۵۹۳۱۱۲
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

بازیگر پیشکسوت و همراهی با کودکان محک

جواد انصافی با ابراز خرسندی از برگزاری جشنواره نمایش‌های آیینی و سنتی در محک گفت: «برگزاری رویدادهای فرهنگی و هنری در قالب مراسم‌ها و برنامه‌های محک بسیار عالی است و موجب آشنایی مردم ایران و سایر کشورها نسبت به موضوعات فرهنگی خواهد شد.»

خبرآنلاین: جواد انصافی با ابراز خرسندی از برگزاری جشنواره نمایش‌های آیینی و سنتی در محک گفت: «برگزاری رویدادهای فرهنگی و هنری در قالب مراسم‌ها و برنامه‌های محک بسیار عالی است و موجب آشنایی مردم ایران و سایر کشورها نسبت به موضوعات فرهنگی خواهد شد.»

جواد انصافی، بازیگر و کارگردان ایرانی و از همراهان همیشگی کودکان مبتلا به سرطان است. او که بیشتر با شخصیت آشنای عَبدُلی شناخته شده است، با حضور در بخش‌های بستری بیمارستان محک، لبخند را بر لبان کودکان و خانواده‌های ایشان می‌نشاند و لحظات شادی را برایشان رقم می‌زند.
بازیگر پیشکسوت و همراهی با کودکان محک

انصافی درباره دومین تجربه برگزاری افتتاحیه جشنواره نمایش‌های آیینی و سنتی در محک گفت: «تمام تلاش متولیان و دست‌اندرکاران هجدهمین جشنواره نمایش‌های آیینی و سنتی شاد کردن مردم و ایجاد فضایی شادی‌آور برای آنهاست. نمایش‌های صحنه با توجه به نوع مخاطبان و محتوای آنها، اجرای متفاوتی دارند، به طور مثال برای دانشجویان یا خانواده‌ها اجراهای متفاوتی تدارک دیده شده است. برای کودکان محک نیز که در بیمارستان بستری هستند، اجرای حضوری را در نظر گرفتیم و تمام تلاشمان را می‌کنیم تا آنها شاد و خوشحال باشند.»

انصافی با ابراز خرسندی از اقدام تازه مؤسسه خیریه محک که در نظر دارد به منظور معرفی فرهنگ و سنت ایران زمین، افتتاحیه کنگره‌های بین‌المللی خود را به نمایش‌هایی آیینی و سنتی اختصاص دهد. گفت: «برگزاری رویدادهای فرهنگی و هنری در قالب مراسم‌ها و برنامه‌های محک بسیار عالی است و موجب آشنایی مردم ایران و سایر کشورها نسبت به موضوعات فرهنگی خواهد شد.»

او افزود: «متأسفانه نه تنها کشورهای همجوار ما که آیین نوروز را جشن می‌گیرند بلکه بسیاری از مردم کشورمان نیز اطلاع چندانی از فرهنگ و سنت نوروز ندارند. به طور مثال بیشتر مردم تصور می‌کنند که پیام‌آوران نوروزی تنها عمو نوروز و حاجی فیروز هستند در صورتی که اینگونه نیست و در آذربایجان، تکم‌چی‌ها هستند که تکم‌گردانی می‌کنند، در مازندران، نوروز سلطان را داریم و در گیلان، عروس گلٌِی.»

انصافی که خود با لباس عمو نوروز به محک آمده بود با بیان آنکه همه پیام‌آوران نوروز شادی‌بخش هستند، گفت: «چقدر خوب خواهد شد که در برنامه‌های آتی محک این فرهنگ و سنت‌ها به مردم معرفی شود.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج