۵۹۴۶۰۶
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

آموزش تفکیک پسماند در مهد کودک ها

به منظور تحقق اهداف مدنظر کمپین محیط زیستی آسمان آبی-زمین پاک شهرداری تهران، کودکان مهد کودک های غرب تهران درراستای ترویج و تعمیق فرهنگ حفظ محیط زیست به این کمپین دوستدار طبیعت پیوستند.

خبرگزاری مهر: محمد بیدشکی معاون خدمات شهری و محیط زیست این منطقه با بیان اینکه آموزش چگونگی تفکیک پسماند از مبدا همواره جزء اولویت های اصلی کمپین محیط زیستی آسمان آبی-زمین پاک شهراری تهران است، گفت: کارشناسان آمار و اطلاع رسانی اداره مدیریت پسماند این معاونت در راستای اجرای سیاست های ابلاغی از سوی سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران و درجهت فرهنگ سازی و ترغیب شهروندان به کاهش تولید پسماند و تفکیک پسماند خشک از مبدا و همچنین اجرای دقیق برنامه های مدنظر کمپین محیط زیستی آسمان آبی-زمین پاک؛ اقدام به اجرای گسترده برنامه های آموزشی مرتبط با مدیریت تفکیک از مبدا پسماند ویژه کودکان در مهد کودک های نواحی سه گانه سطح این منطقه کردند.

وی در ادامه تاکید کرد: با توجه به ضریب اثر گذاری بالای اینگونه آموزش های عملی و حضوری در سنین کودکی و نوجوانی، سعی بر آن بوده تا در بازه های زمانی معین و تا قبل از شروع مدارس، کلیه ی مهدهای کودک سطح منطقه از آموزش های لازم زیست محیطی درخصوص تفکیک پسماند از مبدا بهره مند شوند.

بیدشکی در خاتمه یادآور شد: این اقدامات در قالب طرح بهینه سازی تفکیک پسماند از مبدا با اقداماتی از قبیل؛ تبلیغات محیطی و آموزش گسترده، برگزاری جلسات متعدد با مسئولین بهداشتی و کارمندان مهد کودک ها، تحویل مخازن آبی مورد نیاز، افزایش روزهای جمع آوری هفتگی خودرهای ملودی و مراجعه به مهد کودک ها از نظر میزان مشارکت ارتقاء محسوس داشته و این روند در راستای بهبود عملکرد در بین لایه های مختلف اجتماعی به صورت گسترده و در قالب برنامه های مدون تا پایان سال ادامه خواهد داشت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بی نام

      اثرگذاره ولی 20 سال دیگه جواب میده و اگه مثل خیلی کارای دیگه که صرفا تبلیغیه نباشه که هست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج