۵۹۴۲۱۰
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

با کمک گوگل، وسایل خانه را تعمیر کنید

دستاورد جدید گوگل؛ یک سایت بصری درباره آموزش تعمیر وسایل خانه است. گوگل این سایت با دامنه how-to-fix-a-toilet را به کمک جست‌وجوهای مردم در گوگل، News Lab و ژورنالیستی به نام زاکین جی‌وی ساخته است.

وب سایت یک پزشک - میثاق محمدی‌زاده: دستاورد جدید گوگل؛ یک سایت بصری درباره آموزش تعمیر وسایل خانه است. گوگل این سایت با دامنه how-to-fix-a-toilet را به کمک جست‌وجوهای مردم در گوگل، News Lab و ژورنالیستی به نام زاکین جی‌وی ساخته است.
با کمک گوگل، وسایل خانه را تعمیر کنید

ایده اصلی این سایت براین اساس است که مردم روزانه برای تعمیر وسایل خراب شده خانه‌شان در گوگل جست‌وجو می‌کنند و می‌خواهند بدانند چگونه می‌توانند یک در، توالت فرنگی و پنجره را درست کنند.

وقتی وارد سایت how-to-fix-a-toilet می‌شوید؛ به طور بصری می‌توانید ماوس را روی برخی از اجزای خانه ببرید تا جست‌وجوهای مردم درباره خرابی و تعمیر آن وسیله را ببینید. بعد؛ گوگل مجموعه‌ای از سایت‌ها و ویدیوها درباره چگونگی تعمیر آن را به شما نمایش می‌دهد. در واقع، اساس این سایت روی جست‌وجوها و اطلاعاتی است که مردم در گوگل وارد کردند.
با کمک گوگل، وسایل خانه را تعمیر کنید

زاکین که یکی از موسسان این سایت با همکاری گوگل است؛ توضیح می‌دهد که ایده این سایت را از چالش‌های شخصی خودش در هنگام درست کردن یک وسیله خانه گرفته است. زاکین می‌گوید برخی روزها ساعت‌ها در گوگل و اینترنت به دنبال راهنمایی برای درست کردن لولای یک در یا کاسه توالت است.
با کمک گوگل، وسایل خانه را تعمیر کنید

در این سایت؛ مردم می‌توانند ابتدا منطقه و کشور خود را انتخاب کنند و بعد بیشترین جست‌وجو درباره «چگونگی تعمیر» یا «How To» وسایل مختلف خانه را مشاهده کنند. این قابلیت سایت کمک می‌کند تا مردم هر کشوری بتوانند سریعا راه‌حل رایج‌ترین مشکلات اطراف خود را پیدا کنند. مثلا این سایت می‌گوید در کشور کانادا خرابی در، یخچال و توالت شایع‌تر از دیگر وسایل آشپزخانه است. (در ایران جستجو برای تعمیر یخچال)
با کمک گوگل، وسایل خانه را تعمیر کنید

در این سایت می‌توانید بالاترین ۱۰۰ جست‌وجوی «How To» دنیا را مشاهده کرد. این سایت رسپانسیو طراحی شده است تا مردم با موبایل‌های خودشان بتوانند به راحتی وارد سایت شده و درباره موضوع‌های مختلف جست‌وجو کنند.

گوگل می‌گوید مردم در چیزهای بسیار جزیی مجبور هستند زمان زیادی در اینترنت جست‌وجو کنند. این سایت کمک‌شان می‌کند به راحتی یاد بگیرند چگونه باید کارهایی که لازم دارند را انجام بدهند. جالب است در این سایت درباره موضوع‌هایی مانند بدن‌سازی، جوش‌های بدن، کاهش چربی و فشار خون، بستن کروات، آبیاری درختان و نگه‌داری از گیاهان، پختن تخم‌مرغ و قهوه مطالبی آموزشی قابل دسترسی هستند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج