۵۹۴۶۷۷
۵۰۱۲
۵۰۱۲
پ

فرانسه مجهز به پهپادهای مسلح می شود

وزیر دفاع فرانسه روز سه شنبه اعلام کرد کشورش به زودی به پهپادهای مسلح مجهز خواهد شد که علاوه بر قابلیت شناسایی، قابلیت جنگی نیز دارا باشند.

خبرگزاری ایرنا: وزیر دفاع فرانسه روز سه شنبه اعلام کرد کشورش به زودی به پهپادهای مسلح مجهز خواهد شد که علاوه بر قابلیت شناسایی، قابلیت جنگی نیز دارا باشند.

به گزارش خبرگزاری فرانسه از پاریس، 'فلوراس پارلی' گفت: بدین ترتیب می توان گفت که فرانسه به باشگاه دارندگان پهپادهای مسلح می پیوندد.

وزیر دفاع فرانسه که امروز در جمع نظامیان و نمایندگان پارلمان این کشور در دانشگاه تابستانی دفاعی در شهر تولون سخنرانی می کرد، گفت: « تصمیم گرفته ایم که فرایند تسلیح پهپادهای اطلاعاتی، شناسایی و نظارتی خود را آغاز کنیم. در میان مدت ، پهپاد آینده اروپا که ما با همکاری آلمان، ایتالیا و اسپانیا در حال مطالعه روی ساخت آن هستیم، علاوه بر قابلیت شناسایی، به سلاح نیز مجهز خواهند شد.

پارلی در ادامه افزود: بسیاری از افراد نگران پهپادهای مسلح هستند. باید به آنها یادآوری کنم که پهپادهای مسلح، ربات‌های مرگبار نیستند و براساس قوانین موجود درخصوص تسلیحات، مورد استفاده قرار می گیرند. تصمیم فرانسه مبنی بر در اختیار گرفتن پهپهادهای مسلح، بدون شک تغییری در قوانین استفاده از قدرت و حقوق مناقشات مسلحانه ایجاد نخواهد کرد. قوانین مربوط به استفاده از پهپادهای مسلح، همان قوانینی است که پیشتر اجرایی می شد.

وزیر دفاع فرانسه گفت: در مرحله نخست، این تصمیم شامل پهپادهای آمریکایی 'ریپر' می شود که چند سال پیش از آمریکا خریداری کردیم. این پهپادها به تسلیحات هدایت شونده دقیق مجهز خواهند شد.

هم اکنون فرانسه شش فروند پهپاد از نوع 'ریپر' در اختیار دارد که پنج فروند از آنها برای عملیات شناسایی افراط گراها در منطقه ساحل آفریقا در نیجر و یک فروند نیز در شهر کنیاک در جنوب غربی فرانسه مستقر است.

آمریکا و اسرائیل و پس از آنها انگلیس از پیشگامان عرصه ساخت پهپادهای مسلح هستند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج