۵۹۳۰۸۰
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

پاگانی از خودروی جدیدش رونمایی کرد

چند شرکت بسیار محدود وجود دارند که ظاهرا ساختن یک ماشین معمولی را بلد نیستند و هر سال محصولاتی را معرفی می کنند که بین مرز اتومبیل و ماشین فضایی طبقه بندی می شوند! یکی از این شرکت ها پاگانی است که آخرین محصول خود را با در نظر گرفتن همین شیوه تولید کرده است.

مجله سخت افزار: در بین تولید کنندگان اتومبیل در جهان، شرکت هایی مانند مرسدس و فراری هستند که با روندی پیوسته در حال توسعه علم مکانیک و صنایع وابسته به خودرو می باشند، در کنار آنها کمپانی هایی را می بینیم که برای به دست آوردن بخشی از بازار ماشین هایی با مشخصات عادی و عمومی با یکدیگر رقابت می کنند و تعداد آنها بیشتر از چیزی است که بتوان شمرد و در نهایت شرکت هایی هم هستند که تنها به تولید چهارچرخه هایی متحرک مشغولند و به جز کسب درآمد چیز دیگری برای آنها اهمیت ندارد.
پاگانی از خودروی جدیدش رونمایی کرد
به جز این سه گروه کلی، چند شرکت بسیار محدود نیز وجود دارند که ظاهرا ساختن یک ماشین معمولی را بلد نیستند و هر سال محصولاتی را معرفی می کنند که بین مرز اتومبیل و ماشین فضایی طبقه بندی می شوند! یکی از این شرکت ها پاگانی است که آخرین محصول خود را با در نظر گرفتن همین شیوه تولید کرده است.
پاگانی از خودروی جدیدش رونمایی کرد

پاگانی در آستانه نمایشگاه اتومبیل فرانکفورت از خودروی جدید این کمپانی با نام زوندا HP بارچتا رونمایی کرده و با توجه به ایتالیایی بودن پسوند انتهای خودرو می توان پیش بینی کرد با یک غول دیگر روبرو هستیم. این ماشین بدون سقف دارای یک پیشرانه با آرایش V۱۲ است که قادر به تولید ۷۹۰ اسب بخار نیروست و گشتاور آن نیز چیزی در حدود ۱۱۰۰ نیوتون متر اعلام شد که برای تغییر دادن محور گردش زمین توسط یک خودروی ۱۲۵۰ کیلوگرمی کافی به نظر می رسد.
پاگانی از خودروی جدیدش رونمایی کرد
وب سایت Top Gear در مصاحبه ای با مدیران پاگانی تایید می کند که پیشرانه به کار رفته در این خودرو احتمالا مدل 6 لیتری دو توربو ساخت AMG است که قبلا هم در مدل هوایرا BC به کار گرفته شده بود. یک باله عقب، تغییرات گسترده در سیستم ترمزگیری و استفاده از فیبرکربن برای پوشش لاستیک های عقب و البته عدم استفاده از سقف از جمله مشخصاتی است که می توان درباره بارچتا تایید کرد.
پاگانی از خودروی جدیدش رونمایی کرد
طراحی داخلی نیز به سبک پاگانی با توجه فوق العاده زیاد به جزئیات ساخته شده است. ترکیب چوب و چرم و فلز در این ماشین چشم نواز است و بدون شک با ترکیب ماشین های غیر عادی این کمپانی در هماهنگی کامل خواهد بود. اما جالب ترین ویژگی درباره بارچتا در خط آخر معرفی آن گنجانده خواهد شد. به گفته پاگانی تنها 3 عدد از این ماشین تولید می شود و قیمتی هم برای آنها در نظر گرفته نشده.
پاگانی از خودروی جدیدش رونمایی کرد
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج