۵۹۵۴۶۴
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

«سه‌ی ناتمام» به نمایش درمی‌آید

گروه هنری «سه‌ی ناتمام» نمایشگاه آثار خود را برگزار می‌کند.

خبرگزاری ایسنا: گروه هنری «سه‌ی ناتمام» نمایشگاه آثار خود را برگزار می‌کند.
«سه‌ی ناتمام» به نمایش درمی‌آید

علی انصاری هنرمند نقاش و عضور این گروه در این‌باره به ایسنا گفت: من، بصیرا بلبلی و الهام شیروی اعضای گروه «سه‌ی ناتمام» را تشکیل می‌دهیم که قرار است اولین نمایشگاه گروهی خود را برگزار کنیم. البته هرکدام از ما پیش از این نمایشگاه‌های انفرادی داشته‌ایم.
«سه‌ی ناتمام» به نمایش درمی‌آید

او ادامه داد: این نمایشگاه ۱۷ شهریور در گالری «مهروا» افتتاح می‌شود که تم آن طراحی است. البته یک مقدار رنگ در آثار به چشم می‌خورد اما به طراحی نزدیک‌تر است. ما زمانی که برای بازدید از نمایشگاه‌های مختلف می‌رفتیم متوجه شدیم آثار طراحی کمتر به نمایش درمی‌آید و رنگ حضور فعالی دارد.
«سه‌ی ناتمام» به نمایش درمی‌آید

انصاری گفت: موضوع آثار این نمایشگاه آزاد است و هرکدام از اعضای گروه ۷ اثر را برای نمایش در آن ارائه کرده‌اند.
«سه‌ی ناتمام» به نمایش درمی‌آید

الهام شیروی دیگر عضو این گروه نیز در توضیح این نمایشگاه نوشته است:

« "دیگر مهارتی که هنرمندان را از انسان های معمول متمایز سازد مدنظر نیست، بلکه بیشتر اراده ی به پایان بردن یک اندیشه تا نتایج غایی آن مطرح است."

آنچه در جمله بالا از کاترین میه آمد، آغازگر نگاه هنرمندانی است که به " ناتمامی" خود و روزگارشان باور دارند. " ناتمامی" نه از آن منظر که تاریخ ایده ها تمام نشدنی است؛ بیشتر همگام شدن با این جمله دانتور که " گرچه رویدادها همچنان رخ می دهند، تاریخ به انتهای خط رسیده است."

گروه " سه ی ناتمام"، همچنان بر ناتمام ماندن آنچه در گسترهی زیست جغرافیایی و فرهنگی‌اش رخ می‌دهد، اصرار دارد. آنچه در این سرزمین هویت فردی و جمعی‌اش را ساخته و همچنان در حال ساختن است. و آن ، " تاریخ" تمام شده‌ای است که رویدادهایش ناتمام مانده‌اند و حول محوری همیشگی،تکرار می‌شوند.
چیزی که امروز تصویر می‌شود، محصول دوران معاصر اجتماعی است که از یک منظر، دوران بی‌نظمی اطلاعاتی و وضعیت آنتروپی زیباشناختی تمام و کمال است اما به همان اندازه به قول جولیان استلا براس "دوران آزادی تمام و کمال هم می‌باشد.
هنرمندان رها شده از زیر بار تاریخ که می‌توانند هرطور که دلشان بخواهد، برای هر هدفی که دلشان بخواهد، و یا اصلا بدون هیچ هدفی، اثرآفرینی کنند. دستاوردی آرمانشهرانه!" به آرمانشهر ناتمام ما خوش آمدید.»

نمایشگاه «سه‌ی ناتمام» ۱۷ تا ۲۷ شهریور در گالری «مهروا» به نشانی خیابان کریم خان زند، خیابان شهید عضدی ( آبان جنوبی)، شماره ۳۸ برای بازدید علاقه‌مندان برقرار است. گالری پنج‌شنبه‌ها و ایام سوگواری تعطیل است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج