جاباما
۵۹۳۸۹۱
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

نتیجه انطباق DNA شهید حججی با خانواده‌اش

سئول مرکز ژنتیک نور دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله(عج) گفت: به دلیل اینکه آزمایش DNA آزمایشگاه لبنانی از بافت‌های استخوانی شهید گرفته شده، این احتمال وجود دارد که بافت‌های تازه و عضلانی شهید از بین رفته باشد.

خبرگزاری میزان: مسئول مرکز ژنتیک نور دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله(عج) گفت: به دلیل اینکه آزمایش DNA آزمایشگاه لبنانی از بافت‌های استخوانی شهید گرفته شده، این احتمال وجود دارد که بافت‌های تازه و عضلانی شهید از بین رفته باشد.

محمد تولایی با بیان اینکه پروفایل نمونه DNA شهید حججی که از لبنان به تهران ارسال شده بود، توسط مرکز زنتیک نور با پروفایل پدر و مادر شهید مورد مقایسه قرار گرفت و مشخص شد که هر کدام از این DNA ها کاملا منطبق با یکدیگر هستند، اظهار کرد: پس از انطباق نمونه‌ها، نتیجه حاصله را به معراج‌الشهدا ارسال کردیم.

وی افزود: ما به عنوان متولیان مرکز ژنتیک نور دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله (عج)، کیفیت کار آزمایشگاه لبنانی که از بافت‌های استخوانی شهید حججی نمونه‌گیری کرده بود را کاملا تایید می‌کنیم چراکه در گذشته و در مواردی مثل تطابق DNA شهید الله‌دادی از شهدای مدافع حرم، این آزمایشگاه کار خود را به درستی انجام داده بود.

مسئول مرکز ژنتیک نور دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله (عج) همچنین گفت: با وجود آنکه جواب نمونه ارسالی از لبنان با نمونه‌ خانواده شهید که در تهران وجود داشت کاملا منطبق بود، اما با این حال ما باز هم حاضر هستیم که در تهران و در حضور افرادی که نیاز است حضور داشته باشند، مجددا آزمایش مورد نظر را انجام دهیم.

تولایی در پایان گفت: با وجود آنکه اقوال مختلفی در خصوص جزئیات تصویری پیکر شهید حججی مطرح می‌شود، من تا امروز تصویری از پیکر این شهید را ندیده‌ام اما به دلیل اینکه آزمایش DNA آزمایشگاه لبنانی از بافت‌های استخوانی شهید گرفته شده، این احتمال وجود دارد که بافت‌های تازه و عضلانی شهید از بین رفته باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج