۵۹۴۲۲۵
۳ نظر
۵۰۰۵
۳ نظر
۵۰۰۵
پ

کشف مشروب با براده طلا در تهران

رئیس پلیس پایتخت از عملیات شبانه پلیس برای دستگیری اراذل‌واوباش در نقاط مختلف تهران خبر داد.

روزنامه شرق نوشت: رئیس پلیس پایتخت از عملیات شبانه پلیس برای دستگیری اراذل‌واوباش در نقاط مختلف تهران خبر داد.
سردار حسین رحیمی در حاشیه طرح دستگیری اراذل‌واوباش که صبح دیروز در مقر پلیس امنیت پایتخت برگزار شد، در جمع خبرنگاران گفت: پس از انجام حدود دو هفته کار اطلاعاتی از سوی مأموران پلیس امنیت در ٢٥ نقطه از تهران، شب یکشنبه عملیاتی را به مرحله اجرا در‌آورد که در پی آن ٢١٣ نفر از اراذل‌واوباش که اقدام به زورگیری، عربده‌کشی، مزاحمت برای نوامیس، نگهداری مواد، تخریب اموال عمومی و... کرده بودند، شناسایی و دستگیر شدند.
او درباره میانگین سنی افراد دستگیر‌شده نیز اظهار کرد: تعدادی از این افراد دارای سابقه دستگیری بوده و میانگین سنی‌شان بین ٢٥ تا ٣٠ سال است.
رئیس پلیس پایتخت با اشاره به تجهیزات و مواد کشف‌شده از این افراد اظهار کرد: یک دستگاه خودروی دودزا، دستگاه میخ‌ پرتاب‌کن، چندین سلاح جنگی، کمری و شکاری، چنین عدد ساطور، چندین قبضه قمه و سلاح سرد غیرمتعارف و... از این افراد کشف شده است.
رحیمی با بیان اینکه صدها بطری مشروبات الکلی نیز از متهمان کشف‌ و ضبط شده است، گفت: یک کارگاه تولید پایپ نیز که حدود ٥٠٠ مشتری ثابت داشت، در این عملیات شناسایی و منهدم شد. رئیس پلیس پایتخت با بیان اینکه نقاط آلوده از سوی پلیس امنیت پایتخت شناسایی شده است، گفت: پلیس حامی مردم است و از شهروندان می‌خواهیم که از طریق سامانه ١١٠ اطلاع‌رسانی کنند.
بسیاری از دستگیری‌های امروز نیز در پی گزارش‌های مردمی بوده است.
رحیمی با بیان اینکه با دستگاه قضا همراه هستیم، درباره اینکه چرا بعضی از دستگیر‌شدگان آزاد شده و به سطح جامعه برمی‌گردند، گفت: وظیفه پلیس جمع‌آوری مجرمان است و البته هماهنگی خوبی میان پلیس و دستگاه قضا وجود دارد.
رئیس پلیس پایتخت با تأکید بر اینکه برای متهمان دستگیر‌شده پرونده‌ای تشکیل خواهد شد، گفت: این افراد پس از تشکیل پرونده برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا خواهند شد. همچنین یکی از جالب‌ترین کشفیات به‌دست‌آمده از این اراذل‌واوباش شیشه‌های رنگارنگ مشروبات الکلی بود که در میان یکی از این شیشه‌ها، شیشه‌ای طلایی بود که به گفته تعدادی از دستگیر‌شدگان، حاوی یکی از گران‌ترین مشروبات الکلی بوده و در تولید آن از براده‌های طلا استفاده شده است. در این عملیات شبانه ١٠ دستگاه خودروی دودزا، انواع تجهیزات فرار از دست مأموران از‌جمله تجهیزات پرتاب میخ، تعداد زیادی سلاح جنگی، اسلحه شکاری، انواع سلاح سرد از‌جمله قمه، ساطور و شمشیر کشف شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مهدئ

      یعنی اگه بخوریم دنیارو طلایی میبینیم؟

    • حامد

      با تشکر از نیروی انتظامی عزیز بابت جمع آوری این مخلان امنیت و ارامش مردم

    • میلاد

      مشروب با براده های طلا!....

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج