۵۹۳۰۵۵
۱ نظر
۵۰۲۸
۱ نظر
۵۰۲۸
پ

حال و هوای دکوراسیون اتاق نشیمن را عوض کنید

اگر به فکر به روز کردن دکوراسیون اتاق نشیمن هستید و می خواهید حال و هوایی خوبی به فضای خانه خود بدهید، این مقاله را از دست ندهید.

برترین ها - ترجمه از پلاد ناصری: در هر خانه ای اتاق های نشیمن برای آرامش اعضای خانواده ساخته شده اند. به همین خاطر است که دکوراسیون مناسب این نوع اتاق ها، همراه با حس آرامشی که به ساکنین خانه منتقل می کند بسیار مهم است. اگر به فکر به روز کردن دکوراسیون اتاق نشیمن هستید و می خواهید حال و هوایی خوبی به فضای خانه خود بدهید، این مقاله را از دست ندهید.
ساده ترین راه برای اینکه اتاق نشیمن را تغییر دهیم، استفاده از پرده های توری نازک به جای پرده های پارچه ای ضخیم است.
این پرده های توری باعث می شوند که نور طبیعی خورشید از طریق پنجره ها اتاق را روشن کند. البته اگر می خواهید که در هنگام شب، فضای اتاق از بیرون دید نداشته باشد، می توانید از پرده های کرکره ای استفاده کنید و با باز کردن آن ها در طول روز از نور خورشید بهره ببرید.

همچنین استفاده از طیف های رنگی خنثی و خاکستری، در کنار وسایلی با جنس طبیعی می تواند محیط اتاق نشیمن را خنک تر کند. به ویژه اگر از المان های مربوط به ساحل و دریا استفاده کنید، حس آرامش تان را بیشتر تقویت خواهید کرد. مبلمان چوبی حجیم، همراه با صندلی هایی با روکش های پارچه ای ضخیم و پشمی، در کنار شیشه و بلورهای دکوری، می تواند فضای آرامش بخش اتاق نشیمن را کاهش دهد. بنابراین از شلوغ کردن اتاق با اینگونه وسایل خودداری نمایید.

حال و هوای دکوراسیون اتاق نشیمن را عوض کنید

آبی روشن و زیبای آسمان، و نور آفتاب می تواند منبع الهام بخش شما برای اضافه کردن رنگ های روشن به خانه و اتاق نشیمن باشد. تنها تعویض رنگ قسمت کوچکی از مبلمان خانه و به کارگیری رنگ های روشن در وسایل اتاق نشیمن، می تواند به طور کامل حس و حال خانه را تغییر دهد و احساس مثبت و خوبی به شما ببخشد. حتی بهتر است کفپوش های گرم و شلوغ اتاق را هم با فرش هایی به رنگ های خنثی و یکدست تعویض کنید تا محیط را دلپذیرتر نمایید.

حال و هوای دکوراسیون اتاق نشیمن را عوض کنید

بهترین گیاهان آپارتمانی برای فصل گرما، کاکتوس ها و ساکولنت ها هستند. استفاده از این نوع گیاهان هم می تواند به خوبی به فضای خانه حال و هوای خوبی بدهد و در عین حال محیطی با طراوت و فرح بخش را برایتان فراهم سازد. هر چه المان های معماری خانه مانند پنجره ها و کف اتاق را کمتر بپوشانید، فضای اتاق دلبازتر خواهد شد.

حال و هوای دکوراسیون اتاق نشیمن را عوض کنید

البته به کارگیری رنگ های سرد و خنثی تنها گزینه ای نیست که در فصل گرما پیش رو دارید. شما می توانید با به کارگیری رنگ های گرمی همچون طیف نارنجی، اندکی رنگ های خنثی و سرد اتاق را تعدیل کنید. در واقع همه چیز به سلیقه شخصی خودتان بستگی دارد. اما نکته اصلی اینجا است که استفاده از این رنگ ها در کنار دیوارهای سفید و طیف خاکستری روشن، بسیار جذاب خواهد بود.

حال و هوای دکوراسیون اتاق نشیمن را عوض کنید

بهتر است به طیف های آبی روشن هم کمی فکر کنید. شاید بخواهید خودتان را وسط آبی اقیانوس ها تصور کنید. استفاده از رنگ های آبی، آرامش بیشتری را برایتان به ارمغان می آورد. در عین حال ترکیب این رنگ با زرد روشن و سبز لیمویی هم بسیار عالی خواهد بود و می تواند تداعی کننده ساحل های آفتابی و فرح بخش کنار دریا باشد. پس اگر قصد دارید مبلمان خود را تغییر دهید، طرح های مدرن مبلمان منزل را با چنین رنگ هایی مد نظر قرار دهید.

حال و هوای دکوراسیون اتاق نشیمن را عوض کنید

طرح های ساده با خطوط موازی و راه راه هم برای اتاق نشیمن بسیار مناسب خواهد بود و احساس آرامش خوبی را به محیط اتاق نشیمن منتقل خواهد کرد. به خصوص اگر رنگ های خنثی و مایل به خاکستری در آن ها غالب باشد. به کارگیری یک میز و کنسول قهوه ای تیره هم می تواند تکمیل کننده اتاق نشیمن ایده آل شما باشد. اما به یاد داشته باشید که از دیگر رنگ های جذاب هم در کنار این طیف های رنگی غافل نشوید. به عنوان مثال عناصر دکوراسیون خود را می توانید از میان رنگ های طیف آبی برگزینید و کوسن های روی مبلمان را هم از میان رنگ های گرم انتخاب کنید.

حال و هوای دکوراسیون اتاق نشیمن را عوض کنید

ترکیب زرد روشن همراه با طراوت رنگ سبز، می تواند به تنهایی برای دکوراسیون اتاق نشیمن مناسب باشد. طیف های رنگ زرد، و کرم، روشنی اتاق را دو چندان می کند و اگر نور طبیعی خورشید هم به آن اضافه گردد، فضا را بسیار دلنشین و روشن خواهد ساخت. در عین حال رنگ سبز هم می تواند تعادل بسیار خوبی از نظر زیبایی بصری در دکوراسیون اتاق نشیمن ایجاد نماید.
در واقع می توان گفت که این دو رنگ با یکدیگر می توانند زندگی را به درون خانه شما منتقل کنند. رنگ زرد لیمویی روی دیوارهای اتاق به خوبی می نشیند و به خصوص برای فضاهای کوچک بسیار ایده آل است هر چه طیف رنگ های به کار رفته در دکوراسیون اتاق نشیمن را گرم تر کنید، از فضای تابستانی فاصله می گیرید، اما در عین حال وجود رنگ سبز، این گرمای محیط را دلچسب خواهد ساخت.

حال و هوای دکوراسیون اتاق نشیمن را عوض کنید

طرح های گل دار هم یکی دیگر از پیشنهاداتی است که می توان برای اتاق نشیمن در نظر گرفت. استفاده از کاغذهای دیواری با طرح گل، محیط اتاق را سرشار از حس زندگی می کند. البته اگر زمینه کاغذ دیواری به رنگ روشن باشد برای اتاق نشیمن بسیار مناسب تر است. در این شرایط مبلمان و سایر وسایل اتاق هم بایستی مناسب با طرح های گل دار انتخاب شوند. که البته مدل های ساده مبلمان و حتی صندلی های چوبی و حصیری ساده می توانند گزینه خوبی قلمداد شوند.

حال و هوای دکوراسیون اتاق نشیمن را عوض کنید

اگر بیشتر وسایل اتاق نشیمن با طرح چوب ساده هستند، بهتر است مبلمان، کف پوش اتاق و دیوارها هم رنگ های ساده و خنثی داشته باشند. در صورتی که پارچه های مبل ها هم از رنگ های طیف آبی انتخاب شوند، هماهنگی خوبی با سایر وسایل برقرار خواهد شد. البته به یاد داشته باشید که قرارگیری رنگ آبی روشن با رنگ های طیف زرد، ترکیب بسیار خوبی می سازد. پس از این نوع رنگ های گرم هم برای افزودن احساس راحتی در اتاق نشیمن بهره ببرید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اون ابیه اصلا هم روشن نیست, توی یک نگاه جزابه ولی خیلی زود ادمو خسته میکنه, بقیش خوبن مخصوصا اخری

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج