۵۹۳۷۳۳
۳۰ نظر
۵۴۷۹
۳۰ نظر
۵۴۷۹
پ

پیش‌گویی نوستراداموس از جنگ جهانی سوم در ۲۰۱۷

نوستراداموس (Nostradamus) عطار و پیش‌گوی اهل فرانسه در قرن ۱۶ میلادی بود. قسمتی از پیش گویی نوستراداموس ، از وقوع جنگ جهانی سوم در سال ۲۰۱۷ خبر می‌دهد!

وبسایت گجت نیوز - آرش صابری: نوستراداموس (Nostradamus) عطار و پیش‌گوی اهل فرانسه در قرن ۱۶ میلادی بود. قسمتی از پیش گویی نوستراداموس ، از وقوع جنگ جهانی سوم در سال ۲۰۱۷ خبر می‌دهد!
پیش‌گویی نوستراداموس از جنگ جهانی سوم در ۲۰۱۷

به مدت چندین قرن، پیش گویی های نوستراداموس میلیون‌ها نفر از مردم را در بهت و حیرت فرو برد. اینکه شما به پیش گویی اعتقاد داشته و یا نداشته باشید فرق نمی‌کند؛ چرا که پیش گویی نوستراداموس در هر زمینه‌ای که باشد، سر و صدای بسیاری را به پا می‌کند. این بار گفته می‌شود که در متون قدیمی این پیش گوی تاریخی، نسبت به وقوع جنگ جهانی سوم در سال ۲۰۱۷ هشدار داده شده است. با این حال آیا ما باید نگران باشیم؟

میشل دو نستردام (Michel de Nostredame) ملقب به نوستراداموس پیش گوی اهل فرانسه بود که در سال ۱۵۰۳ به دنیا آمد. به عقیده بسیاری از مورخان، او یکی از معروف‌ترین پیش‌گویانی‌ است که تاکنون بر روی زمین زندگی کرده و بر اساس افسانه‌های موجود، او پیامبری فرانسوی بود!

نوستراداموس در زمان زندگی خود به عنوان یکی از مشهورترین پزشکان و طالع‌بینان در قرن شانزدهم شناخته می‌شود. او در دوران زندگی خود، پیش گویی‌های بسیاری کرد و آنان را در کتاب «پیش گویی‌» (Les Prophecies) به ثبت رساند. او دقت خیره‌کننده‌ای بر وقایع داشت و همین امر سبب می‌شد که بتواند وقایع صدها سال بعد از خود را نیز پیش گویی کند.

پیش‌گویی نوستراداموس از جنگ جهانی سوم در ۲۰۱۷

در میان پیش گویی های نوستراداموس ، تعدادی از آنان بیش از بقیه مورد توجه قرار دارند که از جمله آنان می‌توان به ماموریت‌های سفر به ماه، ترور جان اف کندی، ظهور هیتلر، اختراع بمب اتمی و حادثه 11 سپتامبر اشاره کرد!

در کتاب پیش گویی نوستراداموس در مورد اختراع بمب اتمی می‌خوانیم:

نزدیکی دروازه و در داخل شهر

دو تهدید بین‌المللی به وجود می‌آید که در مانند آن تا به حال دیده نشده است.

قحی مشابه زمان طاعون مردم را از بین خواهد برد.

و گریه هایی که به درگاه خداوند دنیا را فراخواهد گرفت.

همچنین در مورد مرگ هانری دوم فرانسه (Henry II) می‌خوانیم:

یک شیر جوان بر یک شیر پیر غلبه می‌کند.

مبارزه در یک نبرد

او چشمانش را به علت یک قفس طلایی کور می‌کند.

دو زخم به وجود می‌آید و سپس او از دنیا می‌رود.

پیش گویی نوستراداموس در مورد آدولف هیتلر نیز در نوع خود بسیار حیرت‌انگیز است:

از غرب اروپا کودکی خردسال از مردمی فقیر به دنیا می‌آید.

او با زبان خویش نیروهای نظامی بزرگ را اغفال می‌کند.

و شهرت او تا شرق زمین گسترش می‌یابد.

جانوارا وحشی از گرسنگی در سراسر رودخانه‌ها شنا می‌کنند.

بزرگ‌ترین آنان در قفس‌های آهنی به زنجیر کشیده

در حالی که کودک آلمانی هیچ چیزی نخواهد داشت.

گفته می‌شود که منظور نوستراداموس از کلمه جانور، آدولف هیتلر و نازی‌های آلمانی بوده و مفسران «عبور از رود» را به تصرف فرانسه نسبت داده‌اند.

اما با این وجود ممکن است یکی از مهم‌ترین پیش گویی های وی هنوز رخ نداده باشد! مفسران بر این عقیده هستند که پیش گویی نوستراداموس از وقوع جنگ جهانی سوم در سال 2017 انکارناپذیر است!

پیش‌گویی نوستراداموس از جنگ جهانی سوم در ۲۰۱۷

بسیاری از پیشگویی‌های موجود در آثار او، از ویرانی‌های بزرگ و مرگ‌های دسته‌جمعی حکایت دارد. گفته می‌شود که این پیش‌گوی فرانسوی وقوع یک جنگ فاجعه‌آمیز را پیش‌بینی کرده که 27 سال به طول خواهد انجامید. بر اساس پیش گویی نوستراداموس ، به طور کلی 3 شخصیت ضدمسیح در عالم ظهور می‌کنند که اولین آن ناپلئون و دیگری آدولف هیتلر است. این فاجعه عظیم و مرگبار، در دوره‌ای 27 ساله و پیش از ظهور سومین شخصیت ضدمسیح روی خواهد داد.

به نظر می‌رسد که احتمالا این پیش گوی فرانسوی، قرن‌ها قبل ظهور دونالد ترامپ را پیش‌بینی کرده است!

در پیش گویی نوستراداموس از وقوع جنگ جهانی سوم در سال 2017 می‌خوانیم:

یک مرد عربده کش و دروغگو در درون خود دیوانگی را پنهان ساخته است. او باعث می‌شود که بیزانس قوانین خود را تغییر دهد. از مصر مردی به پا می‌خیزد تا پول و واحدهای ارزی را تغییر دهد.

توافقنامه می‌شکند، مردمان بسیار کشته شده و صورت‌ها غرق در خون می‌شوند. چهره‌ای با شیر و عسل آمیخته شده بر روی زمین می‌افتد.

شرق باعث تضعیف شدن غرب می‌شود و طی 7 جنگ از طریق دریا دشمن او را شکست می‌دهد. مرد بزرگ در عرض یک روز توسط رعد و برق زمین می‌خورد. یک عمل شیطانی منجر به وقوع مناقشات در ریمز، لندن و مرگ جمعی در توسکانی می‌شود.

مزارع خاموش می‌شوند، جهان کوچک‌تر می‌شود و تا مدت‌ها صلح و آرامش از زمین رخت می‌بندد. مردم با خیال راحت از طریق آسمانی و دریاها سفر می‌کنند و ناگهان جنگ‌ها دوباره شروع می‌شوند.

بسیاری بر این عقیده هستند که منظور نوستراداموس از مرد عربده کش (ترومپت)، دونالد ترامپ بوده و ظهور چنین شخصی می‌تواند منجر به وقوع جنگ جهانی سوم در سال 2017 شود.

جالب توجه است که با توجه به پیشرفت‌های عصر فعلی و گسترش کاربرد شبکه اینترنت، پیش گویی های نوستراداموس سریعا در میان کاربران دست به دست شده و به سرعت در سراسر شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته می‌شود. اما با این‌حال همواره می‌باست در مورد تفسیر پیش گویی ها دقت لازم را به کار گرفت.

بعد از وقوع حادثه 11 سپتامبر، بسیاری از مردم شروع به شایعه‌پراکنی در مورد پیش گویی‌های نوستراداموس کردند و سعی داشتند برخی دیگر از پدیده‌ها را نیز به پیش گویی‌های وی نسبت دهند. واقعیت این است که چنین متون کذب و بی پایه‌ای سریعا در سراسر اینترنت پخش می‌شود و بسیاری از پیش گویی های جعلی نوستراداموس فریب می‌خورند. در یکی از همین موارد، مطالعات بیشتر ثابت کرد شایعه‌ای که مدت‌ها در اینترنت دست به دست می‌شد، قسمتی از مقاله یک دانشجوی کانادایی بوده است!

تقریبا همه پیشگویی های نوسترآداموس گنگ و مبهم است و هیچ اطلاعات دقیقی در آن نیست. از این جهت در تفسیر پیش گویی های او می‌بایست دقت کافی را به کار گرفت. با این حال، آیا به نظر شما تفسیر این پیش گویی به درستی انجام گرفته است؟ آیا در این صورت باید نگران وقوع جنگ جهانی سوم در سال 2017 باشیم؟
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      کاش ار نوستراداموس بیشتر مطلب بزارین و دربارش بیشتر اطلاعات بدین

    • ارین

      فقط دعا میکنم این طوری نشه مخصوصا واسه امریکا که اگه امریکا قدرتش رو از دست بده و قدرت به دست چین و روسیه برسه تمدن و ازادی و سپس نسل بشر هم با امریکا نابود خواهد شد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خود امریکایی ها اینقدر خودشونو قبول ندارن که تو داری!

      • ناشناس

        فکر کنم الان آمریکا با تولید ویروس کرونا ، دنیا را به لجن کشیده.ا

      • ناشناس

        با انتشار ویروس کرونا بوسیله ی آمریکا ، تمدن و آزادی زودتر کره ی زمین می رود

    • بدون نام

      این همونی نیس که میگفت سال ۲۰۱۲ دنیا تمومه؟ :)))

      پاسخ ها

      • رضا

        تموم شدن دنیا در سال 2012 مربوط به تقویم قوم مایا بود

      • سلام

        نه. اون نظر مایاها بود

    • هالیک

      خب آمریکا با کره شمالی میجنگه ما چرا باید نگران باشیم البته اگر بعضیا دخالت نکنن

    • بدون نام

      تا یه اتفاقی نزدیکه بیفته میگن نوستراداموس گفته سال ۲۰۰۰ قرار بود زمین نابود بشه سال ۲۰۱۲ دوباره قرار بود دوباره زمین نابود بشه پس چی شد؟!

    • بدون نام

      برو بابا مگه همین این نبود که میگفت سال 2012 دنیا نابود میشه؟!

    • ali mohammadi

      اگه حرفای این درست بود سال 2012 باید دنیا نابود میشد

    • زهرا

      شرق باعث تضعیف شدن غرب می‌شود
      ایران خودمونو میگه دممون هم گرم

    • بدون نام

      سال 3650 هم چند تا گرک به یه گله گوسفند در غرب اروپا حمله میکنن.

    • رویا

      بعیدم نیست

    • بدون نام

      چند سال پیش هم طبق پیشگویی نوستاراداموس گفتن دنیا تموم میشه یادمه شب یلدا هم بود تا صبح بارونو رعدو برق.ولی دنیا تموم نشد!!!

    • بدون نام

      هالیک عزیز اگه جنگی رخ بده دامن همه رو میگیره حتی ما....چون کشور ما طرف کره هست
      بعدشم دوستان نابودی دنیا در سال 2012 رو که ایشون پیشبینی نکرده بود...یه نفرم گفت دیگه مربوط به تقویم قوم مایا بود که پیش گویی کرده بودن سال 2012 دنیا نابود میشه

    • Hossein

      like

    • رضا

      سلام. ببینید دوستان. یه حقیقت انکار نشدنیه.
      اول نظر امریکایی هارو من براتون شرح بدم:به نقل از سران بلند پایه ی اتاقک های تصمیم گیری امریکا:ما دیگر تمرکزی بر کنترل بشر نداریم رشد بی رویه. ی جمعیت قحطی
      بیماری هایی که روز به روز در حال گسترش هستند کشور های که مرتبا موجودیت مارو تحدید میکنند با انرژی اتمی خودشون جنگ های پیوسته که در نهایت بع مرز های ما کشیده خواهد شد گرم شدن کره زمین که تا پنجاه سال اینده موجب اب شدن یخ های قطبی خواهد شد و موجب غرق شدن ایالت های ما. دوستان زمین رو به نابودیه پس چه بهتر که بدست خود ما نابود بشه و بعد با یک نسل پاک و تحت کنترل زیست زمینو از سر بگیریم..........خب ببینید امریکا چه برنامه ای داره ما بخوایم یا نخوایم جنگ هسته ای یا میکروبی که نسل بشرو کاهش بده روبرو هستیم و مسلما جرقه ی این جنگ در شبه جزیره ی کره زده خواهد شد. دجال هم که همه میگن همین ترامپه مخصوصا که دوروز پیش بیت المقدس رو پایتخت اسراییل معرفی کرد چرا که در قران اشاره ی کوچکی به این مطلب میشه«هنگامی که دشمنان تو از حد بیت المقدس تجاوز میکنند» بسیار به جنگ پایانی نزدیکیم پیشنهاد میکنم کلمه ی «آخرالزمان در سال 2018» را در گوگل سرچ کنید و ویدیویی که در این مورد توسط پسر جوانی بر طبق متون قدیم تهیه شده در سایت اپارات با زیر نویس مشاهده کنید. «خداوند کشتی نجات را برای مومنان مسخر خواهد کرد» خداوند حافظ جان و مال ما باشد. امین

      پاسخ ها

      • ناشناس

        الان جلوتریم. این ویروس کرونا همان جنگ بیولوژیکی آمریکاست

    • جواد

      دوست عزیز همچین چیزی تو قران نگفته خدا اصلا نیست بیشتر تحقیق کن ممنون ولی بقیش جالب بود.

    • جواد

      عذر میخوام بابت غلط املایی من میخواسم بگم(به خدا اصلا نیس ) به رو جا انداختم نعوذو باالله جملم کفر شده بخشید دوستان. استغفرالله

    • علیرضا

      باید برای روز های خیلی سخت مثل گرسنگی انواع بیماری های عجیب و غریب شیمیایی میکروبیلوژی و جنگ هسته ای اماده کنیم ظهور نزدیکه جنگ خیر و شر بدیش اینه خارجی ها فهمیدن و احساس خطر کردن و ما ایرانی ها هنوز درک نکردیم دوستان بشینین فکر بکنین اگه این اتفاق ها بیوفته من کجای این جنگ می تونم به کشور و امام زمانم کمک کنم
      لطفا در مورد علایم ظهور از چندین منبع معتبر تحقیق کنین
      در پایان من حرف دلم را زدم امیدوارم که نشر پیدا کنه
      لا الله الا انت سبحانک انی کنت من الظالمین
      این ذکر یونسیه فراموش نشه
      یا حق

    • ★Max★

      سلام دوستان
      ببینید همونطور ک نویسنده مقاله نوشته نوستر اداموس یه چیزایی گنگ و مبهمی رو گفته و اینارو هر کسی هم میتونه بگه و اصولن چیزای گنگ و مبهمو میشه ب خیلی از چیزا نسبت داد
      در کل زیاد جدیش نگیرید بهتره

    • منتظران قائم المهدی عج

      سلام
      گوش کنید همه این مسئله همه را ترساند و پشت این خبر ویرایشگران یهودی بودند که دارن کاری میکنن که جهان نابود بشه چرا ؟
      چون بر این باور هستن که اگر کل مردم جهان نابود بشن میتونن دین یهودی خود را گسترش بدن ، همانطور که به کمک عربستان داعش را به وجود آوردند که جهان کار کشتار یهودی را فراموش کنن که شکست خوردند ، اسرائیل میخواد با حواس پرتی یک شبه فلسطین را نابود کنه و کل سرزمین فلسطین را اسرائیل بزاره ، زیرا میخوان کاری کنن که از حضرت موسی بهتر باشن که جواب بدن تونستن سرزمین بگیرن ، حضرت موسی گفت : همه یهودیان دروغگو و پولدار میمانن اما سرزمین ندارن هیچ وقت دست نخواهد یافت که اسرائیل ها دارن همین جمله را ویرایش میکنن که دروغ بگن این زمین مال یهود است.
      در پایان جنگ همین معنی را داره که با حقه ها و پیشگویی تحریک کننده داره ما را مسخره میکنن ، بعد خودشون جنگ را شروع میکنن میگن این پیشگویی فلانی بوده ، اصلا اسم خیلی ها را میبرن ، همه خونسردی خودشان را حفظ کنن و نگران نشن ما مسلمانها یک معجزه‌ای به نام قرآن داریم که تمام این ها در قرآن گفته شده که باطل شکست میخورد و حق پیروز است ، کلمه حق یعنی دین اسلام ، بر مهدی موعود منجی صلوات ....................

    • گمنام

      جنگ سختی درراه است این ماه رمضان اخرین ماه است برای پاک شدن روحهای پلید هرچه سریعتر به خدا نزدیک شوید تا دیر نشده ولی این یک واقعیت است که اتفاق میفته راه گریزی نیست برادران همه جا شده اشغال دونی

    • بدون نام

      ما زندگی خودمونو میکنیم هرچه باداباد فقط چه خوبه که با هم دیگه مهربون باشیم وزندگی خوبی رو داشته باشیم

    • بدون نام

      دوستان اولا که نوستاراداموس نگفته که در سال ۲۰۱۲ جهان به پایان می رسه یه سرچ کنین میفهمین این حرف مال یکی دیگه بود و نوستاراداموس حتی تا بیش ۱۰۰۰سال دیگه رو هم پیش بینی کرده دوما نوستارادامو در یک نامه گفته که ظهور عیسی(همراه با حضرت مهدی)در سالی خواهد بود که چهار سیاره به هم نزدیک خواهند بود و به گفته دانشمندان این سال ۲۰۱۹ است

    • Farimah.R

      فعلا که پنج ماه از 2020 گذشت هنوز خبری نشده! خخخخخ

    • سما

      نوسترداموس یه یهودی بود و هیچ پیشگویی درستی نداشت

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج