۵۹۳۹۹۹
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

دو خبر از حوزه هنرهای تجسمی

نمایشگاه بین‌المللی پوستر برای صلح در باغ - موزه قصر گشایش می‌یابد.

خبرگزاری ایسنا: نمایشگاه بین‌المللی پوستر برای صلح در باغ - موزه قصر گشایش می‌یابد.

به نقل از روابط عمومی این نمایشگاه، «۲۰ در ۲۰، پوستر برای صلح» عنوان این برنامه است که به‌صورت هم‌زمان در باغ - موزه قصر در ایران و گالری گاردینر در ایالت اوکلاهاما آمریکا افتتاح خواهد شد و ۱۷ تا ۳۰ شهریورماه در نگارخانه ملک‌الشعرای بهار باغ - موزه قصر برپا خواهد بود.

در این نمایشگاه، ۲۰ طراح ایرانی و ۲۰ طراح بین‌المللی به‌صورت دعوتی حضور دارند. آثار این نمایشگاه به‌صورت هم‌زمان در گالری گاردینر در آمریکا نیز به‌نمایش گذاشته می‌شوند.

قباد شیوا، فرزاد ادیبی، پریسا تشکری، اونیش امین‌الهی، مازیار تهرانی، علی زعیم، هما دلورای، مهدی فاتحی، امیرحسین قوچی بیک، حسن کریم‌زاده، کیانوش غریب‌پور، علیرضا مصطفی‌زاده ابراهیمی، مهدی مهدیان، علی باقری، مجید کاشانی، زهرا پاشایی، صالح تسبیحی، فرشید پارسی کیا، حامد حکیمی، میلاد قلیچ، از ایران و Michele Bowers, Stefan Bucher, Taber Calderon, Matt Chase, John Clark, Tom Davie, Ed Fella, Carlos Gonzlalez, John Gravdahl, Fons Hickmann, Pouya Jahanshahi, Cedomir Kostovic, Scott Lazerow, Andrew lewis, Ian Lynham, Oliver Munday, Eric Olivares, Kari Piippo, ErinWright, Li Xu به‌عنوان طراحان بین‌المللی در این نمایشگاه حضور دارند.

در بیانیه این نمایشگاه آمده است: «مدت‌ها است که پوستر به‌عنوان رسانه‌ای برای گفت‌وگو و اطلاع‌رسانی در مسائل اجتماعی مورد استفاده قرار می‌گیرد. پوسترها چه برای ترغیب کردن باشند یا با هدف مقابله غیرمستقیم، به‌مثابه صدایی رودررو و یک پیام شخصی از طرف طراح آن به مخاطبان است. علاوه بر این، پوسترها به‌عنوان بستری برای تعامل با جامعه مطرح می‌شوند نشانگر فداکاری طراح و مسئولیت اجتماعی است که حالا بر دوش آن‌ها قرار گرفته و آنان را تبدیل به نقل‌کننده صدای مخالفت و تغییر اجتماعی در جهان کرده است.»

نمایشگاه یادشده ۱۷ شهریورماه ساعت ۱۸ افتتاح می‌شود. باغ - موزه قصر در میدان پلیس واقع‌ شده است.

~.~.~.~.~.~.~.~

به مناسبت عید غدیر خم و با هدف گرامیداشت این عید بزرگ شیعیان، جشنواره موسیقی «نغمه‌ها و مناقب علوی» برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای رازی، این جشنواره با حضور پیشکسوتان موسیقی اقوام ایرانی و با محوریت فرهنگ تشیع و علوی زیر نظر هوشنگ جاوید - پژوهشگر موسیقی اقوام - در مدت دو روز در کنار دریاچه رازی برگزار خواهد شد.

این جشنواره با حضور گروه‌های موسیقی هیوا، شاهودالاهو، عاشیق سلجوق شهبازی و گروه نجوای کتول و تک‌خوانان، صمد حبیبی، احمد حسن راهی مالکی، هنرمند غزل‌خوان، آقا محمد کدخدایی، خالد سعادتی، غفور محمدزاده، سید مصطفی زاده و هوشنگ جاوید، هنرمندان موسیقی آیینی و اقوام ۱۷ و ۱۸ شهریورماه میزبان شهروندان خواهد بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج