۵۹۵۳۵
۳ نظر
۵۰۰۷
۳ نظر
۵۰۰۷
پ

همه چیزی به ضرر پرسپولیس است

اعتراض رویانیان به برنامه ریزی سازمان لیگ

رویانیان گفت: چیدمان بازی‌های فصل جدید لیگ برتر به سود برخی تیم‌های خاص و به ضرر پرسپولیس است. فصل گذشته هم چنین موضوعی وجود داشت و ما اعتراض کردیم اما ترتیب اثری داده نشد و امسال هم همان اشکالات در برنامه لیگ وجود دارد.

خبرگزاری ایسنا: محمد رویانیان می‌گوید نحوه برنامه‌ریزی بازی‌های فصل جدید لیگ برتر به ضرر پرسپولیس است.مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با اشاره به اعلام برنامه کامل نیم‌فصل اول لیگ برتر اظهار کرد: متاسفانه همچون سال‌های گذشته نحوه‌ی چیدمان بازی‌های لیگ به ضرر پرسپولیس و به نفع برخی رنگ‌هاست. اتفاقی که سال گذشته هم افتاد و ما به آن اعتراض کردیم اما مثل این‌که این موضوع باز هم در حال رخ دادن است.

وی ادامه داد: من از تاج ممنونم که از زمانی که به سازمان لیگ آمده اتفاقات بزرگی را رقم زده و تحولات خوبی را ایجاد کرده است. از جمله این‌که جشن قهرمانی حذفی و لیگ به شکلی آبرومند برگزار شد و هم‌چنین مراسم برترین‌های لیگ با هماهنگی خوبی برگزار شد و تلویزیون هم آن را پخش کرد و خیلی اتفاقات دیگر که در این مدت کوتاه در سازمان لیگ انجام شده است. اما انتظار من این است که مسوولان سازمان لیگ تمام تلاش خودشان را برای برقراری عدالت میان تمام تیم‌ها انجام دهند.

رویانیان گفت: چیدمان بازی‌های فصل جدید لیگ برتر به سود برخی تیم‌های خاص و به ضرر پرسپولیس است. فصل گذشته هم چنین موضوعی وجود داشت و ما اعتراض کردیم اما ترتیب اثری داده نشد و امسال هم همان اشکالات در برنامه لیگ وجود دارد. این‌که یک فرد به یک رنگ علاقه داشته باشد چیز بدی نیست اما اگر این موضوع در تصمیم‌گیری‌ها دخالت داده شود قابل قبول نیست. ما اعتراض مکتوب خودمان را بابت این برنامه‌ریزی به سازمان لیگ اعلام می‌کنیم.

رویانیان ادامه داد: دو فصل پیش هم داربی جام حذفی را به ناگهان جلو انداختند و پرسپولیس در حالی که بسیاری از بازیکنان خود را در اختیار نداشت در این بازی به میدان رفت. فصل گذشته هم در چیدمان بازی‌های پرسپولیس مسائلی وجود داشت که ما به این موضوع اعتراض کردیم. این مساله برای من عجیب است. من به عنوان مدیرعامل پرسپولیس که مسوولیت تیمی با میلیون‌ها هوادار را دارد نمی‌توانم در برابر این مسائل سکوت کنم. اگر در برنامه لیگ دقت کنید متوجه می‌شوید که چه مواردی به ضرر پرسپولیس است. من از تاج می‌خواهم که عدالت را در این رابطه برقرار کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      تاج استقلالیه.مگه ندیدی حق فرکی رو خورد و قلعه نویی رو بهترین مربی کرد

    • همراه آبی

      سردارلنگی حرص نخور.تا2روز دیگه کامبوزیا می آد(هههههههه خخخخخخخخ)

    • همراه آبی

      کاربر بی خبرازهمه جا.تاج تاچندروز پیشا عضوهیئت مدیره لنگیا بود.واسه همین حق رحمتی هم خورده شد.البته بهت حق میدم نسبت به ژنرال عقده ای باشی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج