جاباما
۵۹۳۰۳۳
۲ نظر
۵۰۰۲
۲ نظر
۵۰۰۲
پ

ممنوعیت حرکت شبانه اتوبوس اردوی دانش‌ آموزی

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش درباره تغییر در شیوه‌نامه برگزاری اردوهای دانش‌آموزی، گفت: طبق دستوری که وزیر آموزش و پرورش بعد از حادثه اخیر ابلاغ کرد، تا بررسی شیوه‌نامه برگزاری اردوها و حرکت کاروان‌های دانش‌آموزی، حرکت اتوبوس اردوهای دانش‌آموزی در شب ممنوع شد.

خبرگزاری ایلنا: معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش درباره تغییر در شیوه‌نامه برگزاری اردوهای دانش‌آموزی، گفت: طبق دستوری که وزیر آموزش و پرورش بعد از حادثه اخیر ابلاغ کرد، تا بررسی شیوه‌نامه برگزاری اردوها و حرکت کاروان‌های دانش‌آموزی، حرکت اتوبوس اردوهای دانش‌آموزی در شب ممنوع شد.

مهدی فیض، معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش ضمن تسلیت مجدد به خانواده‌های مصیب‌دیده دانش‌آموزان هرمزگانی درباره آخرین وضعیت حادثه داراب گفت: ۷ دانش‌آموز و یک مربی از استان هرمزگان در حادثه واژگونی اتوبوس از دست رفته‌اند. همه این دانش‌آموزان در مقاطع متوسطه اول و دوم بودند. آنها با عنوان اعضای سازمان دانش‌آموزی در این اردو حضور داشتند. اعضای سازمان دانش‌آموزی دو گروه هستند، پسران که تحت عنوان پیشتازان و دختران که با عنوان فرزانگان در این سازمان نامیده‌ می‌شوند.

او با اشاره به اینکه اصطلاح فرزانگان برای این دانش‌آموزان ارتباطی به مدارس تیزهوشان و استعداد‌های درخشان ندارد،‌ گفت: همه این دانش‌آموزان از سرمایه‌های کشور هستند و فقدان‌شان برای جامعه جان‌کاه است.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش افزود: در طی بازدیدهایی از بیمارستان‌ داراب و هم‌چنین بازدیدهایی که بطحایی وزیر آموزش و پرورش و حریرچی قائم مقام وزیر بهداشت داشتند؛ سرکشی‌های لازم انجام شد. بنده نیز به صورت مرتب از وضعیت دانش‌آموزان دیدن کردم. حدود ۱۴ نفر از دانش‌آموزان امروز ترخیص می‌شوند. هم‌چنین روند درمانی افرادی که به شیراز منتقل شدند، همچنان ادامه دارد.

ارائه خدمات مشاوره‌ای به دانش‌آموزان حادثه‌دیده

فیض با اشاره به اینکه دانش‌آموزانی که در داراب هستند؛ شرایط مساعدی دارند، گفت: ۵ دانش‌آموزی که در شیراز بستری هستند، شرایط حساس‌تری دارند و سطح هوشیاری یکی از آنها پایین است که جای نگرانی دارد، اما امیدواریم زودتر به آغوش خانواده بازگردند.

او درباره ارائه خدمات مشاوره‌ای به دانش‌آموزان حادثه دیده،‌ گفت: پرسنل بیمارستان در این مدت خدمات مشاوره‌ای به دانش‌آموزان داده‌اند و با همه آنها با آرامش و حوصله برخورد کردند و سعی داشتند آنها را از نظر روحی آرام کنند. هم‌چنین به همه خانواده‌ها توصیه شده بعد از ترخیص دانش‌آموزان را تنها نگذارند. از طرفی مشاوران آموزش و پرورش که در شهرستان‌ها حضور دارند بعد از ترخیص دانش‌آموزان سرکشی‌های لازم را خواهند داشت و به آنها مشاوره می‌دهند و کمک می‌کنند تا آسیب روحی آنها رفع شود.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش درباره تغییر در شیوه‌نامه برگزاری اردوهای دانش‌آموزی، گفت: طبق دستوری که وزیر آموزش و پرورش بعد از حادثه ابلاغ کرد تا بررسی شیوه‌نامه برگزاری اردوها و حرکت کاروان‌های دانش‌آموزی، حرکت اتوبوس‌ اردوهای دانش‌آموزی در شب ممنوع شد.

او افزود: شیوه‌نامه حرکت‌ کاروان‌های دانش‌آموزی و اردوها نیز در شهریور بررسی و در صورت نیاز اصلاح و به استان‌ها و مدارس ابلاغ می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      نمی خواهید اتوبوس شب رور کنسل کنید .
      مشگل جایی دیگه است ،سلامت راننده کان در درجه اول . ایا فقط به صفر داشتن گواهی پایه مریوطه کافی .نباید چکافه دوره داشته باشند یا
      اصلا این مربوط به هیچ سازمان یا ارکانی نیست سلامت روحی جسمی رانننده

    • بدون نام

      کاروان راهیان نور هم باید تجدید نظر شود حتمن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج