس‌های مربوط به فرودگاه ضبط نشده و بخش‌های باقی مانده از فیلم در شهرک دفاع مقدس جلوی دوربین خواهد رفت.
روزهای پایانی فیلمبرداری «حاتمی‌کیا» در تهران

همزمان با آغاز فیلمبرداری «به وقت شام» ابراهیم حاتمی کیا با حضور در مراسم دیدار برخی سینماگران با رهبری، اعلام کرد که موضوع فیلم جدید او درباره مدافعان حرم است. البته پیش از این سفرهای متعدد این کارگردان به کشور سوریه نشان از این موضوع داشت که کارگردان «آژانس شیشه‌ای» این بار می‌خواهد به جنگ سوریه بپردازد.

فیلمبرداری «به وقت شام» همزمان با آغاز ماه رمضان در یکی از فرودگاه‌های نظامی آغاز شد و تدوین آن همزمان با فیلمبرداری توسط مهرداد خوشبخت انجام می‌شود.

با توجه به حساسیت‌های خاص ابراهیم حاتمی‌کیا به نظر می رسد فیلمبرداری «به وقت شام» تا پایان شهریورماه ادامه خواهد یافت و با انجام مراحل فنی فیلم، آخرین ساخته سینمایی ابراهیم حاتمی‌کیا در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر به نمایش درآید.

فیلمبرداری «به وقت شام» برعهده مهدی جعفری است و هادی حجازی‌فر و بابک حمیدیان از بازیگران ایرانی هستند که در این اثر حضور دارند. جمعی از بازیگران مطرح سوری و لبنانی در این فیلم به ایفای نقش می‌پردازند. تولید «به وقت شام» را موسسه اوج بر عهده دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج