جاباما
۵۹۴۵۷
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

شوخی شوخی موفقیت از آن شماست!

مردم دوست دارند با افرادی کار کنند که از آنها خوششان می آید. همه ما ساعات زیادی از زندگی مان را در محل کار سپری می کنیم و دوست نداریم در این ساعات به ما بد بگذرد. شوخ طبعی مثبت و خوب بهترین راه برای بدست آوردن دل دوستان و اثرگذاری بر افراد است. شوخی کنید ولی شوخی هایتان آزاردهنده نباشد تا به کسی بر نخورد.

شوخی شوخی موفقیت از آن شماست!





برترین ها:

شوخ طبعی و اخلاق خوش به ۱۰ دلیل زیر می توانید کلید موفقیت در کارها باشد:

مردم از کار کردن با شما لذت می برند.

مردم دوست دارند با افرادی کار کنند که از آنها خوششان می آید. همه ما ساعات زیادی از زندگی مان را در محل کار سپری می کنیم و دوست نداریم در این ساعات به ما بد بگذرد. شوخ طبعی مثبت و خوب بهترین راه برای بدست آوردن دل دوستان و اثرگذاری بر افراد است. شوخی کنید ولی شوخی هایتان آزاردهنده نباشد تا به کسی بر نخورد.

شوخی شوخی موفقیت از آن شماست!

شوخ طبعی یک استرس کش قوی است.

در واقع شوخ طبعی تغییری ادراکی در دیدگاه شما به موارد استرس زا ایجاد می کند و واکنش عاطفی و واکنش جسمی است که وقتی می خندید شما را آرام می کند.

تمدن زا است.

مزاح هم به کارمندان و هم به مدیران امکان نزدیکی بیشتر به هم را می دهد و باعث می شود بفهمیم که همه ما در واقع دنبال چیزهای یکسانی هستیم.

به دیگران آرامش و راحتی می دهد.

شوخی کردن راهی برای گذشتن از موانع تنش زا است. پژوهش ها ثابت می کنند که مزاح و شوخی در محل کار یک برطرف کننده عالی موانع است. افرادی که در پاسخ به تعارض ها می خندند از تفکر همگرا و فکر کردن به تنها یک راه حل به سوی تفکر واگرا و در نظر گرفتن چند راه حل می روند.

افرادی که شوخ طبع هستند خوش برخورد ترند.

هرچه خوش برخوردتر باشید، به خصوص در مقام یک لیدر، افراد دور و بر شما صداقت و آزادی بیشتری خواهند داشت. و هرچه افراد آزادتر و صادق تر باشند، تیم ها خلاق تر و موفق تر می شوند.

خلاقیت ایجاد می کند.

شوخ طبعی یکی از لازمه های کلیدی در تفکر خلاقانه است و به افراد کمک می کند که با ایده بازی کنند، نقد درونی خود را کاهش دهند و با دید جدیدی به مسائل بنگرند. شوخی و خلاقیت هر دو درباره نگریستن به چالش ها با دیدی جدید و ایجاد روابط جدیدی است که تابحال به آنها فکر نکرده بودید. شوخی محیطی پرثمر برای نوآوری فراهم می کند و افراد وقتی راحت باشند الهام بیشتری می یابند.

به اعتمادسازی کمک می کند.

با استفاده صحیح و مؤثر از شوخی و مزاح می توانید اعتمادسازی کنید، زیرا شوخی اغلب شخصیت واقعی افراد زیر نقاب حرفه ای شان را آشکار می کند. افرادی که حس شوخ طبعی مثبت و سالمی دارند محبوب تر هستند و قابل اعتماد شناخته می شوند. شوخ طبعی نشانه ای از هوش محسوب می شود و همه این ویژگی ها و اینکه شوخی یخ ها را می شکند و دیوارها را خراب می کند، می تواند به ایجاد روابط بهتر در محل کار کمک کند. به خصوص اینکه این روزها داشتن روابط زیاد به موفقیت کمک زیادی می کند.

شوخی شوخی موفقیت از آن شماست!

روحیه را بهتر می کند.

شوخی کردن روحیه را بالا می برد و گوشه گیری بازده کاری را کم می کند. کارمندان دوست دارند با کسانی که شوخ طبع هستند کار کنند. همه ما شوخی و خنده در محل کار را دوست داریم و دوست نداریم احساس خدمت اجباری کنیم.

شوخ طبعی شرکت شما را متمایز می کند.

مزاح و شوخی باعث می شود که شرکت شما متمایز باشد و فراتر از خدمات به مشتریانش برود و موجب پیگیری وفادانه عظیمی می شود. اگر دوست دارید از دیگران متمایز باشید، شوخی و مزاح همراه با خدمات تان را فراموش نکنید تا در کارتان مؤثرتر و موفق تر باشید.

بهره وری را افزایش می دهد.

شوخ طبعی فضایی سرزنده و شاد ایجاد می کند و تعامل ها و توفان مغزی ایده های نو را تشویق می کند و همه اینها به بهره وری بیشتر می انجامند. اگر با شوخی و خنده در محیطی شاد و جوانانه قرار داشته باشید، علاقه بیشتری به کارتان خواهید داشت. اخلاق کاری شما بهتر می شود و اشتیاق شما به دیگران نیز سرایت می کند. پس شوخ طبعی یک فاکتور برد-برد هم برای خودتان و هم برای کارفرمایتان است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج