۵۹۵۳۵۵
۱ نظر
۵۰۱۰
۱ نظر
۵۰۱۰
پ

کارمندان برای تغییر سریع ساختار هما آماده باشند‌

سرپرست هما با بیان اینکه انتظار دارم همکاران در راستای تحقق دستورالعمل ۶ گانه وزیر راه برای احیای ‌هما‌ تلاش کنند، گفت: امسال به دلیل انصراف ایرلاین سعودی، تعداد ۲۶ هزار نفر به سهمیه هما افزوده شد که در دوران کاری ایران‌ایر کم سابقه بود.

خبرگزاری فارس: فرزانه شرفبافی با اشاره به ورود ۲ فروند هواپیمای ATR در مهرماه به کشور، بیان کرد: با ورود هواپیماهای جدید باید در راستای خودسازی و تقویت ‌هما حرکت کنیم؛ اطمینان دارم در هما بسترهای دانشی و زیرساختی لازم برای ارتقا وجود دارد و باید بتوانیم از این ناوگان جدید درست استفاده کنیم.

وی ادامه داد: ‌بازگشت هما به شرایط قبل در داخل و منطقه نیازمند حمایت، صلابت، همدلی، صمیمت و اتفاق نظر است؛ حداقل تاخیرات، حداکثر پرواز و ارایه خدمات باکیفیت از جمله ماموریت‌ها در این زمینه است.

سرپرست هما با اشاره به ماموریت ۶ گانه در حکم انتصاب خود، گفت: من اطمینان دارم کارمندان هما ‌برای تغییر سریع ساختار این ایرلاین آماده هستند، انتظار دارم همکاران در راستای تحقق دستورالعمل ۶ گانه وزیر ‌ راه و شهرسازی برای احیای ‌هما‌ تلاش کنند البته تعدادی از دستورات در ذات ساختار هما وجود دارد.

وی افزود: حفظ ایمنی و امنیت پروازها، همچنان در اولویت اول و خر عالیت ‌هما قرار دارد، این اولویت‌ها در سایه داشتن پرسنل بسیار هوشمند، دانا و با ذکاوت تاکنون تحقق یافته و این شرکت توانسته است تا به امروز پروازهای ایمن انجام دهد‌.

به نقل از پایگاه خبری وزارت راه، سرپرست هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران بر لزوم تأمین رضایت‌مندی مشتریان هما تأکید کرد و گفت‌: در این خصوص باید تلاش بیشتری داشته باشیم، خرید هواپیماهای ATR و خدمت رسانی به مردم ایران در نقاط مختلف کشور دراین راستا بوده است؛ وظیفه ما به عنوان ایرلاین ملی و حامل پرچم خدمت‌‌ به همه ایرانیان است، حس خدمت‌ فرصتی است که خداوند به ما اعطا کرده است.

سرپرست هما با اشاره به‌ عملیات حج و ارایه خدمت در این زمینه، گفت: در عملیات حج سال جاری از تعداد ۸۶ هزار زائر حج تمتع، انتقال ۴۳ هزار نفر به هما واگذار شد، به دلیل انصراف شرکت هواپیمایی سعودی، تعداد ۲۶ هزار نفر به سهمیه افزوده شد، این در دوران کاری کم سابقه بوده که انتقال بیش از ۵۰ درصد زائران به هما واگذار شده باشد.

شرفبافی با اشاره به همکاری سایر شرکت‌های هواپیمایی داخلی در انتقال زائران، گفت: نکته در خور توجه در انجام پروازهای حج تمتع سال جاری، همکاری سایر شرکت‌های هواپیمایی داخلی بود که قابل تقدیر است؛ ‌در سایه این همکاری، پروازها آبرومندانه و با عزت انجام شد البته انجام برنامه‌ریزی برای انتقال تعداد سهمیه مازاد به اتکا نیروی متعهد بود که قابل ستایش است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ارزوهای شیرینی دارید .......

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج