جاباما
۵۹۴۲۳۲
۵ نظر
۵۰۰۷
۵ نظر
۵۰۰۷
پ

دستگیری مزاحم اینترنتی با اسلحه کمری در ولنجک

پسر ٣٠ساله‌ای که برای تسویه‌حساب با خانواده دختر موردعلاقه‌اش، برادر و داماد خانواده‌اش را تهدید به قتل کرده بود، دستگیر شد.

روزنامه شرق نوشت: پسر ٣٠ساله‌ای که برای تسویه‌حساب با خانواده دختر موردعلاقه‌اش، برادر و داماد خانواده‌اش را تهدید به قتل کرده بود، دستگیر شد. به گزارش خبرنگار ما، ساعت ٢٣:٣٠ شب یکشنبه از طریق تماس یکی از شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، به پلیس اطلاع داده شد فردی مسلح به سلاح کمری در منطقه ولنجک - خیابان ایثارگران شمالی مشاهده شده است که بلافاصله موضوع به کلانتری ۱۶۳ ولنجک اعلام و گشت کلانتری برای بررسی موضوع به محل اعزام شد. مأموران کلانتری ۱۶۳ ولنجک با حضور در خیابان ایثارگران شمالی اقدام به شناسایی یک دستگاه خودروی پژوپارس سفیدرنگ با سه نفر سرنشین کردند که سرنشین صندلی جلوی خودرو یک قبضه اسلحه کمری در اختیار داشت.
فرد مسلح داخل خودرو به محض مشاهده مأموران، به صورت پیاده اقدام به فرار کرده و تعقیب‌وگریز آغاز می‌شود.
در تعقیب‌وگریز، فرد مسلح اسلحه کمری خود را در چند مرحله به سمت مأموران می‌گیرد تا شاید مانع از تعقیب آنها شود. نهایتا در یک تعقیب‌وگریز و شلیک چندین تیر هوایی، فرد مسلح به ‌نام امیر ۳۰ساله از سوی مأموران دستگیر و در همان لحظه دستگیری یک قبضه اسلحه کمری آماده شلیک همراه با ۹ تیر جنگی و دو قبضه سلاح سرد از وی کشف می‌شود.
دو سرنشینِ دیگر پژوپارس که پس از دستگیری فرد مسلح داخل خودرو، از سوی مأموران به کلانتری منتقل شده بودند، در اظهارات اولیه عنوان کردند که قصد مذاکره با «امیر. پ» را داشته، اما او با سلاح گرم (اسلحه کمری) اقدام به گروگان‌گیری آنها و در ادامه تهدید به کشتنشان کرده است.
با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع «اقدام به گروگان‌گیری»، پرونده به‌همراه متهم در اختیار اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت. دو سرنشین خودروی پژوپارس سفیدرنگ با حضور در اداره یازدهم پلیس آگاهی عنوان کردند که دارای رابطه خویشاوندی با یکدیگر بوده و به قصد مذاکره با متهم به درِ منزل وی مراجعه کرده بودند که از سوی متهم و با سلاح گرم تهدید به قتل شدند.
یکی از شکات به‌عنوان شاکی اصلی پرونده در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: متهم چندی پیش و از طریق شبکه مجازی اقدام به ایجاد مزاحمت برای خواهرم کرده بود تا اینکه در شکایتی این شخص از سوی پلیس فتا شناسایی و دستگیر شد؛ در ادامه و با درخواست خانواده‌ متهم مبنی‌بر دادن رضایت و به شرط اینکه این شخص دیگر مزاحمتی برای خواهرمان ایجاد نکند، در آن پرونده رضایت دادیم، اما متأسفانه برخلاف وعده اولیه‌ متهم، مجددا وی مزاحمت‌هایش را این‌بار با تهدید از سر گرفت.
شاکی اصلی پرونده در ادامه اظهاراتش به کارآگاهان گفت: ساعت ٢١:٣٠ به‌همراه دامادمان به قصد صحبت با متهم به نزدیکی خانه‌‌شان در خیابان ایثارگران جنوبی رفته بودیم تا شاید با مذاکره او را راضی کنیم تا دست از مزاحمت‌ها و تهدیدهایش برای خواهرم بردارد؛ برای آنکه من بتوانم راحت‌تر با امیر صحبت کنم، دامادمان در صندلی عقب ماشین نشست، اما زمانی‌که امیر وارد ماشین شد، ناگهان اسلحه‌ای را به سمت ما دو نفر گرفت و ما را تهدید به کشتن کرد؛ امیر با قدرت‌نمایی و نشان‌دادن اسلحه در اظهاراتش عنوان کرد که خواهرم را باید به او تحویل دهیم و در غیراین‌صورت او ما را خواهد کشت؛ در همین زمان مأموران از راه رسیده و امیر با مشاهده آنها به‌سرعت از ماشین پیاده شد و اقدام به فرار کرد.
سرهنگ کارآگاه حمید مکرم، معاون مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اعلام این خبر گفت: متهم امروز با انجام تحقیقات اولیه برای صدور قرار قانونی و تعیین شعبه رسیدگی به دادسرای امور جنایی تهران اعزام شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      احتمالا مداح معروف نبوده؟؟؟

    • بدون نام

      هههه خواهرت رو به من تحویل بده یا میکشمت مگه خواهره کیف پولش که بهت تحویل بدن
      چه جالب واقعا گاهی فکر می کنم اینجا تکزاسه

    • بدون نام

      سی ساله بره زندان میشه عروس زندان فکر کردی امریکاست

    • مرضیه

      چقدر بی فکر .....

    • بدون نام

      اعدام سزای اوست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج