۵۹۴۱۱
۳ نظر
۵۰۰۵
۳ نظر
۵۰۰۵
پ

ناراحتی قلعه نویی از عملکرد فتح الله زاده

جدایی جباری و اینکه هنوز باشگاه نتوانسته قرارداد آندو را ببندد باعث شده تا سرمربی استقلال در تماس با یکی از افراد نزدیک به فتح الله زاده از عملکرد او گلایه کند.

ناراحتی قلعه نویی از عملکرد فتح الله زاده

روزنامه تماشا: جدایی جباری و اینکه هنوز باشگاه نتوانسته قرارداد آندو را ببندد باعث شده تا سرمربی استقلال در تماس با یکی از افراد نزدیک به فتح الله زاده از عملکرد او گلایه کند.

گفته می شود امیر قلعه نویی سرمربی استقلال از عملکرد علی فتح الله زاده مدیرعامل باشگاه در فصل نقل و انتقالات ناراحت است. با این حال در مصاحبه هایش تلاش می کند این ناراحتی را نشان ندهد. با اینحال گفته می شد قلعه نویی دوست ندارد اختلافش با فتح الله زاده علنی شود.

استقلال در فصل نقل و انتقالات مجتبی جباری را از دست داد که یکی از بازیکنان محبوب قلعه نویی است. قلعه نویی در تمام سال هایی که در استقلال سرمربیگری کرده یکی از بزرگترین حامیان جباری بوده است. او اعتقاد دارد جباری از نظر فنی آنقدر در سطح بالایی است که باشگاه مجبور شود با شرایطش کنار بیاید. فتح الله زاده دوست دارد حرف اول و آخر را در تیم خودش بزند و به همین دلیل هم است که حاضر نشد با جباری کنار بیاید.

ناراحتی قلعه نویی از عملکرد فتح الله زاده

گفته می شود امیر قلعه نویی در این مدت تلاش کرد مشکل جباری را حل کند. او به همین دلیل هم از دست مدیرعامل باشگاه ناراحت است اما این تمام ماجرا نیست. فتح الله زاده هنوز نتوانسته ۳۰ درصد اول قرارداد آندو را پرداخت کند تا قراردادش ثبت شود. این چیزی است که قلعه نویی را نگران کرده است.

با وجود اینکه آندو ادعا می کند در حال بررسی پیشنهادهای خارجی اش است، گفته می شود اگر باشگاه بتواند بخشی از قراردادش را پرداخت کند، او با استقلال ثبت می کند. در روزهایی که گفته می شود پرسپولیسی ها هم به دنبال جذب آندو هستند، قلعه نویی اصرار دارد هرچه سریع تر قرارداد او با استقلال نهایی شود. قلعه نویی از اتفاقاتی که برای نکونام افتاده است هم عصبانی است.

برخی می گویند مدیران باشگاه استقلال قصد دارند جو را طوری آماده کنند که اگر نکونام در استقلال نماند، همه بگویند که قلعه نویی برنامه ای برای نگه داشتن کاپیتان تیم ملی نداشت.

گفته می شود به جز اختلافی که بین قلعه نویی و نکونام وجود دارد، باشگاه استقلال هم پولی ندارد تا برای تمدید قرارداد به نکونام بدهد. شنیده ها حاکی از آن است که قلعه نویی در تماس با یکی از افراد نزدیک به فتح الله زاده از عملکرد مدیرعامل استقلال انتقاد کرده است. قلعه نویی و فتح الله زاده از فصل گذشته با هم رابطه خوبی نداشتند و احتمال دارد با اتفاقات اخیر، اختلاف این دو نفر علنی شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • همراه آبی

      تماشای لنگی اختلاف ننداز.اختلافی نیست.خیلی چرت میگی

    • بدون نام

      ((استقلال در فصل نقل و انتقالات مجتبی جباری را از دست داد که یکی از بازیکنان محبوب قلعه نویی است)) اقاي روزنامه تماشا تو مثل اينكه نميدوني قلعه نويي و جباري پارسالم با تبصره با هم كار كردن بعدش قلعه نويي بارها از تيم امسال استقلال تعريف كرده اونوقت شما از كجا اين مطلبو در آوردي؟ نكنه اين موضوعم مثل مصاحبه پروينه؟ مجله برترين هام كه به خودش زحمت نميده هر متن ( بووووووقي ) رو چاپ ميكنه.

    • همراه آبی

      منم مثل کاربر ازمجله میخوام متن بوق و درپیت چاپ نکنه.چون مجله رو خیلی دوست دارم دوستانه به مجله توصیه میکنم باچاپ متنهایی که غرض ورزی دارن ارزش خودشو پایین نیاره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج