۵۹۲۹۳۶
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

شیائومی از اپل جلو زد!

براساس آنچه شرکت تحلیل داده IDC اعلام کرده، عرضه گجت‌های پوشیدنی در فصل دوم سال ۲۰۱۷ نسبت به سال قبل حدود ۱۰٫۳ درصد افزایش یافته است. در بازه سه ماهه فصل بهار حدود ۲۶٫۳ میلیون گجت پوشیدنی توزیع شده است.

مجله دیجی کالا - اسماعیل دلخموش: براساس آنچه شرکت تحلیل داده IDC اعلام کرده، عرضه گجت‌های پوشیدنی در فصل دوم سال ۲۰۱۷ نسبت به سال قبل حدود ۱۰٫۳ درصد افزایش یافته است. در بازه سه ماهه فصل بهار حدود ۲۶٫۳ میلیون گجت پوشیدنی توزیع شده است. در میان گجت‌های پوشیدنی برای اولین‌بار شاهد کاهش عرضه گجت‌های ساده که قادر نیستند اپ‌های دیگر را باز کنند و افزایش عرضه ساعت‌های هوشمند بوده‌ایم.
شیائومی از اپل جلو زد!

این موضوع نشان ‌می‌دهد مشتریان این بازار به سمت خرید آن دسته از گجت‌های پوشیدنی حرکت می‌کنند که قابلیت‌های بیشتری دارند.

در فصل دوم سال ۲۰۱۷ شرکتی که توانست بیشترین میزان گجت‌های پوشیدنی را توزیع کند شیائومی بود. شیائومی حدود ۳٫۵ میلیون گجت پوشیدنی در بازار توزیع کرد که از میزان توزیع شرکت اپل (۳٫۴ میلیون) هم بیشتر بود.
برای دیدن تصویر در سایز بزرگ تر بر روی آن کلیک کنید.
شیائومی از اپل جلو زد!

محصول اصلی شیائومی مچ‌بند Mi Band است که حدود ۲۰ دلار قیمت دارد و با توجه به قیمت مناسب و امکانات قابل قبول دلیل عمده افزایش حدود ۱۳٫۷ درصدی عرضه گجت‌های پوشیدنی شیائومی است.

گرچه شرکت اپل نتوانسته در فصل دوم سال ۲۰۱۷ رتبه اول بازار را در اختیار داشته باشد اما این شرکت هم افزایش ۴۹٫۷ درصدی عرضه ساعت‌های هوشمند خود را نسبت به همین بازه زمانی در سال گذشته تجربه کرده. با توجه به اینکه اپل قصد دارد به زودی اپل‌واچ جدید را هم معرفی کند بعضی از کارشناسان معتقدند که ویژگی‌های جدید این ساعت هوشمند ممکن است باعث شود اپل بتواند به زودی شیائومی را پشت سر بگذارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج