جاباما
۵۹۵۷۲۸
۲ نظر
۵۰۰۴
۲ نظر
۵۰۰۴
پ

انتقاد امام‌ جمعه گرگان از خودروی بی‌کیفیت داخلی

نماینده ولی فقیه در استان گلستان و از تولیدات بی کیفیت کشور انتقاد کرد و گفت: دائم از استاندارد می گویند ولی همین خودروهای ما آبروی ما را برده است.

پایگاه اطلاع رسانی حضرت آیت الله سید کاظم نورمفیدی: آیت الله سید کاظم نورمفیدی؛ نماینده ولی فقیه در استان گلستان و امام جمعه گرگان در دیدار مدیرکل استاندارد گلستان با ایشان اظهار کرد: استاندارد یک واژه وارداتی و سوغات غرب نیست و این نکته ای است که سال ها درباره آن تذکر می دهم.
وی با تاکید بر این که استاندارد برای ما سوغات غرب نیست، افزود: در معارف دینی و سیره و روش زندگی پیامبر بزرگ اسلام (ص) به بهترین شکل مساله استاندارد دیده می شود.
امام جمعه گرگان افزود: به جای استاندارد که تعبیر وارداتی است، تعبیر اِتقان و اِحکام داریم. این عبارات یعنی هر چیزی که درست می کنیم یا هر خدماتی که ارائه می دهیم مُحکم، مُتقن و با کیفیت باشد.
وی ادامه داد: پیامبر (ص) فرزندی به نام ابراهیم داشت که درگذشت. هنگام دفن سنگی که گذاشتند خلل و فرج داشت، پیامبر (ص) گلایه کرد که چرا سنگ درست نیست.
آیت الله نورمفیدی تاکید کرد: انسان هر کاری که انجام می دهد، حتی قبر سازی، باید با معیاری خاص سازگار باشد.
وی با طرح این سوال که آیا استاندارد امری ثابت است یا جاری؟ گفت: علم و آگاهی بشر پیشرفت می کند و هر کاری که انسان انجام می دهد ممکن است بعدا متوجه عیب آن شود لذا استانداردها هم تغییر می کند.
نماینده ولی فقیه در استان گلستان با بیان این که فقط خداست که کار بی عیب انجام می دهد، افزود: میلیاردها سال از شکل گیری و آفرینش کُرات گذشته ولی با هم تصادف نکرده اند و اگر درباره همین یک نکته فکر کنیم آدم خوبی می شویم.
وی یادآور شد: قرآن می گوید صاحبان اندیشه کسانی هستند که درباره خِلقت آسمان‌ها و زمین اندیشه می کنند.
آیت الله نورمفیدی با بیان این که کارهای ما نقص دارد، افزود: باید بدانیم کارهای ما ممکن است ایراد داشته باشد لذا نباید هیچ گاه خود را فارغ از عیب و نقص بدانیم.
وی در ادامه از تولیدات بی کیفیت کشور انتقاد کرد و گفت: دائم از استاندارد می گویند ولی همین خودروهای ما آبروی ما را برده است.
نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: استاندارد مسئولیت دارد و باید در جاهایی خطر را بخرد تا شاهد پیشرفت کشور باشیم و اگر بنا باشد تشریفاتی عمل کنید مشکلات حل نمی شود.
وی سپس به ورود بدون نظارت کالاهای بی کیفیت چینی هم اشاره کرد و گفت: این همه جنس های بی کیفیت بخصوص چینی که در بازار است آیا همه استاندارد است؟ باید جلوی جنس های بی کیفیت را گرفت و اعتراض کرد تا آن ها هم متوجه شوند که نباید جنس های بی کیفیت بفرستند.

آیت الله نورمفیدی در پایان خاطرنشان کرد: حتی روحانیت هم استاندارد دارد و در هر محیط و منطقه ای که وارد می شود باید دارای استانداردهای آن محیط باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • میلاد گرگان

      سلام دورود برتو باد حاجی واقع حرف دل ما گرگانی هارو زدی

    • بدون نام

      لامبورگینی خوبه؟؟؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج