۵۹۴۸۰۱
۳ نظر
۵۰۰۱
۳ نظر
۵۰۰۱
پ

الصالح: نتیجه قابل قبولی مقابل ایران کسب کردیم

مدافع تنومند تیم ملی سوریه پس از تساوی مقابل ایران و راه یابی به مرحله پلی آف مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه گفت:ما در این بازی توانستیم نتیجه قابل قبولی را کسب کنیم و در نهایت بازی را به تساوی کشانیم.

خبرگزاری فارس: تیم ملی فوتبال کشورمان شب گذشته در آخرین دیدار خود در مرحله نهایی انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه در ورزشگاه آزادی میزبان سوریه بود که این دیدار با نتیجه تساوی ۲ بر ۲ به پایان رسید. با این نتیجه تیم ملی کشورمان به همراه کره جنوبی به عنوان تیم اول و دوم به صورت مستقیم به جام جهانی راه پیدا کردند در مقابل سوریه موفق شد برای اولین بار در تاریخ به مرحله پلی آف راه پیدا کند و رقیب استرالیا شد.

در این احمد الصالح، مدافع تنومند سوریه پس از این بازی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس گفت: خدارو شکر. در ابتدا از تمام همبازی‌هایم چه آنهایی که داخل زمین بودند و چه بازیکنان روی نیمکت تقدیر و تشکر می‌کنم. ما در این بازی توانستیم نتیجه قابل قبولی را کسب کنیم و در نهایت بازی را به تساوی کشانیم.

وی افزود: ایران ابتدا جلو افتاد و ما بازی را به مساوی کشاندیم. دوباره ایران در این بازی جلو افتاد ولی ما در نهایت موفق شدیم در لحظه‌های پایانی بازی گل مساوی را بزنیم و به مرحله پلی آف راه پیدا کردیم. ما باید مستقیم به جام جهانی راه پیدا می‌کردیم ولی بازهم خدارو شکر می‌کنیم که به پلی آف راه پیدا کردیم. امیدواریم در بازی پیش رو خود چه برابر استرالیا یا عربستان بهترین عملکرد را داشته باشیم و بتوانیم مردم سوریه را خوشحال کنیم و آنها ما را در جام جهانی روسیه خواهند دید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      کسب کردید یا بهتون هدیه دادن?چرا هیچ صدایی از یکی از بازیکنای مادر نمیاد?چرا همه رفتن تو سوراخ موش.درد وبلای شجاعی بخوره تو سرتون.

    • علی رضا

      انشالله شکست میخورید ونمیوید جام جهانی تا مردمتو وخود شما خون گریه کنین تا ما ایرانیها دلمون کمی خنک بشه

    • علی رضا

      درودبرشجاعی باغیرت

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج