۵۹۴۰۴
۱ نظر
۵۰۱۰
۱ نظر
۵۰۱۰
پ

جنگ علنی کاظمی وعلیپور در تلویزیون

برنامه چهل تیکه شبکه ورزش روز یکشنبه یک برنامه جنجالی با حضور فرهاد کاظمی و علیپور داشت.

جنگ علنی کاظمی وعلیپور در تلویزیون

روزنامه تماشا: برنامه چهل تیکه شبکه ورزش روز یکشنبه یک برنامه جنجالی با حضور فرهاد کاظمی و علیپور داشت. از چند روز گذشته که علیپور به مسوولان پیکان اعلام کرد نباید از کاظمی در کادر فنی شان استفاده کنند در رسانه ها مصاحبه هایی علیه هم انجام داده بودند. این بار اما تلفنی با هم به بحث و جدل پرداختند.

فرهاد کاظمی که در مصاحبه هایش گفته بود از مراجع قضایی اجازه فعالیت دارد، در این برنامه هم از این مجوز صحبت کرد! «برای من خیلی جالب است که وقتی من از مراجع قضایی بالاتر استعلام گرفته ام و آنها به من گفته اند که مشکلی برای فعالیت ندارم آقای علیپور از ممنوع الفعالیت بودن من صحبت می کنند. یعنی ایشان اعتقاد دارند که از مراجع قضایی هم بالاتر هستند؟ سوال من از ایشان این است که جرم من چه چیزی است که اجازه فعالیت ندارم. خیلی دوست دارم که این مساله رسانه ای شود و ترسی از آن ندارم. به هر حال باید روشن و شفاف به من گفته شود که مشکل من برای مربیگری چیست.»

جنگ علنی کاظمی وعلیپور در تلویزیون

فرهاد کاظمی بعد از این صحبت ها تلفن را قطع کرد و منتظر نماند که صحبت های علیپور را بشنود. پیش بینی می شد که بعد از لحن طلبکارانه و تقریبا بی ادبانه فرهاد کاظمی، علیپور هم به همان شیوه جواب او را بدهد اما علیپور که تلاش زیادی می کرد با آرامش و متانت صحبت کند بخشی از اتهامات کاظمی را بیان کرد.

علیپور گفت: «به هر حال برای گفتن بعضی از مسائل معذوریت هایی وجود دارد اما برای مثال می گویم که زمانی که آقای کاظمی در لیگ دسته یک سرمربی پیکان بودند تیمشان توانست به دروازه بانی که در طول فصل ۸ گل خورده بود ۵ گل بزند. البته من باز هم اتهامی نمی زنم و فقط شبهات را مطرح می کنم. همچنین زمانی که در ذوب آهن بودید و مدیریت باشگاه می خواستند به بازیکنان پاداش بدهند شما گفتید که پاداش ها باید به شما داده شود تا در میان بازیکنان تقسیم کنید و آقای ابراهیمی هم از این قضیه بسیار ناراحت بودند. در هیچ کجای دنیا رسم نیست که پاداش به سرمربی داده شود و از طریق اداری پرداخت می شود. همچنین ایشان باید بگویند که از کدام مرجع قضایی استعلام کرده اند و به ایشان گفته شده که اجازه فعالیت دارند.»

فرهاد کاظمی که تلفن را قطع کرده بود بعد از حرف های علیپور روی خط آمد. او با همان لحن قبلی در جواب حرف های علیپور گفت: «این حرف ها پاپوش هایی است که در این چهار سال برای من درست شده است و هیچ کدام از آنها صحت ندارد، ضمن اینکه در همه جای دنیا این رسم وجود دارد که سرمربی پاداش بازیکنان را می دهد و مساله عجیبی نیست.» با این دعوای علنی در رادیو باید کار فرهاد کاظمی را برای مربیگری تمام شده دانست.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • تهران

      ان شالله که حق به حق دار برسه.....

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج