۵۹۴۳۵۳
۱ نظر
۵۰۰۸
۱ نظر
۵۰۰۸
پ

فراهانی: همه در تهران حق زندگی دارند

فراهانی افزود: مردم شریف تهران در ۲۹ اردیبهشت ماه همراه یکایک ایرانیان عزیز از همه اقوام،مذاهب و اقلیت ها برای ایران و برای تهران به پای صندوق های رأی آمدند و امیدوار به فردایی بهتر برای همه ایرانیان با انتخابی معنادار و عبرت آموز «تَکرار کردند»، تا ایران با چهره عقلانی اش و تهران با چهره انسانی اش حماسه آفرین شود.

خبرگزاری ایسنا: عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران ضمن توصیه به نجفی گفت: همه مردم در تهران حق زندگی دارند.

مجید فراهانی در نطق پیش از دستور خود در پنجمین جلسه شورای شهر تهران ری و تجریش افزود: مردم شریف تهران در ۲۹ اردیبهشت ماه همراه یکایک ایرانیان عزیز از همه اقوام،مذاهب و اقلیت ها برای ایران و برای تهران به پای صندوق های رأی آمدند و امیدوار به فردایی بهتر برای همه ایرانیان با انتخابی معنادار و عبرت آموز «تَکرار کردند»، تا ایران با چهره عقلانی اش و تهران با چهره انسانی اش حماسه آفرین شود.

وی گفت: معتقدم آنها که متاسفانه چندی پیش تهرانی ها را کوفی خواندند ، عظمت و تلاش های مردم تهران در به ثمر رسیدن انقلاب و حمایت از دستاوردهای آن را فراموش کردند و این جفای بزرگی به هویت تهران و شهروندان عزیزش بود.

فراهانی تهران را دارای ظرفیت‌های شناخته و ناشناخته بسیاری دانست و افزود: می‌توان به سرمایه‌های معنوی و مادی این شهر تکیه کرد و امیدوار بود به آینده ای روشن برای تهران. تهران شهری است متعلق به همه شهروندان تهرانی، از جنوب شهری و حاشیه نشین تا دست فروش و کودک کار، همه این شهروندان در تهران حق زندگی دارند و باید حقشان بر تهران و شهر توسط شورا و شهرداری ادا شود.
به عنوان منتخب مردم خود را نماینده و متعهد و پاسخگو به همه مردم تهران از کارتن خواب تا کارآفرین می دانم. معتقدم تهران فقط یک یا چند منطقه خاص نیست،قلمرو زندگی همه ماست از مسگرآباد تا فرحزاد که باید زیرساخت ها و امکانات شایسته زندگی در سرتاسر آن در دسترس باشد.

وی با بیان اینکه با پشتوانۀ مردم و رای اعتمادشان پا به میدان مسئولیت نهادیم، گفت: شما خواستار تغییر و بهبود زندگی و منزلت شهروندی در شهر هستید. شهروندانی که می‌خواهند بهتر زندگی کنند، شهر و شهرداری می‌خواهند که از فقر، فساد و تبعیض به‌دور باشند.
شهروندانی که می‌خواهند حرمت و منزلت داشته باشند، شهروندانی که خواهان عدالت و برابری اند و خواستار شفافیت، فساد ستیزی و قانون گرایی اند شهروندانی که می‌خواهند به آینده‌ این شهر برای زندگی فرزندانشان مطمئن و امیدوار باشند و خواستار شایسته سالاری و جایگزین شدن ضابطه بجای رابطه و ترجیح منافع ملی و شهری بجای منافع شخصی و جناحی اند خواسته‌های شما به‌حق است.
منتخبان شما خواهند کوشید بر اساس سوگندی که ادا نموده اند داشته‌ها و نداشته‌ها و عوامل مساعد و نامساعد پیش رو را با صراحت و صداقت با شما در میان بگذارند و برای گذر از تنگناها، از مشارکت و همفکری یکایک نخبگان،شورایاران مسئول و سازمان های مردم نهاد کمک بگیریم و با بهره گرفتن از رسانه ها حقِ دانستن و در جریان امور بودن شما شهروندان عزیز را به نحو مطلوب ادا کنیم.

فراهانی، کارگران و کارمندان زحمتکش شهرداری را مهم ترین و ارزشمند ترین سرمایه شهرداری دانست و گفت: در مسیر پاسخ به مطالبات مردم برای تهران به تَکرار شما عزیزان زحمتکش در همراهی با شهردار و اعضای شورا، امید داریم و معتقدم کارگران زحمتکش و کارمندان متعهد و متخصص در شالوده انسانی شهرداری فرصت تغییر در روند مدیریت شهر به شمار می آیند و خود را به پیگیری و نظارت بر شایسته سالاری،مبارزه با فساد ساختار یافته و بهبود معیشت شما متعهد می دانم .

وی در ادامه خطاب به شهردار تهران افزود: اگرچه تنگناها و مشکلات شهرداری، فراوان است اما افق‌های آینده روشن و امیدبخش است. من توانمندی شما را در تقویت پایگاه اجتماعی شهرداری و پایبندی به عهد و پیمانی که شما و ما با مردم بسته ایم می‌دانم.
لازمه این پایبندی، وفاداری ، راست‌گویی و امانت داری در برابر مردم است. ظرفیت ها و امکانات ، اموال و املاک شهرداری تنها بخشی از این امانت به شمار می آیند، امانت اصلی در تعیین و انتخاب مدیرانی شایسته، بدون کم ترین شائبه در فساد و متعهد به شایسته سالاری و مشارکت شهروندان است.

فراهانی افزود:به جناب دکتر نجفی؛ شهردار محترم تهران، توصیه نمی کنم، به عنوان عضو شورا و نماینده مردم، مطالبه به حق آنها را به شما متذکر می شوم و از شما مطالبه و بر حسن اجرای آن نظارت می‌کنم، شهروندان تهرانی انتظار تغییر در شهرداری دارند، این تغییر وابسته به تغییر نگرش و سیاست ها در اداره شهر و مدیران مجری سیاست هاست، مردم خواهان شایسته سالاری، توجه به بکارگیری زنان و جوانان در اداره امور و کاهش فاصله طبقاتی جنوب و شمال و توجه به عدالت و محرومیت زدایی از محلات محروم شهر هستند، توجه شما به این مطالبات گام نخست تغییر است و ضروری است به این انتظار مردم پاسخ مناسبی داده شود.

فراهانی کنشگران و فعالان سیاسی رابه همکاری برای «تَکرار» کار و پاسخ به مطالبات مردم دعوت کرد و گفت: مردم در انتخابات، شگفتی آفریدند. اکنون نوبت ماست که پیام این تحول و تغییر را بپذیر یم و در همه سطوح متعهد به عهدمان با مردم و احترام به آن باشیم.برخی در پیدا و پنهان شهرداری را باتلاق اصلاح طلبان خوانده اند،در پاسخ به این تحلیل ها می گویم بگذارید که فضا و فرصت خدمت برای تهران و آنها که دل در گرو این مردم دارند، فراهم شود.

این عضو شورای شهر تهران در انتها رسانه ها و فعالان رسانه ای را هترین فرصت برای ایجاد جریان آزاد اطلاعات و شفاف نمودن فضای تصمیم گیری خواند و ادامه داد: دست یاری به سوی یکایک رسانه های مسئول و متعهد به اطلاع رسانی برای حفظ حقوق شهر،شهروندان و شهرداری دراز می کنم و از ایشان می خواهم با نقد و بررسی اقدامات و فعالیت های شورا و شهرداری زمینه های قدم برداشتن در مسیر "تهران شهر زندگی" را برای من و همکاران ارجمندم فراهم کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مهدئ

      البته حق زندگی باآقازاده هاس ماکه جز کارکردن وقرض وبدهی هیچی دیگه اززندگی نفهمیدیم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج