۵۹۳۰۵۷
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

هشتگ جدید در بارسلونا؛ بدرود بارتو!

«آگوستی بندیتو» روز جمعه به دفتر باشگاه بارسلونا رفت و درخواست رأی عدم اعتماد به هیات مدیره فعلی را ارائه داد.

ایران ورزشی: «آگوستی بندیتو» روز جمعه به دفتر باشگاه بارسلونا رفت و درخواست رأی عدم اعتماد به هیات مدیره فعلی را ارائه داد. باشگاه اعلام کرد مدارک لازم را به بندیتو داده و این نامزد سابق ریاست بارسلونا حالا ۱۴ روز کاری فرصت دارد رأی ۱۶ تا ۱۸هزار طرفدار بارسلونا را جمع کند. به این ترتیب، اگر ۱۵ درصد طرفداران رسمی بارسلونا درخواست رأی عدم اعتماد بدهند، این احتمال وجود دارد که انتخابات زودرس برگزار شود.

بندیتو گفته است: «چالش بزرگی است که امضاها را جمع کنیم اما فکر کنم در حال حاضر بتوانیم این کار را انجام دهیم. مطمئنم که ۲۰، ۳۰، ۴۰ یا ۵۰هزار طرفدار بارسا با من هم‌عقیده باشند که بهترین راه خروج از این شرایط افتضاح، این است که هیات مدیره استعفا بدهند.» بندیتو همچنین گفته که کارهای جوزپ ماریا بارتومئو، رییس فعلی باشگاه از کنترل خارج شده است.

بندیتو در سال‌های ۲۰۱۰ و ۲۰۱۵ برای ریاست بارسلونا نامزد شده بود ولی در نهایت شکست خورد. اگر بندیتو بتواند تعداد امضاهای مورد نیاز را جمع کند، باشگاه باید یک همه‌پرسی برگزار کند که می‌تواند منجر به عزل کل هیات مدیره شود و در نتیجه، انتخابات هیات مدیره به ‌صورت زودرس برگزار شود. در همه‌پرسی، دوسوم هواداران رسمی باید علیه هیات مدیره رأی بدهند تا بتوانند آنها را برکنار کنند. خوان لاپورتا و تونی فریشا، نامزدهای انتخابات ریاست بارسلونا در سال ۲۰۱۵ هم از اقدام بندیتو حمایت کرده‌اند.

طرفداران در شبکه‌های اجتماعی با هشتگ CiaoBarto (بدرود، بارتو) به استقبال این کار رفته‌اند. یک طرفدار نوشته: «امروز آخرین روز نقل و انتقالات نیست، بلکه روز بندیتو است.»

بارسلونا در دوران بارتومئو که از سال ۲۰۱۴ آغاز شد، ۸ قهرمانی مهم کسب کرده اما در فصل‌های اخیر از رئال مادرید عقب افتاده است. اوضاع بارسا در تابستان هم خوب نبود و آنها مجبور شدند نیمار را به پی‌اس‌جی واگذار کنند. خریدهای باشگاه هم رضایت طرفداران را جلب نکرده است. ماجرای فیلیپه کوتینیو که در نهایت در لیورپول ماندنی شد هم به نارضایتی طرفداران افزود. بارسلونا همچنین در آخرین روز نقل و انتقالات نتوانست بازیکن دیگری به خدمت بگیرد و تیمش را تقویت کند.

البته وجهه بارتومئو پیش‌تر هم خدشه‌دار شده بود، چرا که پرونده‌ای درباره انتقال جنجالی نیمار به بارسلونا در سال ۲۰۱۳ تشکیل شده که نام رییس فعلی باشگاه هم در آن به چشم می‌خورد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج