جاباما
۵۹۵۴۶۸
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

تشخیص سرطان سینه از راه دور عملی شد

GE Healthcare نوعی سیستم ماموگرافی جدید و راهکاری مبتکرانه برای تشخیص سرطان سینه است که به وسیله کنترل از راه دور این امکان را فراهم می کند تا بیماران خودشان نسبت به آزمایش غربالگری اقدام کنند.

وب سایت کلیک: GE Healthcare نوعی سیستم ماموگرافی جدید و راهکاری مبتکرانه برای تشخیص سرطان سینه است که به وسیله کنترل از راه دور این امکان را فراهم می کند تا بیماران خودشان نسبت به آزمایش غربالگری اقدام کنند.
تشخیص سرطان سینه از راه دور عملی شد

به نقل از وبسایت انگجت، این سیستم جدید به افراد اجازه می دهد که خودشان توده های احتمالی و بافت های دردناک را اسکن کنند. این طرح به خصوص برای افرادی که از ماموگرام اجتناب می کنند کاربرد دارد و می تواند برای تشخیص سرطان سینه در مراحل اولیه بسیار موثر باشد.

آگنس برزنسی، مدیر عامل شرکت GE Healthcare Women's Health در یک نشست خبری گفت: ماموگرافی می تواند ناراحت کننده یا حتی دردناک باشد. این سیستم GE Healthcare نام دارد و توسط یک تیم تحقیقاتی برای زنان طراحی شده است و به بیمار کمک می کند تا با درد کمتر این آزمایش را انجام دهد.

وی درباره این سیستم تشخیص سرطان سینه از راه دور گفت: «بهبود تجربه بیمار و افزایش غربالگری سرطان پستان از مزیت های این روش است که می تواند زندگی های بسیاری را نجات دهد».

پیشرفت های تکنولوژی باعث کاهش نیاز به جراحی سرطان سینه شده و این بسیار عالی است، اما پروسه ماموگرافی و کنترل این بیماری همچنان آزار دهنده است. این فناوری اکنون به زنان کمک می کند تا در خانه و به راحتی این آزمایش را انجام دهند.

یک نظرسنجی نشان داد که یک سوم از جمعیت ایالات متحده آمریکا واجد شرایط برای غربالگری سرطان پستان هستند و اکنون می توان از راه دور اینکار را انجام دهند.

بیمارانی که از دستگاه کنترل از راه دور برای انجام ماموگرافی استفاده کرده‌اند، گفتند که این آزمایش راحت تر و کاملا آرامش‌بخش است.

دکتر کتی شیلینگ، مدیر بیمارستان Boca Raton و کریستین ای لین رادیولوژیست دو نفری هستند که این دستگاه از راه دور جدید را بررسی کرده اند. آنها می گویند: «هر رادیولوژیست پستان می داند که وقتی بیماران آرام باشند، ما قادر به دریافت تصاویر بهتری هستیم و تصاویر بهتر به یک تشخیص مطمئن تر منجر می شود».
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج