۵۹۵۲۲۴
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

فال روزانه ۱۳۹۶/۰۶/۱۶


فال روزانه 1396/06/16
فال روزانه پنج شنبه ۱۶ شهریور ۱۳۹۶

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که ۱۶ شهریور به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! شما فردی با انرژی، عملگرا، منظم، با برنامه و سخاوتمند هستید. خلاقیت بسیار زیادی که دارید و توانایی هایتان در انجام پروژه های تحقیقاتی به شما کمک خواهند کرد که با کمک هوش و ذکاوت سرشار خود موفقیت های زیادی را به دست بیاورید، اما باید مواظب باشید که با بی صبری و بی حوصلگی و دهن بینی که ناگهان به سراغتان می آید تمام زحمات خود را هدر ندهید. دوره ی با ثباتی از رشد و پیشرفت در زندگیتان آغاز شده است که اعتماد به نفس شما را افزایش داده و شور و شوق تازه ای را وارد زندگیتان خواهد کرد. معاملات و همچنین سرمایه گذاری های بلند مدت برایتان موفقیت آمیز خواهند بود. بحث های شخصی و همچنین درگیری های حقوقی که برای مدت ها درگیرتان کرده بودند بالاخره سر و سامان یافته و خیالتان را راحت خواهند کرد. از غریبه هایی که می خواهند خیلی زود و خیلی زیاد به شما نزدیک شوند فاصله بگیرید. اگر هم کسی قصد پول قرض گرفتن از شما را دارد تا جای ممکن از دادن پولتان به دیگران خودداری کنید و فقط به افرادی که به طور کامل مورد اعتمادتان هستند قرض بدهید. بهار برای شما فصل عاشقی خواهد بود.
فال روزانه 1396/06/16

زمان آن رسیده است که با شکستی که به تازگی با آن روبرو شده اید کنار بیایید. همه ی ما در زندگیمان شکست و مواجهه با مشکلات را تجربه کرده ایم. شکست خوردن و شروع مجدد بخشی از مسیر همه ی ما در راه رسیدن به اهدافمان هستند. حتی موفق ترین افراد هم با این معضل مواجه هستند و شما تنها کسی نیستید که با این مشکل مواجه است. ممکن است امروز موقعیت ناخوشایندی برای شما به وجود بیاید. اولین واکنش شما مخفی کردن مشکل به وجود آمده از نزدیکان و عزیزانتان به منظور حفظ آرامش آنها خواهد بود. شما نمی توانید همیشه همه را در برابر همه چیز مورد حفاظت قرار دهید، گاهی لازم است آنها خودشان با مشکلاتی که به وجود می آیند مواجه شوند.

فال روزانه 1396/06/16
خودتان را گول نزنید و واقعیت را همان طوری که هست ببینید، نه آن طوری که دلتان می خواهد باشد. این کار می تواند ضررهای جبران ناپذیری برای شما به همراه داشته باشد. شما نمی توانید برای همیشه در عالم رویا زندگی کنید و دیر یا زود مجبور خواهید شد با حقیقت روبرو شوید. ذهن شما سرشار از ایده ها و افکار مختلف است و تصاویر با سرعت تمام دارند از جلوی چشمتان رد می شوند. اگر کاری نکنید این وضعیت شما را هیجان زده و استرسی خواهد کرد. ایده هایی که به نظرتان جالب می آیند را یادداشت کرده و بلافاصله به سراغ کارهایی بروید که باعث آرامش شما خواهند شد. کمی پیاده روی یا ورزش کنید تا انرژی و هیجان درونیتان تخلیه و ذهنتان کمی آرام شود.

فال روزانه 1396/06/16

امروز صبح که از خواب بیدار می شوید انرژی بسیار زیادی در وجود خود احساس می کنید. اما زیاد روی این احساس خود حساب باز نکنید، چون به احتمال زیاد خیلی زود احساس خستگی به سراغتان خواهد آمد، پس باری بیش از حد توانتان به عهده نگیرید. البته که دوستان و همکارانتان می توانند به شما کمک کنند، اما بیش از هرکس دیگری روی خودتان حساب کنید. امروز شما نگران حال کسی که دوست دارید و یا یکی از دوستان نزدیکتان هستید، او خیلی افسرده و غمگین به نظر می رسد و شما احساس می کنید که هیچ کاری برای بهتر کردن حال او از دستتان بر نمی آید. به همین دلیل هم ترجیح می دهید از او فاصله بگیرید. اما الان دقیقا همان زمانی است که باید در کنار او باشید.

فال روزانه 1396/06/16

امروز به سلامت جسمانی خود توجه و رسیدگی بیشتری بکنید. اگر احساس خستگی و ضعف جسمانی دارید به خودتان فشار نیاورید. تا جایی که برایتان امکان دارد سعی کنید هیچ کاری که شامل فعالیت های فیزیکی بشود انجام ندهید و به بدنتان استراحت کافی بدهید. اگر به وضعیت جسمانی خود رسیدگی نکنید ممکن است تا آخر روز احساس بیماری کنید. یکی از اعضای خانواده تان افسرده و ناراحت به نظر می رسد و علاقه ای هم به صحبت کردن در مورد موضوعی که باعث ناراحتی او شده است نشان نمی دهد. این حالت او دارد روی همه تأثیر می گذارد و حتی حال شما را هم بهم می ریزد. این موضوع را به او بگویید و از او بخواهید مشکلش را با شما در میان بگذارد.

فال روزانه 1396/06/16

امروز اتفاقی غیر عادی شما را به خود جذب خواهد کرد، مخصوصا اگر زندگی این رزها به نظرتان تکراری و خسته کننده شده باشد. اگر درگیر شدن در این ماجرا خطر یا ضرری برای شما ندارد هیچ اشکالی ندارد که از این طریق کمی هیجان وارد زندگیتان بکنید. البته شروع یک ورزش جدید یا رفتن به جایی که تا به حال نرفته اید روش خیلی سالم تری برای به دست آوردن این هیجان می تواند باشد. اگر در طول روز تماس هایی با شما گرفته می شود که احساس می کنید آرامش آخر هفته شما را بهم خواهند زد تا جای ممکن تلفن را جواب ندهید! اگر کار خیلی واجبی باشد حتما از طریق پیام شما را در جریان آن خواهند گذاشت!

فال روزانه 1396/06/16

امروز فرصت خیلی خوبی است برای این که اهداف جدیدی را برای خودتان مشخص کرده و یا اهداف فعلی خودتان را مورد بازبینی قرار دهید. اگر هنوز لیستی از کارهایی که می خواهید انجام دهید ندارید دیگر وقت آن رسیده است که این فهرست را آماده کنید. به تمام خواسته ها و اهداف خود فکر کنید و به افکارتان اجازه بدهید که آزادانه حرکت کنند. سپس اولویت بندی کنید و مراحل رسیدن به این اهداف را برای خود مشخص کنید و زمانی تقریبی را برای آنها در نظر بگیرید. امروز اخبار و شایعات بی اساسی به گوش شما و خانواده تان رسیده و باعث ایجاد نگرانی های بی مورد خواهند شد. اگر می خواهید روز خودتان را خراب نکنید بهتر است از باور کردن هر غیبتی که به گوشتان می رسد خودداری کنید.

فال روزانه 1396/06/16

امروز سعی کنید در دسترس دوستانی که به یک گوش شنوا و یا به شانه ای برای گریه کردن نیاز دارند باشید. حتی اگر کمی خسته و بی حوصله هستید یا کارهای زیادی برای انجام دادن دارید آنها را از خودتان نرانید. شاید شما تنها کسی باشید که می تواند به او کمک کند. گوش کردن به حرف هایش انرژی زیادی از شما نخواهد گرفت و به احتمال زیاد کاری بیشتر از این لازم نیست انجام بدهید. در حال حاضر بهتر است برای هیچ گونه سفری برنامه ریزی نکنید و برای چند روز هم که شده دست نگه دارید. زیرا به احتمال زیاد با تأخیرها و مشکلات کوچک و بزرگ زیادی مواجه خواهید شد که خاطرات خوبی برای شما به یادگار نخواهند گذاشت.

فال روزانه 1396/06/16

اگر احساس خستگی می کنید کمی بیشتر به خودتان رسیدگی کنید. هیچ اشکالی ندارد اگر امروز برنامه ی کاریتان را سبک تر کرده و یا اصلا به طور کلی کار را تعطیل کرده و به خودتان استراحت مطلق بدهید. این کار خیلی بیشتر از آنچه انتظارش را دارید به شما آرامش خواهد داد و خستگیتان را در خواهد کرد. اگر کارهای زیادی برای انجام دادن دارید سعی کنید کارهایی را در اولویت قرار دهید که به فعالیت بدنی زیادی نیاز ندارند و حواستان باشد که بدنتان کی به شما هشدار می دهد و ابراز خستگی می کند. امروز زیاد ذهنتان را درگیر مسائل کاری نکنید و به خودتان سخت نگیرید؛ سعی کنید هر چه زودتر تعطیلات آخر هفته تان را شروع کنید.
فال روزانه 1396/06/16
اگر امروز کمی عصبی هستید و فشار زیادی روی خودتان احساس می کنید صدای اهنگتان را زیاد کنید و با صدای بلند، با صدای خیلی بلند، با آن همراهی کنید. این کار باعث خواهد شد که میزان خیلی زیادی از احساسات سرکوب شده ی درونتان و خشم و فشار عصبیتان را تخلیه کنید. امروز از طرف شخصی که چنان قبولش دارید که هر چه بگوید چشم بسته قبول می کنید اطلاعات اشتباهی در رابطه با مسائل مالی در اختیارتان قرار خواهد گرفت. این شخص ممکن است یک بانکی، متخصص مسائل اقتصادی و یا مشاور مالی یا حتی یکی از دوستان و آشنایانتان باشد؛ زیاد فرقی نمی کند، آنچه اهمیت دارد این است که آن چه می شنوید را بدون فکر کردن و تحقیق و بررسی کافی نپذیرید.

فال روزانه 1396/06/16

اگر امروز صبح که از خواب بیدار می شوید کمی احساس تنبلی و بی حوصلگی می کنید یک آهنگ خیلی شاد بگذارید تا انرژی بگیرید و سر حال بیایید. در حالی که دارید کارهایتان را انجام می دهید با آهنگی که گوش می کنید هم خوانی کنید تا کارهایتان خیلی سریعتر از آن چیزی که انتظار دارید پیش بروند. یکی از افرادی که به شما خیلی هم نزدیک است امروز ممکن است در رفتار و حرف های خود زیاد صداقت نداشته باشد. در واقع این فرد به منظور حفاظت از شما و اهمیتی که برایتان قائل است دارد حقیقتی را از شما مخفی می کند و از گفتن حقیقت طفره می رود. اگر به نظرتان می رسد که یک جای کار ایراد دارد پیش از پذیرفتن آنچه که می شنوید کمی دست نگه دارید.

فال روزانه 1396/06/16

تلاش کنید و بعد از آن باز هم تلاش کنید. شکست خوردن می تواند بدترین احساس دنیا باشد، اما اجازه ندهید ترس از شکست و یا احساس شرم و سرخوردگی جلویتان را بگیرند. بیشتر مواقع برای دست یابی به موفقیت باید بیش از یک بار تلاش کنید، مخصوصا وقت هایی که هدف مهمی را دنبال می کنید. پس این قدر راحت تسلیم نشوید. امروز هر چقدر که دلتان خواست بخوابید و صبحانه و ناهارتان را یکی کنید. بعد از ظهر که سرحال شدید با دوستان و عزیزانتان به گردش و تفریح بروید. البته در نظر داشته باشید کارهای خیلی هیجان انگیزی در برنامه تان قرار ندهید و آرامش امروزتان را بهم نزنید.
فال روزانه 1396/06/16

امروز حتما صحبت کردن با یکی از دوستان خوبتان در مورد مشکلاتی که در حال حاضر دارید را در برنامه ی خود قرار دهید. اجازه ندهید غرور جلویتان را بگیرد و خودتان را از حمایت و کمکی که می توانید به دست بیاورید محروم نکنید. اگر اشتباهی کرده اید و یا می ترسید که خطایی از شما سر زده باشد خودتان را با عذاب وجدان آزار ندهید. با شخصی که مورد اعتمادتان است در این مورد صحبت کنید تا خیالتان راحت شود. احساس می کنید یکی از دوستان نزدیکتان و یا حتی عشقتان از شما فاصله گرفته است و این موضوع باعث نگرانی و سردرگمی شما شده و دارید با خودتان فکر می کنید نکند او دیگر به ادامه رابطه خود با شما علاقه ای ندارد. اجازه ندهید که این احساس عدم امنیت عاطفی به شما غلبه کنید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • شیدا

      باصدای بلـــنداهنگ بخونمچکه حنجرم پاره میشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج