۵۹۴۰۷۳
۳ نظر
۵۰۰۷
۳ نظر
۵۰۰۷
پ

رئیسی: آتش به اختیار، ترجمه امر به معروف و نهی از منکر است

تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه کشور ما به برکت ولایت فقیه انسجام دارد و بن‌بستی در آن وجود ندارد،گفت: آتش به اختیار ترجمه امر به معروف و نهی از منکر است.

خبرگزاری فارس: حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی عصر امروز در جمع مردم این شهر اظهار کرد: موضوع ولایت بسیار با اهمیت است و اگر ولی امر مسلمین، امر کند جای هیچ چون و چرایی نیست؛ همه در برابر ولی باید مطیع باشیم زیرا خداوند با رسالت، امامت و هدایت که برترین و عظیم‌ترین نعمت‌ها هستند بر مردم منت گذاشته است.

وی با اشاره به ایام حج تمتع، افزود: نخستین جلوه اقامه نماز در سرزمین وحی نابودی آل‌سعود است چرا که نفس نماز با ظلم و ستمگری سازگار نیست و رابطه انسان با خدا از طریق نماز و با مردم به واسطه زکات صورت می‌گیرد.

تولیت آستان قدس رضوی آتش به اختیار را ترجمه امر به معروف و نهی از منکر دانست و ادامه داد: جامعه‌سازی قرآنی باید مبتنی بر امر به خوبی‌ها و نهی از بدی‌ها صورت گیرد؛ امروز به برکت خون شهدا نظام اسلامی داریم، لذا باید برای گسترش خوبی‌ها و نهی از بدی‌ها تلاش کنیم، دستگاه‌های اداری نیز باید جلوه گسترش امر به معروف و نهی از منکر باشند.

رئیسی با اشاره به فرایند مطرح شده از سوی مقام معظم رهبری برای رسیدن به تمدن اسلامی و دولت اسلامی گفت: فضای مجازی باید در خدمت جامعه اسلامی باشد اما با مدیریت مدیران؛ جوانان باید در جامعه نشاط داشته باشند چرا که نشاط و پیشرفت در سایه نظام جمهوری اسلامی ایران تعریف شده است معتقدیم مزیتی که امروز در رسانه‌ها و مراکز آموزش ما وجود دارد نشانگر آن است که خواهان جامعه‌ای با نشاط و پیشرفته اما مبتنی بر سیاست‌های نظام جمهوری اسلامی است.

وی با تاکید بر اینکه عدالت اجتماعی به معنای آن نیست که جامعه به دو بخش فقیر و غنی تبدیل شود، گفت: در اسلام به هیچ امری بعد از توحید به اندازه عدالت توصیه نشده است چرا که عدالت اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی منجر به رشد و توسعه جامعه می‌شود.

رئیسی خاطرنشان کرد: جوانان امروز ولایتمدار هستند و توانسته‌اند در عرصه‌های مختلف این امر را نشان دهند؛ شهید حججی‌های بسیاری در جان و روان ملت ما وجود دارد، کشور ما به برکت ولایت فقیه انسجام دارد و بن‌بستی در کشور وجود ندارد، مردم امروز روحیه بندگی خدا، عشق به رهبر، جان دادن و جانفشانی در راه خدا و ایستادگی در برابر قدرت‌ها را دارند.

وی خاطرنشان کرد: امروز همه وظیفه داریم تلاش کنیم تا نظام به اهداف مقدسش نائل شود و با وحدت و یکپارچگی، کشور در حوزه اشتغال و تولید روبه جلو حرکت کند؛ همه ما به ویژه مسؤولان نظام باید به قشر محروم و مستضعف توجه خاصی داشته باشند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علیرضا

      آقای رئیسی ، تفسیر شما از موضوع ناقص و نامفهوم است ...

    • بینام

      بد ترجمه کردین

    • بدون نام

      آقا علیرضا شما کاملشو برا ما توضیح بده لطفا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج