۵۹۵۷۴۶
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

پیروزی آزادکاران ایران در نخستین گام

دور مقدماتی رقابتهای کشتی آزاد قهرمانی نوجوانان جهان از ظهر امروز جمعه به وقت تهران با مصاف مدعیان پنج وزن نخست در شهر آتن آغاز شد.

خبرگزاری مهر: دور مقدماتی رقابتهای کشتی آزاد قهرمانی نوجوانان جهان از ظهر امروز جمعه در شهر آتن پایتخت یونان آغاز شد که طی آن نمایندگان پنج وزن نخست ایران به میدان رفتند.

بر این اساس نتایج کشتی های صبح امروز تا این مرحله به شرح زیر است:

در وزن ۴۲ کیلوگرم مهدی ویسی در دور نخست باید به مصاف خوان کورتز از مکزیک می رفت که با توجه به عدم حاضر شدن حریف مکزیکی به روی تشک، این دیدار با نتیجه ١٠ بر صفر به سود ویسی اعلام شد. وی در دور بعد باید با برنده کشتی ازبکستان و مغولستان مبارزه کند.

در وزن ۵۰ کیلوگرم محمد خدابخشی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم به مصاف نارمانداخ از مغولستان رفت و با نتیجه ۱۴ بر ۱۲ مغلوب حریف شد.

در وزن ۵۸ کیلوگرم مرتضی پورمرتضوی باید در دور نخست به مصاف خوان کوئیزا از کلمبیا می رفت که با توجه به حاضر نشدن حریف، نماینده کشورمان با نتیجه ١٠ بر صفر پیروز شد و به مرحله یک هشتم نهایی رفت. پورمرتضوی در این مرحله با نتیجه ١٠ بر صفر مغلوب توران بایراموف از آذربایجان شد.

در وزن ۶۹ کیلوگرم محمد نخودی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم مقابل میرانبیک سلیمانوف از قزاقستان به میدان می رود. وی در صورت برتری مقابل برنده کشتی گیران ارمنستان و گرجستان قرار می گیرد.

در وزن ۸۵ کیلوگرم عباس فروتن در دور نخست باید به مصاف برایان والدرما از کلمبیا می رفت که با توجه به حاضر نشدن حریفش با نتیجه ١٠ بر ٠ پیروز و راهی مرحله یک هشتم نهایی شد.

یکی از نکات عجیب در رقابتهای دور اول عدم حضور آزادکاران کلمبیا و مکزیک برابر رقبای ایرانی بود. در این راستا غلامرضا محمدی سرمربی تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان ایران در پاسخ به این سوال که چرا کشتی‌گیران امریکای جنوبی به مصاف آزاداران ایرانی نرفتند به خبرنگار مهر گفت: هیچ دلیل خاصی نداشت. این نفرات حتی در وزن کشی هم حضور داشتند و به روی باسکول رفتند. به هر حال دلیل خاصی برای این مساله وجود نداشت و ما هم از این موضوع متعجب شدیم.

با توجه به قانون جدید، این مسابقات امروز تا مشخص شدن نفرات راه یافته به فینال ادامه خواهد داشت، صبح فردا نیز نفرات حاضر در دیدارهای فینال، رده بندی و شانس مجدد، دوباره وزن کشی خواهند کرد و رقابتهای شانس مجدد نیز برگزار می شود. در ادامه نیز فردا شب، مسابقات رده بندی و فینال برای مشخص شدن نفرات برتر پنج وزن نخست برگزار خواهد شد.

همچنین وزن کشی رقابت‌های پنج وزن دوم نیز صبح فردا شنبه برگزار خواهد شد و مسابقات نیز همانند برنامه مسابقات پنج وزن نخست در دو روز برگزار می شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج