۵۹۵۲۹۲
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

بیشترین آسیب ویروس فیفا برای بارسلونا

در طول تعطیلات بین‌المللی بازیکنان بارسلونا برای تیم‌های ملی کشورشان حدود ۲ هزار و ۲۰۰ دقیقه بازی کردند.

آی اسپورت: در طول تعطیلات بین‌المللی بازیکنان بارسلونا برای تیم‌های ملی کشورشان حدود ۲ هزار و ۲۰۰ دقیقه بازی کردند. بازیکنانی که معمولا بیش از بقیه توسط ارنستو والورده در ترکیب بارسلونا استفاده می‎شدند هم جزو آن‌ها بودند و در بازی‌های انتخابی جام جهانی برای تیم‌های ملی کشورشان بازی کردند. حالا سرمربی تازه‌وارد باید با مشکل خستگی بازیکنانش و ویروس فیفا کنار بیاید.

ستاره تیم او، لیونل مسی، در هر دو بازی تیم ملی آرژانتین مقابل اوروگوئه و ونزوئلا ۹۰ دقیقه بازی کرد و هم‌تیمی‌اش لوئیس سوارس، در بازی مقابل تیم ملی کشور مسی ۸۳ دقیقه حضور داشت و وقتی هم مقابل پاراگوئه قرار گرفتند ۹۰ دقیقه کامل برای تیمش بازی کرد.

ساموئل اومتیتی که یکی از مهم‌‎ترین بازیکنان خط دفاع بارسلونا شده، در هر دو بازی فرانسه مقابل هلند و لوکزامبورگ به طور کامل بازی کرد و مارک تراشتگن، دروازه‎بان این تیم که در تیم ملی آلمان بازی می‌کند هم در دیدارهایی که ژرمن‌ها توانستند جمهوری چک و نروژ را شکست دهند، به طور کامل درون دروازه ایستاد.
از بازیکنان اسپانیایی این تیم اما جرار پیکه و سرخیو بوسکتس در هر دو بازی مقابل ایتالیا و لیختنشتاین به طور کامل حضور داشتند و آندرس اینیستا هم تنها 18 دقیقه کم داشت تا در هر دو بازی به طور کامل حضور پیدا کرده باشد. ایوان راکیتیچ هم در دیدار کرواسی مقابل کوزوو بعد از 55 دقیقه بازی تعویض شد.بارسلونا در دیدار بعد باید دربی کاتالونیا را مقابل اسپانیول برگزار کند، تیمی که 8 سال است نتوانسته در نیوکمپ گلی بزند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج