۵۹۴۱۳۴
۱۲ نظر
۵۰۲۲
۱۲ نظر
۵۰۲۲
پ

سوء استفاده سودجويان از اسباب بازي‌ها

شورای نظارت بر اسباب بازی: اسپینرها شیطانی اند

«قانون بچه‌ها» به سراغ محمدحسین‌فرجو، مشاور دبیرخانه شورای نظارت بر اسباب بازی رفت تا درخصوص طراحی و ساخت اسباب بازی‌ها و چگونگی مد شدن یک نوع اسباب بازی خاص، مانند اسپینر به گفت‌وگو بنشیند.

روزنامه قانون: محمدحسین‌فرجو، مشاور دبیرخانه شورای نظارت بر اسباب بازی رفت تا درخصوص طراحی و ساخت اسباب بازی‌ها و چگونگی مد شدن یک نوع اسباب بازی خاص، مانند اسپینر به گفت‌وگو بنشیند.

مدتی است شاهد حضور و گسترش برخی اسباب‌بازی‌ها و به نوعی مد شدن آن‌ها در جامعه هستیم. یکی از بارزترین مثال‌ها در این حوزه، اسپینر ها هستند. چگونه است که یک اسباب بازی این‌گونه در بازار ارائه و تبدیل به مد می‌شود؟

چند ماه است که شاهد افزایش واردات اسپینر به‌خصوص از فرودگاه امام خمینی (س) هستیم، چراکه اسپینر به لحاظ حجم کوچک و جابه‌جایی آن برای تجار بسیار ساده‌است.

اگر به‌خاطر بیاورید، زماني نيز شاهد استقبال عموم جامعه از «یویو» بودیم و این وسیله بازی دست عموم جامعه از کوچک تا بزرگ دیده می‌شد. این امر درخصوص تعدادی از اسباب بازی‌های کوچک اتفاق افتاد چنانکه در یک دوره زمانی، شاهد اوج گسترش آن بودیم و سپس، آرام آرام از اقبال مردم نسبت به آن کاسته شد. این امر درخصوص اسپینر نیز صدق می‌کند.

آن‌گونه که سازندگان اسپینر ادعا می‌کنند، چرخش دورانی آن سبب کاهش استرس می‌شود. این درحالی است که افرادی که استرس دارند به‌طور معمول به کاري به صورت مستمر می‌پردازند براي مثال آدامس می‌جوند.

این مهم درخصوص اسپینر نیز صادق است چراکه حواس شخص را به سمت خود جلب و به قولی ذهن او را منحرف می‌کنداما آنچه درخصوص اسپینر ما را متعجب کرده‌ این است که اسپینر پارا فراتر گذاشته و این روزها اسپینرهایی با تزیینات نگین و جواهرات مصنوعی رنگارنگ وارد بازار شده‌اند که مخصوص خانم‌هاست.
در کنار آن شاهد توزیع اسپینرهایی هستیم که نورانی هستند یا LED دارند، صدا و صوت پخش می‌کنند و حتي مموری می‌خورند و ... با این وجود به گفته یکی از مسئولان شرکت بازرسی، نقطه اوج اقبال جامعه نسبت به اسپینر رو به کاهش و احساس می‌شود، بازار اشباع شده‌است.

درواقع می‌توان از توزیع اسپینر در بازار به عنوان حمله ملخ‌ها یادکرد. متاسفانه وقتی چنین موج‌هایی در یک جامعه شکل می‌گیرد، سودجویان سعی می‌کنند با چنين وسايلي مرام و مسلک خود را از طریق گنجاندن لوگو، شکل و تصاویر همسو با عقایدشان به مخاطب منتقل کنند.
در این مدت نیز شاهد آن بودیم که اقلام متعددی از اسپینرها، توسط گروه‌های شیطان‌پرست و صهیونیست طراحی شدند و حتي طراحی برخی اسپینرها بر مبنای لوگو و نمادهای این گروه‌ها بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      شعر میگه

    • بدون نام

      برو بابا . خودت روت میشه این خزعبلات رو میگی؟
      شیطان پرست ؟؟؟

    • ایرانبان

      شیطان تو مختون لونه کرده .... اینا رو هم جمع کنید دارا و سارا بدید بچه های امروزی ..... حرفتون از خنده دار گذشته به مرز لودگی رسیده چرا فکر میکنید شماها عقل کل یه ملت هستید

    • بدون نام

      واقعا چطور چنين تيتر مزخرفي رو براي خبري به اين سادگي انتخاب كردين ؟؟؟؟ راست مي گن كه جماعت شما براي جذب مخاطب به هر كاري دست مي زنيد . هر كاري !!!!!!

    • مصطفی

      تو نگیر دستت

    • علی

      یعنی چه !!!!! شما عقل کل هستین وهمه چیز از دریچه تنگ وتاریک مغز کوچکتان تفسیر میکنید!!!!!!!!

    • خدا

      لعنت بر قوم کج اندیش،برای هر چیزی یه داستان مزخرف می سازن!

    • شیدا

      واااا ایشش چه چیزا

    • بدون نام

      توهمات رایفی پور

    • tnt2

      ها؟؟! اینم شیطانی شد؟

    • بدون نام

      توهم

    • بدون نام

      بابا داره میگه شیطان پرست ها آرم خودشون رو زدن رو اسپینرها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج