۵۹۵۸۰۲
۱ نظر
۵۰۰۶
۱ نظر
۵۰۰۶
پ

امام جمعه تبریز: آمریکا، آرزوی بازدید از مراکز نظامی ایران را به گور می‌برد

امام جمعه تبریز معتقد است که آمریکا آرزوی بازدید از مراکز نظامی ایران را باخود به گور می‌برد.

خبرگزاری ایسنا: امام جمعه تبریز معتقد است که آمریکا آرزوی بازدید از مراکز نظامی ایران را باخود به گور می‌برد.

حجت الاسلام «محمد علی آل‌هاشم» در خطبه‌های نماز جمعه تبریز با بیان این‌که اخیراً بهانه‌جویی‌های آمریکا علیه ایران شدت گرفته است، تصریح کرد: آمریکا تلاش می‌کند پیشرفت‌های نظامی ایران در حوزه موشکی را به‌عنوان نقض برجام مطرح کند.

وی با اشاره به واقعه غدیر اظهار کرد: غدیر متعلق به همه بشریت بوده و غدیر به معنای زنده نگه داشتن ولایت است. از هیئت‌هایی که عزاداری‌های خود را به پس از ایام جشن و سرور موکول کردند، تشکر می‌کنم.

امام جمعه تبریز با اشاره به لزوم رعایت تقوای الهی، افزود: در همه کارهای روزانه و شبانه خود باید تقوای الهی را در اولویت قرار دهیم، چون دستیابی به سعادت واقعی در رعایت تقوای الهی است.

وی با اشاره به قیام ۱۷ شهریور سال ۱۳۵۷ خاطرنشان کرد: کشتار جمعی از مردم بی‌دفاع توسط رژیم شاهنشاهی یک جنایت بسیار بزرگی بود که تردید و تزلزل در اراده‌ی رژیم پهلوی، مهم‌ترین پیامد قیام ۱۷ شهریور سال ۱۳۵۷ بود و این حرکت، متزلزل شدن رژیم پهلوی و تعمیق شکافت بین مردم و حکومت پهلوی را در پی داشت.

امام جمعه تبریز با اشاره به روز سینما افزود: برخی‌ها بنا دارند از این هنر استفاده منفی کنند، در حالی که سینما در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی و ارزش‌های دینی بسیار موثر می‌باشد.

وی با اعلام همدردی با مردم مظلوم یمن اظهار کرد: سازمان بهداشت وزارت بهداشت یمن اعلام کرده است، بیش از ۶۱۲ مسلمان یمن به‌علت قطعی آب از میان می‌روند.

آل‌هاشم در ارتباط با نسل‌کشی و قتل عام مسلمانان در میانمار گفت: طی هفته گذشته شاهد موج جدیدی از اقدامات بودایی‌ها هستیم که نسبت به نسل‌کشی مسلمانان میانمار اقدام می‌کنند، با وجود این‌که بسیاری از مسلمانان از این منطقه مهاجرت کردند اما هم‌چنان مردم به‌صورت وحشیانه مورد حملات قرار گرفته است.

وی ادامه داد: طبق آمار، اجساد سوخته و سربریده شده در میانمار حدود ۵۰۰ نفر اعلام شده که متأسفانه بیشتر این افراد کودکان هستند.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی خاطرنشان کرد: اقلیت مظلوم مسلمانان میانمار که از کوچک‌ترین حقوق بشری برخوردار نیستند، مجبور به مهاجرت به بنگلادش و هند شده‌اند و نکته قابل تأمل سکوت و بی‌تحرکی جامعه جهانی و مدعیان حقوق بشر است که برای کشته و زخمی شدن چند نفر در اروپا غوغا می‌کنند، اما برای این نسل‌کشی آشکار تنها ابراز نگرانی کرده‌اند.

آل‌هاشم یادآور شد: در راستای تحریک جامعه جهانی و کشورهای مسلمان برای واکنش به این نسل‌کشی و با توجه به تأکیدات رهبر معظم انقلاب، امید است هر چه زودتر اقدامات عملی برای کاهش درد و رنج مردم مظلوم انجام گیرد تا در آینده شاهد چنین فجایعی نباشیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      دقیقا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج